Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
21.04.2018
08:00 - Всеукраїнський суботник "День з благоустрою території населених пунктів Куп’янського району" Всеукраїнський суботник "День з благоустрою території населених пунктів Куп’янського району"
Заплановано провести заходи по впорядкуванню території, у тому числі прибудинкової, вулиць та доріг, автотранспортних зупинок, парків, скверів, кладовищ, братські могили, меморіальні комплекси, місця почесних поховань, узбіччя доріг, лісосмуги, берега водойм. Заплановано провести благоустрій пам’ятників, побілку дерев, бордюрів.
В рамках "Дня з благоустрою" особлива увага буде приділятись ліквідації несанкціоновних сміттєзвалищ, висадці та обліку висаджених дерев та квітників.
Організатор:Куп’янська РДА Час проведення:21.04.2018 08:00 Місце проведення:Територія Куп’янського району

10:00 - Участь в зональних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» Участь в зональних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:21.04.2018 10:00 Місце проведення:м. Чугуїв
16:00 - Участь збірної команди Куп'янського району з волейболу в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Участь збірної команди Куп'янського району з волейболу в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Організатор: Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:21.04.2018 16:00 Місце проведення:смт.Пісочин
22.04.2018
10:00 - Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:22.04.2018 10:00 Місце проведення:На базі Палацу культури ім. В.Кошелєва смт. Ківшарівка
23.04.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
день - Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
день - Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості».
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у загальноосвітніх навчальних закладах району;
2. Про виконання районного бюджету та бюджету району за І квартал 2018 року;
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації;
4. Підведення підсумків апаратної наради
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.04.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови райдерж­адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів щорічної Всеукраїнської акції "За чисте довкілля" на території району;
2. Поточний та капітальний ремонт доріг місцевого значення в 2018 році;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-енергопостачання;
5. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня еконмічно-обгрунтованих;
6. Моніторинг використання електроенергії, води в установах бюджетної сфери;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:23.04.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2015 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 18 березня 2015 року | Витяг з протоколу № 1 засідання колегії райдержадміністрації "Про стан підготовки та проведення весняно-польових робіт у сільськогосподарських підприємствах району"
Витяг з протоколу № 1 засідання колегії райдержадміністрації "Про стан підготовки та проведення весняно-польових робіт у сільськогосподарських підприємствах району"

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 1

засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

 

ІI. СЛУХАЛИ: Про стан підготовки та проведення весняно-польових робіт у сільськогосподарських підприємствах районуплановий розгляд.

ВИРІШИЛИ: Проаналізувавши та обговоривши стан підготовки та проведення весняно-польових робіт у сільськогосподарських підприємствах району, колегія районної державної адміністрації відмічає, що однією з умов нарощування виробництва продукції в рослинництві є своєчасне проведення комплексу весняно – польових робіт на високому агротехнічному рівні.

В цей складний час в умовах економічної кризи товаровиробники мають забезпечити прибутковість свого виробництва за рахунок впровадження науково - обґрунтованих сівозмін та нових технологій вирощування сільськогосподарських культур.

В порівнянні з минулими роками підготовка до проведення весняно-польових робіт в більшості господарств проводиться за рахунок власних обігових коштів. Повільними темпами проводиться отримання кредитних ресурсів із-за фінансового стану держави в цілому. При потребі кредитних коштів 27,4 млн.грн. фактично отримано 11,9 млн.грн.. Ведеться закупка та накопичення мінеральних добрив. При потребі 5,4 тис.т в наявності 5,4 тис.т (100 %). При плані засипки насіння ярих 0,9 тис.т фактично засипано майже 1,5 тис.т, або 172 %, в т.ч. еліти - 11 т, І – ІІ репродукції – 1,2 тис.т.. При потребі засобів захисту рослин в кількості 90,1 т фактична закупка склала 100 %. Паливно-мастильних матеріалів: при потребі дизпалива 980 т в наявності 1181 т (121 %), при потребі бензину 270 т в наявності 419 т (155 %).

Щодо готовності техніки до проведення весняно - польових робіт:

із наявних 381 тракторів готові 378, або 99 %;

із наявних 188 сівалок готові до роботи 188, або 100 %;

із наявних 122 плугів готові до роботи 122, або 100 %;

із наявних 263 культиваторів готові до роботи 263, або 100 %.

В ході підготовки до весняно-польових робіт необхідно особливу увагу звернути на охорону праці та техніку безпеки, забезпечення працівників індивідуальними засобами захисту, спецодягом, медичними аптечками.

Проводиться робота по проходженню медичних оглядів працівників сільськогосподарських підприємств. Станом на 05.03.2015 року пройшли медогляд працівники підприємств: ПСП «Смородьківка», ФГ «САМ», ФГ «Обрій», СТОВ «Надія».

Враховуючи перелічені недоліки в роботі господарств по підготовці до проведення весняно — польових робіт, реальний стан у сільському господарстві району та завдання по нарощуванню сільгосппродукції в 2015 році, колегія районної державної адміністрації вважає за необхідне рекомендувати:

1. Управлінню агропромислового розвитку районної державної адміністрації (Бочарніков М.П.) вжити невідкладних заходів для забезпечення своєчасної підготовки до весняно – польових робіт, для чого:

1.1. З метою більш якісного сортооновлення забезпечити закупівлю насіння еліти ранніх зернових культур та кукурудзи в повному обсязі.

1.2. Взяти під особистий контроль стан посівів озимих культур, відслідковувати додержання технології з підживлення, боротьби з бур’янами, шкідниками і хворобами.

1.3. Активізувати роботу щодо проходження працівниками сільгосппідприємств медичного огляду.

1.4. Підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначених питань.

 

(прийнято одноголосно)

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                            М.Ситник

 

Кубрак

Єрмолаєнко

Переглядів: 22
Дата публікації: 10:06 22.03.2015
Версія для слабо- зорих