Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
24.05.2018
день - Проведення групового заходу до Всесвітнього Дня боротьби з тютюнопалінням. Проведення групового заходу до Всесвітнього Дня боротьби з тютюнопалінням. Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:24.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Куп'янський міськрайонний відділ з питань пробації Північно-Східного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції, за адресою: м.Куп'янськ, провул.Куп'янський,4
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:24.05.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Свято випуску до школи. Свято випуску до школи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.05.2018 09:00 Місце проведення:Курилівський, Кислівський, Грушівський ДНЗ
09:00 - Спільний профілактичний рейд з метою проведення профілактичної роботи з дітьми, які проживають на території району Спільний профілактичний рейд з метою проведення профілактичної роботи з дітьми, які проживають на території району Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 09:00 Місце проведення:Територія району
09:00 - Нарада працівників культури Куп'янського району Нарада працівників культури Куп'янського району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 09:00 Місце проведення:Районний організаційно - методичний центр, центральна районна бібліотека
10:00 - Практикум «Бібліотека: ідеї , майстерність, досвід» Практикум «Бібліотека: ідеї , майстерність, досвід» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 10:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Семінар-практикум для працівників клубних закладів "Підготовка учасників до регіонального фестивалю-огляду "Цвіт папороті" Семінар-практикум для працівників клубних закладів "Підготовка учасників до регіонального фестивалю-огляду "Цвіт папороті" Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 10:00 Місце проведення:Районний організаційно - методичний центр
10:00 - Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС. Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС. Організатор:Відділ містобудування, архітектури та цивільного захисту райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації
11:00 - ДПА з української мови учнів 11-х класів у формі ЗНО ДПА з української мови учнів 11-х класів у формі ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.05.2018 11:00 Місце проведення:ДНЗ «Куп’янський регіональний центр професійної освіти»
14:00 - Правова година «Вчимося бути громадянами» Правова година «Вчимося бути громадянами» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 14:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
25.05.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.05.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Свято Останнього дзвоника у загальноосвітніх навчальних закладах Свято Останнього дзвоника у загальноосвітніх навчальних закладах Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.05.2018 08:30 Місце проведення:ЗЗСО району
10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Поліпшення якості планування бюджетів та ефективного та раціонального використання бюджетних коштів "
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:25.05.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

26.05.2018
10:00 - Участь збірної команди відділення шахів районної ДЮСШ в Чемпіонаті області на присвоєння 1 го розряду. Участь збірної команди відділення шахів районної ДЮСШ в Чемпіонаті області на присвоєння 1 го розряду. Організатор:КРДЮСШ Час проведення:26.05.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків ЗОШ №128 Холодногірського району
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2015 рік | Виконання планів роботи районної державної адміністрації за місяць | Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією у березні 2015 року
Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією у березні 2015 року

 

ЗВІТ

про виконання основних заходів

Куп’янською райдержадміністрацією у березні 2015 року

 

Управліннями і відділами райдержадміністрації проведена певна робота щодо виконання основних заходів у березні 2015 року.

02 березня

- у відділі освіти розпочалося моніторингове дослідження якості поглибленого та профільного навчання в межах якого пройшли on-Line анкетування Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ст. та Курилівський ліцей: 9-й клас: 7 дітей, 15 батьків, 16 вчителів; 11 клас: 12 дітей 17 батьків, 12 вчителів. В тестуванні з української мови та літератури взяли участь 4 учня 11 класу. Моніторингове дослідження триває.

- службою у справах дітей проведена профілактична робота з батьками, які не виконують в повному обсязі батьківські обов’язки: з матір’ю учня ВПУ № 27, який проживає у с. Кислівка щодо виконання Закону України „Про освіту”, за результатом надана згода ССД на переведення хлопця до вечірньої школи; надано допомогу бабусі з питання позбавлення батьківських прав матері її онука (мати дитини проживає на території Сватівського р-ну, де і знаходиться на обліку як така, що потрапила у складні життєві обставини); проводиться перевірка стану утримання та виховання 2 дітей, мати яких проживає без реєстрації на території с. Курилівка

- в центральній районній бібліотеці до Міжнародного жіночого дня оформлена бібліопанорама «Жінка – автор, жінка – героїня». Користувачам бібліотеки запропоновано ознайомитися із долею і творчістю відомих українських письменниць – Л. Українки, М. Вовчка, О. Кобилянської, також проаналізувати сутність особистості жінки в сучасній прозі на основі творів О. Забужко, Л. Лузіної, Л. Костенко та інші.

- проведено апаратну нарада з керівниками підзвітних структурних підрозділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Про хід виконання Програми “Обдарована молодь” на 2013-2017 роки. 2. Про стан забезпечення соціального захисту інвалідів та людей похилого віку на території Куп’янського району. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- у районному будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та організацій з наступних питань: 1. Проходження опалювального сезону 2014-2015 років; 2. Рівень розрахунків за енергоносії; 3. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти; 4. Виконання програми "Поводження з твердими побутовими відходами"; 5. Притензійно-позовна робота комунальних підприємств.

- на абонементі центральної районної бібліотеки до 85 річчя від дня народження Івана Білика представлена книжкова виставка «Зоряний світ Івана Білика». Користувачі бібліотеки дізналися про життєвий та творчий шлях українського письменника, автора історичних романів, лауреата Шевченківської премії. Для перегляду запропонована література: І. Білик «Похорон богів», «Яр», «Меч Арея» та інші. З 02 березня 2015 року в читальній залі центральної районної бібліотеки представлена виставка картин куп`янської художниці Вікторії Марюхник. Кожен бажаючий має змогу ознайомитися із яскравими картинами талановитої землячки, виконаними в техніці чорно - білий олівець, акриловими фарбами, кольоровими олівцями із застосуванням елементів декору. Картини виглядають вишукано і створюють позитивний настрій.

03 березня

- відбулися виїзди районної атестаційної комісії до Грушівської ЗОШ І-ІІІ ст. та Грушівського ДНЗ з метою вивчення досвіду роботи педагогічних працівників, які атестуються в 2015 році. Члени районної атестаційної комісії відвідали урок трудового навчання у 9 класі Святашова М.В., заняття у молодшій дошкільній групі "Подорож до лісу" з практичним показом елементів шоу-балету "Чарівні кубики" за методикою М. Єфіменко "Театр фізичного виховання", Загоруйко Т.В. відповідно, після чого було здійснено самоаналіз та аналіз проведених заходів і надано методичні рекомендації.

- відбувся виїзний прийом громадян головою районної державної адмініст­рації Ситником М.М. в с.Вишнівка, громадяни не з'явились.

