Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2015 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 18 березня 2015 року | Витяг з протоколу № 1 засідання колегії райдержадміністрації "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2014 рік"
Витяг з протоколу № 1 засідання колегії райдержадміністрації "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2014 рік"

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 1

засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

 

V. СЛУХАЛИ: Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2014 рікпротокольний розгляд.

ВИРІШИЛИ: Проаналізувавши та обговоривши підсумки роботи із зверненнями громадян, колегія районної державної адміністрації відмічає, що відповідно до вимог чинного законодавства, районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами в 2014 році робота із зверненнями громадян забезпечувалася за всіма напрямками та знаходилася під особистим контролем голови районної державної адміністрації.

Діловодство по роботі із зверненнями громадян здійснювалося у відповідності з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, при реєстрації звернень громадян застосовувався Класифікатор звернень громадян на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858. Щомісяця з урахуванням кількості звернень з початку року, проводився аналіз та узагальнення причин заяв і скарг громадян, окремих проблем, які порушуються у зверненнях до органів виконавчої влади і місцевого самоврядування. Постійно проводилися організаційно-технічні заходи щодо проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

Засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян проводилися за встановленим графіком.

За звітний період до Куп’янській райдержадміністрації надійшло та зареєстровано 283 звернень громадян, з них 12 колективних. В порівнянні з 2013 роком загальна кількість звернень зменшилася (6 %). В більшій кількості звернень, які зареєстровані за звітний період, порушувалися питання соціального захисту (33 %), питання комунального господарства (26 %), питання аграрної політики і земельних відносин (24 %). В меншій кількості в звітному періоді порушувалися питання житлової політики, освіти, транспорту і зв'язку, охорони здоров'я, праці і заробітної плати, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, сім'ї, дітей та молоді, обороноздатності, державного будівництва, діяльності органів місцевого самоврядування.

Особлива увага в районній державній адміністрації приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Розгляд листів інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно звання “Мати - героїня”, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, а також особистий прийом громадян зазначеної категорії здійснюється особисто головою районної державної адміністрації.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 20 липня 2012 року № 391, зареєстрованим в міськрайонному управлінні юстиції 02 серпня 2012 року за № 6/122, затверджено новий Порядок проведення особистого прийому громадян посадовими особами райдержадміністрації. Особисті, в тому числі виїзні, прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації проводилися відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 12 травня 2014 року № 256 та окремо затверджених графіків виїзних прийомів на 2014 рік, у разі потреби громадяни приймалися в інші дні.

Протягом 2014 року, відповідно до графіка, головою райдержадміністрації проведено 41 особистих прийомів громадян, в тому числі 22 виїзних прийомів у населених пунктах району. Під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації звернулося 65 громадянина, на порушені питання надані роз’яснення, або залишені на контролі для більш детального розгляду та вирішення цих питань в межах чинного законодавства.

Заступниками голови райдержадміністрації проведено 70 особистих прийоми громадян, з них 35 виїзних. Звернулося 87 громадян, на звернення громадянам надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

В районній державній адміністрації 19 лютого та 31 липня 2014 року проведені два спільних засідання колегії та зборів адміністративно-господарського активу району, на яких розглядалися питання “Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2013 рік” та “Про стан роботи з розгляду звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2014 року”. Видані та доведені до всіх структурних підрозділів районної державної адміністрації і органів місцевого самоврядування району розпорядження голови районної державної адміністрації, у яких акцентовано увагу на підвищенні відповідальності державних службовців за безумовне дотримання вимог Конституції України та Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”; забезпеченні безумовного дотримання графіків особистого прийому громадян, у тому числі виїзних, та надання письмових відповідей на звернення, отриманих на особистому прийомі громадян. Начальникам управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації рекомендовано вжити заходів щодо забезпечення дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, а також застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858; забезпечення інформування населення району щодо графіків особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації та в структурних підрозділах районної державної адміністрації. Запропоновано органам місцевого самоврядування району вжити аналогічних заходів.

07 квітня 2014 року відбулась апаратна нарада у голови районної державної адміністрації на якій заслухане питання “Про стан організації роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за підсумками І кварталу 2014 року”.

Протягом року в районній державній адміністрації вживалися заходи на безумовне виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. За 2014 рік порушень терміну розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації не допущено.

Створено умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, можливості знайомитися з матеріалами перевірок.

