Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2015 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 18 березня 2015 року | Витяг з протоколу № 1 засідання колегії райдержадміністрації "Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації"
Витяг з протоколу № 1 засідання колегії райдержадміністрації "Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації"

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 1

засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

 

IV. СЛУХАЛИ: Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністраціїпротокольний розгляд.

ВИРІШИЛИ: Розглянувши питання про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в районній державній адміністрації, колегія районної державної адміністрації відзначає, що в Куп’янській районній державній адміністрації виконавська дисципліна підтримується на належному рівні, приділяється значна увага питанню своєчасності та якості виконання завдань, визначених контрольними документами.

Як свідчать результати моніторингу, протягом 2014 року сектором контролю апарату райдержадміністрації було зареєстровано 1426 документів, що на 18 % менше, ніж у звітному періоді минулого року. На виконання контрольних документів протягом звітного періоду виконавцям було сформовано та надіслано 2673 завдання, з них 2021 циклічне. Всього в 2014 році на контролі перебувало 882 документи, знято з контролю 2683 завдання та 708 документів.

Крім документів 2014 року, на контролі перебувало 221 документ минулих років. Сектором контролю постійно здійснювалась інвентаризація документів минулих років, за її результатами знято з контролю з початку 2014 року 119 документів. За необхідністю, на розпорядчі документи виконавцями розробляються плани контролю.

Також протягом звітного періоду 2014 року на контролі перебувало 1 звернення народного депутата України. Сектором контролю здійснювався контроль за дотриманням відділом житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації терміну виконання завдання, передбаченого Законом України “Про статус народного депутата”. Відповідь на звернення була надіслана своєчасно.

В порядку контролю на спільних засіданнях колегії та адміністративно-господарського активу району було заслухано звіти про хід виконання 13 районних програм, на апаратних нарадах у голови райдержадміністрації - 19 програм.

Відповідно до Указу Президента України від 26 липня 2005 року № 1132 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України» протягом 2014 року сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за станом виконання указів, розпоряджень і доручень Президента України, актів і доручень Кабінету Міністрів України, актів міністерств, передбачених розпорядчими документами обласної державної адміністрації та власними розпорядчими документами. На контролі протягом звітного періоду перебувало 63 доручення голови облдержадміністрації, що відповідає рівню 2013 року, та передбачали виконання 198 завдань виконавцями, з них: 150 циклічних завдань та 48 разових завдань.

Також на контролі у 2014 році перебувало 70 розпоряджень голови облдержадміністрації, що на 13 % менше ніж у 2013 році, які передбачали виконання 253 завдань виконавцями, з них: 229 циклічних завдань та 24 разових завдання.

Протягом 2014 року на контролі перебувало 3 доручення голови райдержадміністрації, які передбачали виконання 15 завдань виконавцями, 2 з них були видані за підсумками апаратних нарад у голови райдержадміністрації; 1 доручення з питань соціально-економічного розвитку та зовнішньо-економічних відносин, що передбачає надання щомісячної інформації виконавцями.

Також на контролі у 2014 році перебувало 41 розпорядження голови райдержадміністрації, що передбачали виконання 85 завдань, 54 з них, циклічні. Із загальної кількості розпоряджень, що перебували на контролі, 14 були видані на виконання рішень спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно - господарського активу району, 12 — на виконання заходів районних програм та 8 розпоряджень із земельних питань. Протягом звітного періоду було подовжено терміни виконання 5 розпоряджень голови райдержадміністрації із земельних питань.

Аналіз стану виконання розпорядчих документів голови обласної державної адміністрації та власних розпорядчих документів свідчить про те, що структурними підрозділами райдержадміністрації приділялася значна увага повноті та якості наданої інформації, відповіді надсилалися своєчасно.

Протягом 2014 року на контролі перебувало 3 розпорядження голів обласної та районної державних адміністрацій та 1 лист облдержадміністрації, що передбачали виконання завдань декількома виконавцями. Відповідно до Типової інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1242, сектором контролю здійснювався контроль за своєчасним і повним наданням інформації головному виконавцю. Зміст інформації відповідав визначеним завданням, терміни надання відповідей головному виконавцю не порушувалися.

З метою підтримання належного рівня виконавської дисципліни та удосконалення системи роботи з контрольними документами сектором контролю апарату райдержадміністрації постійно здійснюються заходи щодо покращення контрольної функції.

У 2014 році на спільних засіданнях колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району розглядалися наступні питання: “Про підсумки роботи з контрольними документами в Куп’янській райдержадміністрації у 2013 році”, „Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації у І кварталі 2014 року”, „Про стан виконання розпоряджень та доручень голів обласної і районної державних адміністрацій”, „Про організацію роботи з контрольними документами та стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації”. За підсумками засідань видані розпорядження голови райдержадміністрації.

З метою вивчення стану роботи та надання практичної і методичної допомоги виконкомам сільських рад щодо організації роботи з контрольними документами протягом 2014 року завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації взяв участь у перевірках виконкомів Сеньківської, Петрівської, Моначинівської, Просянської, Гусинської, Кругляківської та Кислівської сільських рад, за результатами яких складено 7 актів. В ході перевірок надано методичну допомогу секретарям сільських рад. Також здійснено виїзди до виконкомів Вишнівської та Смородьківської сільських рад з метою надання методичної допомоги щодо організації роботи з контрольними документами.

Протягом 2014 року завідувач сектору контролю взяла участь у перевірці управління праці та соціального захисту населення, службі у справах дітей та відділі культури і туризму райдержадміністрації з питань організації роботи з контрольними документами. За результатами перевірок складені довідки.

Також завідувачем сектору контролю апарату райдержадміністрації проведено навчання для працівників апарату райдержадміністрації, керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації з питання “Про організацію роботи управлінь і відділів райдержадміністрації з контрольними документами”.

У 2014 році сектором контролю апарату та робочою групою райдержадміністрації здійснено 10 тематичних перевірок реального стану виконання Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів, передбачених розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації. За результатами перевірок складені доповідні записки та проінформовано голову райдержадміністрації.

Сектором контролю апарату райдержадміністрації проводиться постійна робота щодо попереднього розгляду та візування проектів розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації, проектів рішень колегії. Протягом 2014 року опрацьовано 1102 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, з них 42 розпорядження, виданих за підсумками спільного засідання колегії райдержадміністрації та адміністративно-господарського активу району, з них, взято на контроль — 13, та 22 проекти доручень голови райдержадміністрації. Під час візування проектів розпоряджень головному розробнику надавались рекомендації щодо визначення конкретних виконавців, завдань та термінів виконання.

Враховуючи вищезазначене, колегія районної державної адміністрації вважає за необхідне рекомендувати:

 

1. Заступникам голови районної державної адміністрації звернути увагу керівників структурних підрозділів на їх персональну відповідальність за стан роботи з контрольними документами.

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації забезпечити подальше удосконалення роботи з організації контрольної функції та підвищення рівня виконавської дисципліни.

Рекомендувати головам виконавчих комітетів сільських рад здійснити аналогічні заходи.

3. Завідувачу сектору контролю апарату районної державної адміністрації Яшугіній Т.С. підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.

(прийнято одноголосно)

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                                 М.Ситник

 

Кубрак

Єрмолаєнко

Переглядів: 5
Дата публікації: 10:02 22.03.2015
Версія для слабо- зорих