- відбулась перевірка ПАТ «Харківгаз» з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством. В ході перевірки помилок не виявлено.

- службою у справах дітей проведено перевірку стану виховної роботи щодо профілактики правопорушень та злочинів серед учнів Смородьківської ЗОШ І-ІІ ст. Адміністрації ЗОШ направлено відповідну довідку

04 березня

- в районному будинку культури проведено семінар-навчання для працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Про заповнення державними службовцями декларації про доходи за 2014 рік. 2. Про внесення змін до Кримінального та Кримінального процесуального кодексів України щодо імплементації до національного законодавства положень статті 19 Конвенції ООН проти корупції. 3. Про складання структурними підрозділами райдержадміністрації пропозицій до планів роботи райдержадміністрації на місяць, ІІ квартал 2015 року. 4. Про організацію та проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець”. 5. Огляд новоприйнятих Законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та ін. З інформацією перед присутніми виступили: Тугумова Т.І.. начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, Кубрак С.В., головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації, Татевосян А.А., головний спеціаліст юридичного відділу апарату райдержадміністрації.

- службою у справах дітей проведено спільний профілактичний рейд з метою виявлення випадків порушень прав дітей в сім’ях на території сіл Новоосинове, Глушківка, Колісниківка, Кругляківка. В с. Новоосинове відвідано 1 опікунську сім'ю (1 дитина) та 1 кризову сім'ю (1 дитина), в с. Глушківка відвідано 1 опікунську сім'ю (1 дитина) та 1 кризову сім'ю (1 дитина), в с. Колісниківка відвідана 1 опікунська сім'я з 2 дітьми, в с. Кругляківка відвідано 2 опікунських сім'ї, де проживає 2 дітей. Умови утримання дітей в кризових сім'ях після проведення профілактичної роботи з батьками поліпшились. В усіх відвіданих опікунських сім'ях створені належні умови для утримання та виховання дітей. З батьками та опікунами проведена профілактично-роз'яснювальна робота щодо захисту прав дітей. По ходу рейду пропатрульовані вулиці сіл - бездоглядних або безпритульних дітей не виявлено. Перевірено 6 торгівельних точок – порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами неповнолітнім не виявлено

05 березня

- в центральній районній бібліотеці до 201-ї річниці від дня народження Т. Г. Шевченка розгорнута книжкова виставка «Завжди у наших думах і серцях». Користувачі бібліотеки поглибили свої знання про життя і творчість великого українського поета, ознайомилися із цікавими і маловідомими фактами із біографії Т. Шевченка та значенням його творчості для України і всього світу. Для перегляду запропонована література: Кирилюк Є. «Тарас Шевченко», «Вічний як народ», «Мистецька спадщина» та інші.

- на абонементі центральної районної бібліотеки до 201 –ї річниці від дня народження Т. Шевченка оформлена виставка – посвята «Великий син великого народу». Користувачі бібліотеки ознайомилися із біографією письменника, його творами, із дослідженнями мистецької спадщини, фотоальбомами, переглянули таку літературу: Антонович А. «Шевченко –маляр», Єфремов С. «Шевченкознавчі студії», «Спогади про Тараса Шевченка» та інші.

06 березня

- відбувся виїзний прийом громадян заступником голови райдержадмініст­рації Дроботом А.Д. в с.Глушківка,звернувся 1 громадянин із земельного питання.

- відбулося засідання спостережної комісії при Куп’янській райдержадміністрації на якому було розглянуто повідомлення Балаклійського виправного центру управління Державної пенітенціарної служби України у Харківській області (№ 106) про звільненого з місць позбавлення волі громадянина. За результатами засідання спостережної комісії при Куп’янській райдержадміністрації було прийнято рішення: - поставити на облік спостережної комісії звільненого з місць позбавлення волі громадянина згідно з повідомленням Балаклійського виправного центру управління Державної пенітенціарної служби України у Харківській області (№ 106); - направити лист звільненому з місць позбавлення волі за амністією громадянину з повідомленням про можливість надання допомоги у соціальній адаптації у разі звернення його до управління праці та соціального захисту населення.

- біля пам’ятника Т.Г. Шевченку відбувся мітинг з нагоди 201-ї річниці від дня народження Великого Кобзаря. На мітингу були присутні голова Куп`янської районної ради Чернова Сніжана Петрівна, секретар Куп’янської міської ради Мартинов Юрій Іванович, учні загальноосвітніх шкіл, молодь, працівники бюджетних установ району та міста. У мітингу взяли участь аматори художньої самодіяльності району та міста Куп’янська. Всі бажаючи мали змогу покласти квіти до пам’ятника.

07 березня

- учні району (Волкова С, Самойлова М., Гандзюк К.) взяли участь у обласному етапі конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН (Наукові відділення екології та аграрних наук, хімія та біологія), що відбувся в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна.

10 березня

- в смт. Дворічна відбувся зональний етап малих Олімпійських ігор «Діти Харківщини», для участі в якому була направлена учнівська команда Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст..

- службою у справах дітей проведено профілактичну роботу з 2 батьками-вихователями ДБСТ(4 дітей), 2 прийомними батьками (1 дитина) сел. Піщане та 1 прийомною матір'ю (1 прийомна дитина, 1 дитина під піклуванням) с. Курилівка-1 щодо безпечної поведінки дітей-вихованців, прийомних та підопічних дітей в громадських місцях, формування у дітей навиків безпечної поведінки; проведено бесіду з піклувальником (с. Моначинівка) щодо охорони життя підопічної дитини та недопущення участі дитини в масових акціях, надані поради.

- до 201 –ї річниці від дня народження Т. Г. Шевченка в ЗОШ № 4 для учнів 9 класу проведена літературна година «Шлях Кобзаря – це шлях народу». Бібліотекарі центральної районної бібліотеки розповіли присутнім про життєвий і творчий шлях поета, значення його творчості для нашої країни і всього світу, запропонували відповісти на запитання літературної вікторини.

 

11 березня

- службою у справах дітей проведено спільний профілактичний рейд з метою проведення заходів з попередження негативних явищ в учнівському середовищі на території с. Кислівка, селища Піщане та с. Курилівка-1. Під час рейду відвідано Кислівську ЗОШ І-ІІІ ст., з учнями 6-11 класів проведено бесіди „Бережи здоров’я змолоду”, „Вплив шкідливих звичок на працездатність людей”, „Участь дітей у збройних конфліктах”. Відвідано ДБСТ та ПС у сел. Піщане, ПС та одночасно опікунська сім’я у с. Курилівка-1, в яких виховується 8 дітей, перевірено умови проживання, навчання та виховання дітей. Всі умови відповідають загальноприйнятим нормам. Порушень прав дітей не виявлено. З батьками проведені бесіди та поради щодо особливостей виховання дітей та залучення їх до корисної праці

- на базі Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся районний фестиваль дружин юних пожежників, в якому взяли участь 7 учнівських команд.