В районній державній адміністрації за окремим графіком, у разі потреби і в інші дні, надавалася безкоштовна правова допомога громадянам працівниками юридичного відділу апарату районної державної адміністрації.

З метою роз'яснення найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях, керівництвом районної державної адміністрації, начальниками управління праці та соціального захисту населення та управління економіки районної державної адміністрації згідно з планом щомісяця проводився “Прямий телефонний зв'язок”.

Протягом року готувалася та розміщувалася в газеті “Вісник Куп'янщини” інформація щодо запланованих особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (щомісячно), та інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Куп'янської районної державної адміністрації за 2013 рік (№ 4 від 23 січня 2014 року), за І квартал 2014 року (№ 16 від 17 квітня 2014 року), за І півріччя 2014 року (№ 28 від 10 липня 2014 року), за 9 місяців 2014 року (№ 42 від 16 жовтня 2014 року) та за 2014 рік (№ від 26 лютого 2015 року).

Протягом звітного періоду згідно з затвердженими графіками здійснені перевірки щодо організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації — управлінні агропромислового розвитку, відділі культури і туризму, районному центрі соціальних служб для сім'ї,дітей та молоді, управлінні праці та соціального захисту населення. За звітний період здійснені методичні виїзди до виконкомів Сеньківської, Петрівської, Моначинівської, Просянської, Піщанської, Гусинської, Кислівської Кругляківської сільських рад з метою вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян. Під час проведення методичних виїздів до виконкомів сільських рад надана методична допомога з питань діловодства, організації контролю за розглядом та вирішенням питань, поставлених у зверненнях громадян. Матеріали перевірок та методичних виїздів доводилися до відома керівників органів, які перевірялися, з пропозиціями щодо усунення виявлених недоліків. Установлено зворотній зв'язок, керівники доповідали голові райдержадміністрації про заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян.

В районній державній адміністрації приділяється значна увага підвищенню якості роботи із зверненнями громадян шляхом проведення тематичних семінарів та навчань для відповідальних працівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та виконкомів сільських рад.

З метою підвищення ефективності роботи щодо розгляду звернень 03 березня 2014 року проведено семінар-навчання для працівників апарату районної державної адміністрації та керівників управлінь та відділів райдержадміністрації, а також працівників сільських рад району.

Робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації проводиться на належному рівні та відповідно до вимог чинного законодавства.

Враховуючи актуальність роботи із зверненнями громадян, колегія районної державної адміністрації вважає за необхідне рекомендувати:

1. Заступнику голови районної державної адміністрації, керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації:

1.1. Тримати на контролі безумовне дотримання державними службовцями вимог Конституції України та Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” шляхом:

недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;

викорінення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз'яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень;

створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень;

з'ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень;

посилення контролю за ходом розгляду звернень громадян у підвідомчих структурних підрозділах;

поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності за неналежне виконання службових обов'язків щодо розгляду звернень громадян.

1.2. Забезпечити безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян, у тому числі виїзних, та надання письмових відповідей на звернення, отримані на особистому прийомі громадян.

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації:

2.1. Вжити заходів щодо забезпечення дотримання вимог Інструкції з діловодства із зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, а також застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858.

2.2. Забезпечити інформування населення району щодо графіків особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації та в структурних підрозділах районної державної адміністрації, змісту Закону України “Про звернення громадян” шляхом розміщення на інформаційних стендах.

3. Запропонувати органам місцевого самоврядування району вжити аналогічних заходів.

4. Керівнику апарату районної державної адміністрації Кубрак О.О. тримати на постійному контролі проведення виїзних засідань постійно діючої комісії районної державної адміністрації з питань розгляду звернень громадян.

5. Начальнику загального відділу апарату районної державної адміністрації Єрмолаєнко А.С.:

5.1. Тримати на постійному контролі забезпечення інформування населення району щодо роботи із зверненнями громадян шляхом щомісячного висвітлення у засобах масової інформації графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації та щоквартального опублікування на сторінках міськрайонної газети “Вісник Купянщини” аналізу роботи районної державної адміністрації із зверненнями громадян.

5.2. Підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації з зазначеного питання.

(прийнято одноголосно)

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                                    М.Ситник

 

Кубрак

Єрмолаєнко

Переглядів: 1
Дата публікації: 10:05 22.03.2015
Версія для слабо- зорих