- відбувся особистий прийом громадян заступником голови Харківської обласної державної адміністрації Шахненком Є.Д. в кабінеті голови райдержадміністрації,звернулось 6 громадян з питань комунального господарства.

- у Куп’янському краєзнавчому музеї відбулася музейна літературно-музична година за мотивами творів Т.Г. Шевченко, на яку були запрошені вчителі району та керівники гуртків БДЮТ.

12 березня

- відбулися виїзди районної атестаційної комісії до Курилівського ліцею та Петрівської ЗОШ І-ІІ ст. з метою вивчення досвіду роботи педагогічних працівників, які атестуються в 2015 році. Члени районної атестаційної комісії відвідали урок українського читання у 2 класі Бородай О.В., урок української літератури у 6 класі Кошевої Н.П. та урок природознавства у 5 класі Ляшенко Н.М. відповідно, після чого було здійснено самоаналіз та аналіз проведених заходів і надано методичні рекомендації.

- в малій залі Будинку рад під головуванням керівника апарату райдержадміністрації Кубрак О.О. проведено семінар-навчання для працівників сільських рад району з порядком денним: 1. Порядок заповнення посадовими особами місцевого самоврядування декларації про доходи за 2014 рік. 2. Про виконання плану річних показників бюджетів сільських рад. 3. Взаємодія суб'єктів соціальної роботи щодо виявлення сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2014 року № 896. З інформацією перед присутніми виступили: Тугумова Т.І., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, Потапова А.С., начальник фінансового управління райдержадміністрації, Білякова І.Т., директор районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Присутні мали можливість отримати вичерпні відповідні на нагальні питання, які виникають в процесі роботи працівників сільських рад району. Кубрак О.О., керівник апарату райдержадміністрації, підвела підсумки роботи семінар

- в кабінеті заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д. відбулося засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації. За рішенням комісії надано грошової допомоги 14 громадянам на суму 4600 грн.

13 березня

- в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д., звернулося 3 громадян з питань соціального захисту, порушенні питання залишені на контролі.

- відбувся "Прямий зв'язок" голови райдержадміністрації Ситника М.М. з населенням району по телефону 5-52-45. Звернулось 4 громадян з питань працевлаштування, соціального захисту, вирубки садів та лісосмуг, радіозв'язку та приміщення ветеранської організації. На всі питання надані роз'яснення, 2 питання залишені на контролі.

- в кабінеті заступника голови Куп'янської райдержадміністрації Дробота А.Д. відбулось засідання районної тристоронньої соціально – економічної ради. На засіданні комісії розглянуті питання: 1. Про рівень середньомісячної заробітної плати найманих працівників по Куп'янському району. 2. Про стан виділення коштів на громадські роботи за рахунок місцевих бюджетів на 2015 рік. 3.Результати проведення у Куп’янському районі щорічного гендерного марафону «Ми рівні, бо ми того гідні!». 4.Про стан роботи з питань запобігання і протидії насильству в сім’ї.

- в Смородьківській ЗОШ І-ІІ ст. відбувся виїзний семінар для практичних психологів ЗНЗ району: "Просвітницька робота практичного психолога з учасниками навчально-виховного процесу щодо профілактики негативних явищ в учнівському середовищі".

16 березня

- на базі КЗ «Харківська обласна станція юних туристів» відбулася Всеукраїнська історико-географічна експедиція «Історія міст і сіл України», для участі в якій було направлено роботу "Історія села Нечволодівка Куп'янського району Харківської області", учениці 10 класу Нечволодівського НВК Святцевої Ганни (керівник Дяченко М.О.).

- службою у справах дітей проведена бесіда з учнями 8-9 кл. Петропавлівського НВК: „ Безпечна поведінка дитини у громадських місцях” та прийнято 8 громадян з питань захисту прав дітей на належне батьківство, прав дорослих осіб на спілкування з дітьми.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з керівниками підзвітних структурних підрозділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Про стан роботи з профілактики соціального сирітства та роботи з сім’ями, в яких діти проживають у складних життєвих обставинах. 2. Про роботу спеціалізованих формувань районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді . 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Діденкова Людмила Іванівна, начальник служби у справах дітей районної державної адміністрації, Білякова Інна Тимофіївна, директор районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в РБК було проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів: 1. Рівень розрахунків за енергоносії; 2. Приведення території по Куп’янському району до належного санітарного стану; 3. Виконання Комплексної програми "Охорона навколишнього природного середовища на 2007-2011 роки та на подальшу перспективу до 2020 року"; 4. Проведення претензійно-позовної роботи та реструктуризація заборгованості.

- службою у справах дітей підготовлено питання "Про стан роботи з профілактики соціального сирітства та робота з сім’ями, в яких діти проживають у складних життєвих обставинах", яке розглянуто на апаратній нараді районної державної адміністрації.

17 березня

- в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки до 120 річчя від дня народження М. Рильського розміщено книжкову виставку «Сила поетового слова». Користувачі бібліотеки маи змогу дізнатися про життєвий і творчий шлях поета, перекладача, літературознавця, громадського діяча, поезія якого була і залишається завжди актуальною. Для перегляду запропонована література: М. Рильський «Вибрані твори», «Твори» та інші.

- в кабінеті заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д. відбулось засідання районної комісії з питань безпечної життєдіяльності населення. На засідання комісії розглянуто питання про посилення контролю за станом охорони праці на підприємствах агропромислового комплексу перед початком весняно - польових робіт.

- у відділі освіти відбулось засідання правознавчого клубу «Правознавець» (керівник методист ІМЦ Лозовська І.М.) за темою «Торгівля людьми-проблема сьогодення», за участю працівника Куп’янського міськрайонного центру зайнятості та мобільної психологічної групи відділу освіти.

- обочою групою, створеною розпорядженням голови райдержадміністрації від 11.03.2015 року № 84 “Про проведення перевірки реального стану виконання завдань, передбачених дорученням голови обласної державної адміністрації від 30 грудня 2014 року № 01-16/8996”, було здійснено тематичну перевірку щодо стану виконання завдань, передбачених зазначеним документом, сектором масових комунікацій апарату райдержадміністрації. За результатами перевірки підготовлено та надано голові райдержадміністрації доповідну записку.

18 березня

- до 120 –ї річниці від дня народження М. Рильського в професійному аграрному ліцеї, для студентів 1 та 2 курсів, проведена поетична година «Парадокси долі і поезії». Завідуюча читальною залою центральної районної бібліотеки розповіла присутнім про одного із неперевершених майстрів української і світової лірики, ознайомила із біографією поета і цікавими маловідомими фактами із його житт

- у відділі освіти відбулася нарада керівників ДНЗ з питань: 1. Особливості інклюзивної освіти у групах загального розвитку. 2. Організація роботи груп соцпатронату у ДНЗ. 3. Про стан роботи щодо реєстрації дітей до Електронної системи реєстрації до ДНЗ, НВК.

- службою у справах дітей проведено спільний комплексний профілактичний рейд з метою перевірки зайнятості дітей, які скоїли злочини та правопорушення на території сіл Просянка, Вишнівка, Гусинка. Відвідано 8 сімей (16 дітей), з них 1 сім’я, в якій проживає дитина, яка перебуває на внутрішкільному обліку. З батьком дитини проведена бесіда щодо контролю за дозвіллям дитини. У всіх 8 сім’ях створені належні умови для проживання дітей. Із зазначених сімей 2 сім’ї, які переселились на територію Куп’янського району із зони АТО. Зазначені сім’ї проживають у родичів, діти забезпечені предметами першої необхідності. Спільно з СКМСД перевірено 4 торгові точки на предмет продажу неповнолітнім тютюнових та алкогольних виробів, фактів порушення правил торгівлі не виявлено

- проведено засідання Комісії з питань захисту прав дитини щодо надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування 2 дітям та влаштування дітей під опіку бабусі

- згідно річного плану роботи служби у справах дітей , проведено засідання Координаційної ради у справах дітей з порядком денним: 1). Про підсумки робот из питань реалізації державної політики щодо соціально-правового захисту дітей. 2). Про результативність роботи з попередження правопорушень та злочинів серед дітей, попередження їх бездоглядності та безпритульності. 3). Про результативність роботи з попередження насильства в сім’ях. 4). Про підсумки роботи із зверненнями громадян.

- в районному будинку культури під головуванням голови райдержадміністрації Ситника М.М. проведено чергове засідання колегії райдержадміністрації з порядком денним: 1. Про стан виконання в районі Національного плану дій щодо реалізації Конвенції ООН “Про права дитини” на період до 2016 року та стан профілактичної роботи з дітьми на території району. 2. Про стан підготовки та проведення весняно-польових робіт у сільськогосподарських підприємствах району. 3. Про стан виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади органами місцевого самоврядування району у 2014 році. 4. Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації. 5. Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2014 рік. З інформацією перед присутніми виступили: Діденкова Л.І., начальник служби у справах дітей райдержадміністрації, Бочарніков М.П., начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, Тугумова Т.І., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, Яшугіна Т.С., завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації, Єрмолаєнко А.С., начальник загального відділу апарату райдержадміністрації. З усіх питань прийнято відповідні рішення. Ситник М.М., голова райдержадміністрації, підвів підсумки засідання колегії райдержадміністрації.

- 69 учнів району з 12 шкіл взяли участь у Міжнародному інтерактивному учнівському конкурсі юних істориків «Лелека- 2015».

19 березня

- в центральній районній бібліотеці до Всесвітнього дня поезії представлений перегляд літератури «Поезія єднає душі». Користувачі бібліотеки мали змогу ознайомитися із збірками творів як відомих українських поетів, так і тільки починаючих свою творчу діяльність: А Філатова «Стихи», Романовський В. «Заоскільська сторона», Н. Супруненко «Межа часу» та інші.

- спеціалістами апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації проведено комплексну перевірку виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Ягідненської сільської ради. За результатами перевірки складено відповідні довідки. Спеціалістам сільської ради надано методичну допомогу з кадрових питань, питань ведення діловодства, роботи із зверненнями громадян, контрольними документами, тощо.

- в центральній районній бібліотеці до 201 –ї річниці від дня народження Т. Г. Шевченка проведене літературно - мистецьке свято «Тарас Шевченко: погляд крізь віки». В святі взяли участь діти 1 – 11 класів загальноосвітніх шкіл району. В читальній залі оформлена книжкова виставка «Завжди у наших думах і серцях». Виступи проходили в таких номінаціях: «Виконавець», «Пісня», «Декоративно – прикладне мистецтво», «Малюнок». Діти декламували вірші, лунали пісні на слова Т. Шевченка, про Кобзаря, пісні про Україну. На розгляд організаційного комітету були представлені малюнки, роботи в стилі «Квілінг». Всі учасники свята отримали подарунки і дипломи

- в районному організаційно-методичному центрі відбулася нарада працівників культури району. Було розглянуто питання підготовки закладів культури до роботи в весняно-літній період та підготовки до участі в районних фестивалях.

- у відділі освіти методистом інформаційно-методичного центру Лозовською І.М. був проведений семінар для заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи:«Формування фізичного і психічного здоров’я учнів в умовах навчального закладу - «Школа сприяння здоров’ю». 2. «Булінг: підліткове насильство у школі».

- на базі Курилівського ліцею відбувся турнір юних істориків, в якому взяли участь учнівські команди Гусинської, Петропавлівської, Піщанської та Кругляківської ЗОШ І-ІІІ ст.

- службою у справах дітей проведено семінар для уповноважених осіб з охорони прав дітей на територіях сільських рад з питання „Особливості роботи з сім’ями та дітьми, які прибули із зони ведення АТО”

- в районному будинку культури проведено навчання осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців райдержадміністрації. На навчанні було розглянуто питання: 1. Про регламент районної державної адміністрації. 2. Пріоритетні напрями роботи районної державної адміністрації у 2015 році. 3. Забезпечення виконання у структурних підрозділах райдержадміністрації вимог Закону України “Про захист персональних даних”. З інформацією перед присутніми виступили: Тугумова Т.І., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, Пупкова Я.В., головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації. Резервісти мали можливість отримати відповіді на питання, які зустрічаються у поточній роботі посадової особи.

- у ЗОШ району відбувся Міжнародний інтерактивний учнівський конкурс юних математиків «Кенгуру», в якому взяли участь 81 учень з 11 шкіл району.

- розпочато акцію “За чисте довкілля”, яка буде тривати до 30 травня 2015 року. Акція проводиться з метою забезпечення утримання територій населених пунктів в належному санітарному стані, їх санітарного очищення, збереження об'єктів загального користування та створення умов, сприятливих для життєдіяльності населення району. Станом на 27 березня 2015 року проведено заходи по впорядкуванню території, у тому числі прибудинкової 60 тис.м², вулиць та доріг, автотранспортних зупинок, 24 парка, 25 скверів, 89 кладовищ, 52 братські могили та меморіальні комплексів, місця почесних поховань, узбіччя доріг, лісосмуги, берега водойм, проведення побілки дерев та оброблення їх засобами захисту, благоустрій 19 пам’ятників. В рамках акції особлива увага приділяється ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, висадці та обліку висаджених дерев та квітників, обліку коштів витрачених за кожним видом робіт з благоустрою. Залучаються до виконання громадських робіт громадяни надані міськрайонним центром зайнятості, учні загальноосвітніх закладів, працівники бюджетних установ, працівники комунальних підприємств, сили та засоби суб’єктів господарської діяльності. Органи місцевого самоврядування провели розподіл території між організаціями, установами та підприємствами, які знаходяться на території сільських рад.

- спеціалісти Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді провели профілактичні заходи на базі Куп'янського міськрайонного центру зайнятості до Всеукраїнського Дня боротьби з туберкульозом для безробітної молоді.

20 березня

- в с.Петрівка проведено виїзний прийом громадян заступником голови районної державної адмініст­рації Дроботом А.Д., звернувся 1 громадянин з питань житлово-комунального господарства.

- в кабінеті заступника голови райдержадміністрації А.Д. Дробота відбулось засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На комісії розглянуто одне питання: про рівень середньомісячної заробітної плати по Куп'янському району.

- на базі спорткомплексу “Локомотив” у місті Ізюм відбувся регіональний тенісний турнір. У турнірі прийняли участь 6 команд Борівського, Ізюмського, Куп'янського, Шевченківського районів та міст Ізюм і Куп'янськ. В турнірі мали можливість приймати участь тенісисті, що сповідують здоровий спосіб життя та займаються тенісом на аматорському рівні. Команду Куп'янського району представляли в категорії 18-20 років -юніори- Новікова Марія та Литвин Олексій, в категорії 21-39 років — дорослі - Масна Ольга та Горленко Юрій, в категорії 40-65 років — ветерани - Горбашова Світлана та Пінчук Володимир Турнір проводився за особисто-командним принципом. У віковій категорії 18-20 років Новікова Маша зайняла ІІІ місце, була нагороджена медаллю, грамотою, та тенісною ракеткою. У віковій категорії 21-39 років Горленко Юрій зайняв призове ІІ місце, отримав спортивну статуетку, медаль, грамоту та тенісну ракетку. Масна Ольга зайняла ІІІ місце була нагороджена медаллю, грамотою, та тенісною ракеткою. У віковій категорії 40-65 років Горбашова Світлана зайняла призове ІІ місце, отримала спортивну статуетку,медаль, грамоту та тенісну ракетку. В командному заліку: І місце -м.Купянськ ІІ місце - Борівський р-н ІІІ місце - м.Ізюм ІУ місце -Куп'янський район, У місце -Шевченківський район УІ місце - Ізюмський район Після закінчення турніру для всіх учасників змагань відбувся майстер-клас, якому прийняли участь титуловані гравці. Наші тенісисти довели всьому 177 виборчому територіальному округу, що Куп'янська районна школа тенісу має потенціал, щоб ростити талановитих гравців, які можуть представляти район на найпрестижніших аренах. Вітаємо наших переможців та бажаємо нових успіхів та злетів. Завідувач сектору у справах молоді та спорту О.Ридван.

- на абонементі центральної районної бібліотеки до Всесвітнього дня поезії представлений поетичний хіт - парад «Поезія – це музика словам». Всі бажаючі мали змогу ознайомитися із поезією В. Сосюри, М. Рильського, Л. Костенко, Л. Українки і творчістю молодих поетів Харківщини.

- головам РДА доручили взяти під особистий контроль ситуацію з цінами на продукти Одне з головних завдань органів влади - не допустити необґрунтованого підвищення вартості борошно, цукор, крупи та олію. Про це заступник голови Харківської облдержадміністрації Юлія Світлична повідомила під час селекторної наради «Про підсумки соціально-економічного розвитку районів Харківської області». У засіданні брали участь керівники структурних підрозділів ХОДА, а також голови районів області та міст обласного значення. За словами директора Департаменту економіки і міжнародних відносин облдержадміністрації Віктора Коваленка, в лютому в регіоні спостерігалося зростання цін на основні продукти харчування, яке викликали значне підвищення курсу іноземної валюти, випадки ажіотажного попиту та спекулятивні дії оптових постачальників продуктів харчування. «Для зниження рівня цін була проведена робота з Аграрним фондом України. А завдяки переговорам з виробниками та постачальниками продукції, підприємства торгівлі забезпечені продуктами в достатньому обсязі для задоволення потреб населення. Однак така робота повинна проводитися не тільки на рівні облдержадміністрації, а й у кожному районі та місті області. У кожному випадку необґрунтованого підвищення цін необхідно вивчити причини, з'ясувати, яка кількість посередницьких структур підключається до реалізації, і прийняти жорсткі заходи», - зазначив Віктор Коваленко. Так, найбільше зростання цін на основні продукти харчування спостерігалося в Чугуївському, Кегичівському, Близнюківському, Краснокутському районах та Ізюмі. Крім того, в деяких районах - Близнюківському, Лозівському, Первомайському, Сахновщанському та Нововодолазькому - роздрібні ціни на хліб соціальних сортів були значно вище середніх показників по області. «На жаль, регулятора цін на сьогоднішній день на ринку немає, тому я б попросила кожного голову райдержадміністрації взяти під особистий контроль ситуацію з цінами - не допускайте необґрунтованого підвищення вартості продуктів харчування. В першу чергу, це стосується цін на хліб, цукор, борошно, крупи, олію», - підкреслила Юлія Світлична. В області збільшилося поголів'я великої рогатої худоби та свиней Сільгосппідприємствам Харківщини, які займаються тваринництвом, вдалося зберегти позитивну тенденцію розвитку. За словами директора Департаменту економіки і міжнародних відносин облдержадміністрації Віктора Коваленка, в області збільшилося поголів'я великої рогатої худоби на 1820 голів, а чисельність свиней в аграрних підприємствах зросла в середньому на 8%. Найуспішніші свиноферми працюють в Чугуївському, Вовчанському, Нововодолазькому, Краснокутському та Зачепилівському районах. Причому обсяг реалізації свиней на забій збільшився на 12%, а обсяги виробництва молока зросли більш ніж на 3% за рахунок зростання продуктивності дійного стада. «За 2 місяці поточного року надій молока на одну корову зріс на 9% порівняно з 2014-м. Найкращі результати отримані на підприємствах Ізюмського, Красноградського, Великобурлуцького та Куп'янського районів, а в Дворічанському районі надій 1468 кг - в 1,5 рази вище середнього значення по області є одним з найвищих по Україні », - підкреслив директор Департаменту економіки і міжнародних відносин. У той же час в ряді районів - Балаклійському, Богодухівському, Зміївському - ситуація у тваринництві далека від стабільної. Найгірше становище справ в Близнюківському районі, де спостерігається падіння виробництва м'яса, молока, а також зниження чисельності великої рогатої худоби і свиней. Оптимізація сільських шкіл на Харківщині дозволить заощадити 15,8 млн. грн. Найбільше малокомплектних навчальних закладів знаходиться в Близнюківському, Лозівському, Шевченківському, Великобурлуцькому, Ізюмському та Сахновщинському районах. За словами директора Департаменту економіки і міжнародних відносин облдержадміністрації Віктора Коваленка, в 2015 році в регіоні планують оптимізувати 43 малочисельних школи і реорганізувати 16 навчальних закладів. Враховуючи, що витрати на навчання одного учня в повнокомплектній школі майже в 4,5 рази менше, ніж в малочисельній, економічний ефект від запланованих заходів складе 15,8 млн. грн. «У зв'язку з демографічними причинами в сільських районах кількість малочисельних шкіл становить більше половини. Але оптимізація таких навчальних закладів можлива тільки за умови організації стабільного та безпечного підвезення учнів», - підкреслив Віктор Коваленко. У 2014 році кількість малочисельних шкіл зменшилася на вісім навчальних закладів.

21 березня

- в центральній районній бібліотеці до Всесвітнього дня води для учнів 7 класу ЗОШ №4 проведений урок екології «Блакитні очі планети». Завідуюча відділом обслуговування дітей та юнацтва Авксентьєва Н. В. розповіла присутнім про значення водних ресурсів для життя всього живого на планеті і звернула увагу на охорону і збереження ресурсів прісної води. Діти переглянули фільм за темою.

23 березня

- службою у справах дітей проведено профілактично-роз’яснювальну роботу з метою збереження життя та здоров’я дітей та захисту їх прав: з громадянкою с. Тарасівна щодо позбавлення батьківських прав матері її онука, яка не приймає участі у вихованні та утриманні дитини; жителькою с. Сенькове щодо паспортизації її правнуки та реєстрації за місцем проживання її батьків (м.Чернівці); матір’ю, позбавленою батьківського піклування, яка має намір відновити свої батьківські права (с.Курилівка); піклувальником дитини, яка проживає на території м. Куп’янська щодо реєстрації дитини на території Куп’янського району

- в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М., звернулося 4 громадянина з питань соціального захисту, аграрної політики і земельних відносин. Порушені питання залишені на контролі.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Про хід виконання Плану організаційних і практичних заходів щодо безперебійного пропуску осінньо-зимових дощових паводків, льодоходу і весняної повені. 2. Про проведення на території району Всеукраїнської акції “За чисте довкілля”. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Потєхіна Лілія Олександрівна, завідувач сектору цивільного захисту районної державної адміністрації, Говорова Марина Михайлівна, начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації, Яшугіна Тетяна Сергіївна, завідувач сектору контролю апарату районної державної адміністрації. Ситник М.М., голова райдержадміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- у РБК проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань: 1. Рівень розрахунків за енергоносії; 2. Проведення акції "За чисте довкілля"; 3. Виконання Комплексної програми "Охорона навколишнього природного середовища на 2007-2011 роки та на подальшу перспективу до 2020 року"; 4. Проведення претензійно-позовної роботи та реструктуризація заборгованості.

24 березня

- до Всеукраїнського Тижня дитячого читання в відділі обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки оформлена виставка – порада «Чарівний книжковий світ». Маленькі користувачі бібліотеки мали змогу ознайомитися із розмаїттям цікавих українських і зарубіжних казок, перегорнувши яскраві сторінки книжок, зустрітися із улюбленими героями, ознайомитися із малюнками своїх ровесників про значення книги в житті людини. В центральній районній бібліотеці оформлена книжкова виставка – привітання «Книжка – іменинниця», присвячена книгам - ювілярам 2015 року, відомих українських і зарубіжних письменників. Користувачі бібліотеки ознайомилися із творами П. Куліша «Чорна рада», М. Гоголя «Тарас Бульба», «Слово о полку Ігоревім» та іншими.

- у відділі освіти відбулася нарада керівників ЗНЗ району з питань: 1. Про підготовку до організованого завершення 2014/2015 навчального року та проведення заходів із нагоди випуску учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. 2. Про організацію роботи щодо обліку та охоплення навчанням дітей та підлітків шкільного віку в 2015 році.

- фінансовим управлінням Куп’янської райдержадміністрації проведено семінар-нараду з головними бухгалтерами сільських рад та бюджетних установ на тему "Поліпшення якості планування бюджетів, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів". На семінар-нараді були розглянуті наступні питання: 1. Поліпшення якості планування бюджетів, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів та розгляд законопроекту № 2209 ”Проект закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України” – заступник начальника – начальник бюджетного відділу Рубежанська О.М. 2. Забезпечення виконання показників доходної частини місцевих бюджетів на 2015 рік – доповідач - начальник відділу доходів Сімонова І.А 3. Порядок та строки виплати заробітної плати – доповідач - головний спеціаліст фінансово-господарського відділу Кочерга М.Г.

- у відділі освіти було проведено колегію відділу освіти: 1. Про стан роботи відділу освіти, загальноосвітніх навчальних закладів зі зверненнями громадян та з питань виконання Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» упродовж 2014 року. 2.Про стан військово-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. 3. Про виконання рішень колегії.

- до Всеукраїнського тижня дитячого читання в ЗОШ № 4 для учнів 5 класу проведена літературна подорож «Ювілейний п'єдестал», присвячена українським дитячим письменникам – ювілярам 2015 року. Бібліотекарі центральної районної бібліотеки розповіли присутнім про життя і творчість І. Роздобутько, Марії і Сергія Дяченків, В. Нестайка та ознайомили із їх творами.

25 березня

- у відділі освіти відбулося засідання РМО вчителів фізичної культури, під час якого розглядалося питання: 1. Про організацію та проведення змагань за Програмою "Спорт протягом життя" у 2015 році.

- відбулося засідання LІ сесії Куп’янської районної ради VI скликання. У засіданні взяли участь 22 депутати районної ради, голова Куп’янської райдержадміністрації Микола Ситник, начальники відділів і управлінь райдержадміністрації, сільські голови. Головуюча на сесії Чернова С. П. – голова районної ради. На сесії були розглянуті такі питання: 1. Про внесення змін до рішення районної ради від 16 січня 2015 року №591-VІ «Про районний бюджет на 2015 рік» та додатків до нього (зі змінами). 2. Про звіт постійної комісії з питань бюджету. 3. Про внесення змін до переліку майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Куп'янського району. 4. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 7,4099 га на території Моначинівської сільської ради. 5. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 15,4102 га на території Моначинівської сільської ради. 6. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки на території Грушівської сільської ради. 7. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Загоруйка Володимира Дмитровича на території Ягідненської сільської ради. 8. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Поліводи Володимира Аксентійовича на території Моначинівської сільської ради. 9. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Ропаю Вячеславу Михайловичу на території Смородьківської сільської ради.

- службою у справах дітей проведено спільний комплексний профілактичний рейд з метою перевірки зайнятості дітей під час весняних канікул на території сіл Петропавлівка, Синьківка. На території с. Петропавлівка відвідано 1 прийомну сім'ю, в якій проживає 3 дітей, та 4 опікунські сім'ї, в яких виховується 5 дітей. Серед зазначених дітей 1 дитина відвідує ДДНЗ с. Петропавлівка, 1- навчається в Куп'янському НВК, 5 – навчаються в Петропавлівській ЗОШ І-ІІІ ст, 1- в Куп'янському профліцеї. Діти, які перебувають на канікулах, знаходяться під наглядом батьків та опікунів, допомагають по господарству. Проте є проблеми з конролем поведінки та проведенням вільного часу 1 дитини з ПС Загоруйко: дитина не контролює свою поведінку, залишає подвір’я без дозволу матері, поряд з тим пояснити свої дії не може. Дитина має психічні розлади. На території с. Синьківка відвідана 1 сім'я, в якій проживає 1 прийомна дитина та 2 підопічних дітей. Процес адаптації нововлаштованої прийомної дитини проходить успішно. Підопічні діти на канікулах знаходяться вдома, допомагають по господарству та займаються читанням художньої літератури, переглядом кінофільмів. З прийомними батьками та опікунами/піклувальниками проведені бесіди щодо організації дозвілля дітей, безпечної їх поведінки та виховання навичок здорового способу життя

- на базі ЗОШ № 1 для учнів 6 класу проведена літературна година «Країна сонячного добра», присвячена 85 річчю від дня народження В. Нестайка. Завідуюча відділом обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки Авксентьєва Н. В. розповіла присутнім про життєвий і творчий шлях класика сучасної дитячої літератури, перші оповідання письменника, міжнародні нагороди фільмів, які зняті за його творами. Діти ознайомилися з творами: «Теодори із Васюківки», «В країні сонячних зайчиків», «Пригоди Грицька Половинки» та інші.

- в рамках проведення Всеукраїнського Тижня дитячого читання для учнів 6 класу проведена інтелектуально - пізнавальна гра «У країні Мульті – Пульті». Завідуюча відділом обслуговування дітей та юнацтва центральної районної бібліотеки Авксентьєва Н. В. ознайомила дітей із веселими пригодами улюблених героїв мультиплікаційних фільмів, діти згадали пісні, вірші, відповідали на запитання вікторини. Із мережі Інтернет переглянули мультфільми «Том і Джері», «Маша і Ведмідь», «Котигорошко і його друзі» та інші.

- в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадміністрації А.Д. Дробота відбулося засідання комісії з питань призначення адресних соціальних допомог та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення.На засіданні комісії розглянуто 22 заяви: 4 - з питань призначення житлових субсидій, 8 – призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, 10 - з питань щодо безоплатного соціального обслуговування відділенням соціально-побутової адаптації громадян незалежно від їх сімейного стану, які мають часткове порушення рухової активності та не мають протипоказань для перебування в колективі та потребують соціально-педагогічної послуги (лекції, зустрічі, бесіди, гуртки, участі в художній самодіяльності та інше).За рішенням комісії 2 заявникам в призначенні державної соціальної допомоги відмовлено, решта задовільнено.

26 березня

- відбулося чергове засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. на якому розглянуто питання "Про заходи. спрямовані на підвищення пожежної безпеки об’єктів житлового фонду. соціальної та культурної сфери району з масовим перебуванням людей".

- спеціалістами апарату райдержадміністрації здійснено перевірку стану організації роботи з питань діловодства, роботи із зверненнями громадян, контрольними документами та видання наказів відповідно до вимог чинного законодавства в службі у справах дітей райдержадміністрації. За результатами перевірки складено відповідні довідки. Працівникам служби надано методичну допомогу.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян (протокол № 3).

27 березня

- в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д., звернулося 2 громадян з питань соціального захисту та земельних відносин.

- у відділі освіти відбулася нарада заступників керівників ЗНЗ з навчально-виховної роботи: 1. Про підсумки методичної роботи у ЗНЗ району у І семестрі 2014/2015навчального року. 2. Про вивчення стану готовності учнів до вибору профілю навчання у 2014/2015 навчальному році. 3. Про підсумки проведення районного етапу виставки-презентації педагогічних ідей і технологій у 2014/2015 навчальному році та про участь педагогічних працівників району в обласній виставці-презентації педагогічних ідей і технологій. 4. Організаційні заходи щодо проходження педагогічними працівниками курсів підвищення кваліфікації у 2015 році. 5. Про проведення свята «Учень року» у 2014/2015 навчальному році.

- в читальній залі центральної районної бібліотеки проведений інтернет – урок «Доступний інтернет для тебе». Завідуюча читальною залою Разенкова Ю І. розповіли присутнім про значення інтернету - невід`ємної частини нашого життя, його позитивні і негативні сторони. Було запропоновано переглянути фільм на дану тему.

- до 210 років від дня народження Г. Х. Андерсена для учнів 5 класу ЗОШ № 1 проведена літературна гра «Казкар датського королівства». Працівники бібліотеки розповіли присутнім про життєвий і творчий шлях автора відомих в усьому світі казок: «Стійкий олов`яний солдатик», «Снігова королева», «Дюймовочка», та інші. Згадали численні екранізації , мультфільми, театральні постановки. Всі учасники літературної гри отримали сувеніри.

28 березня

- в смт. Шевченкове збірна команда Куп'янського району (чоловіки) взяла участь у зональних змаганнях з футзалу за програмою обласної Спартакіади на Кубок голови облдержадміністрації. В змаганнях брали участь п'ять команд смт. Шевченкове, смт. Борова, смт. Дворічна, Куп'янський район та смт. Великий Бурлук. Команда Куп’янського району зайняла 4 місце.

31 березня

- у відділі освіти відбулося засідання РМО вчителів «Захисту Вітчизни» з питання проведення навчально-польових занять з предмету «Захист Вітчизни»".

- на базі Петропавлівського ДНЗ (я-с) «Веселка» відбувся виїзний спільний семінар медичних сестер старших ДНЗ міста та району: «Організація харчування дітей ДНЗ».

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питань підсумків роботи галузі тваринництва за березень місяць 2015 року. На нараді виступила начальник відділу тваринництва, економічно-фінансової діяльності та кадрової роботи управління агропромисмлового розвитку райдержадміністрації Г.М.Шевченко.

- заступник начальника управління - начальник відділу грошових виплат і компенсацій Повелиця Н.А. провела семінар зі спеціалістами сільських рад та працівниками управління щодо змін, які відбулися в чинному законодавстві з питань житлових субсидій, а саме роз'яснення постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2015 року № 106 "Про удосконалення порядку надання житлових субсидій".

Протягом березня

Відділом освіти райдержадміністрації організовано проведення поглиблених медичних оглядів учнів Петропавлівського НВК, Подолянської ЗОШ І-ІІІ ст. та Курилівського ліцею спеціалістами Куп’янської міської лікарні.

Під час весняних шкільних канікул на спортивних спорудах району проведені змагання з видів спорту на відділеннях районної ДЮСШ. 26.03. змагання з легкої атлетики в с. Подоли та Гусинка (тренери Рудакова Марина Василівна, Бібік Геннадій Анатолійович), змагання з тенісу настільного с. Глушківка, с. Сенькове (тренери Медюков Віктор Іванович, Буторін Микола Іванович). 28.03. змагання з баскетболу в спортивному залі с. Петропавлівка (тренер Повх Олександр Мирославович). 28.03. збірна команда відділення футболу районної ДЮСШ 2003 року народження (тренер Сузов Юрій Володимирович) взяла участь в регіональному турнірі з міні-футболу на призи футбольного клубу "Мрія". В змаганнях прийняли участь 6 команд ("Мрія"І, "Мрія"ІІ м. Куп'янськ, команди смт. Сватове, м. Слав'янськ, ДЮСШ Куп'янський район). Команда РДЮСШ зайняла ІІІ місце. Кращим нападаючим турніру визнано Сотника Андрія с. Петропавлівка. Всього в змаганнях прийняли участь 118 вихованців районної ДЮСШ.

Загальним відділом апарату райдерж­адміністрації підготовлено інформацію щодо тематики виданих головою районної державної адміністрації розпоряджень.

Підготовлено та направлено до юридичного департаменту обласної державної адміністрації копії розпоряджень голови райдержадміністрації, прийнятих протягом березня місяця 2015 року (копії розпоряджень №№ 76 — 107).

На виконання Закону України „Про звернення громадян” здійснювались організаційно-технічні заходи щодо організації особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, обліку письмових звернень.

За звітний період в Куп’янській райдержадміністрації було зареєстровано 23 звернень громадян, з них 1 колективне звернення. Зареєстровані звернення громадян надійшли з таких джерел: загальний відділ (особистий прийом) — 3; загальний відділ (поштою) — 2; особистий прийом керівництвом райдержадміністрації – 11; облдержадміністрація — 7.

В більшій кількості звернень, які зареєстровані в березні 2015 року порушувалися питання: соціального захисту —9 звернень, комунального господарства — 6 зверненнь, аграрної політики і земельних відносин — 4 звернення, діяльності місцевих органів виконавчої влади — 1 звернення, транспорту і зв'язку — 1 звернення, діяльності органів місцевого самоврядування — 1 звернення, охорони здоров'я — 1 звернення.

Для розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях, направлено до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Польоха О.І.) 7 звернень громадян, з питання надання матеріальної допомоги та інших виплат, для вирішення в межах чинного законодавства та інформування заявника.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано особисті прийоми громадян керівництвом адміністрації згідно з затвердженим графіком.

У звітному періоді проведено 2 особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації, з них 1 виїзний в с.Вишнівка. Під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації звернулося 4 громадян, порушені питання були взяті на контроль або були надані роз'яснення.

Заступником голови районної державної адміністрації проведено 4 особистих прийоми, з них 2 виїзний в с.Глушківка та с.Петрівка. Під час проведення особистих прийомів заступником голови райдержадміністрації звернулося 7 громадян, на звернення надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

Здійснювалось опрацювання:

- проектів розпоряджень голови райдержадміністрації які були зареєстровані у березні 2015 року, їх тиражування та направлення заінтересованим юридичним та фізичним особам (№№ 76-107);

- вхідної кореспонденції, прийом та відправка електронної пошти, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, опрацьовано 107 вхідних документів та 367 вихідних, організовувалась доставка документів за призначенням і ведення «Розносної книги».

Щоденно протягом місяця здійснювалось посвідчення гербовою та іншими печатками адміністрації документів, які видавались, погоджувались або затверджувались керівництвом адміністрації та державних актів, сертифікатів на право власності на землю.

Здійснювалася реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, контроль за дотриманням строків виконання та підготовка відповідей. За звітний період зареєстровано 1 запит на інформацію щодо надання переліку освітніх навчальних закладів району у яких вивчаються основи журналістики.

Підготовлено і надано до сектору масових комунікацій інформацію для розміщення на сайті райдержадміністрації, щодо виїзних та особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації (після опрацювання — протягом 1-2 днів з дня прийому), інформацію про кількість та тематику запитів на інформацію, які надійшли до райдержадміністрації (щотижня).

Сектором контролю апарату райдержадміністрації постійно аналізується стан виконання вимог контрольних документів, про що завідувач сектору інформує голову райдержадміністрації на апаратних нарадах. У звітному періоді було проведено 3 апаратних наради у голови райдержадміністрації та підготовлено 3 інформації про те, що порушень термінів виконання не було, всі управління та відділи райдержадміністрації дотримувались вимог контрольних документів.

Відповідно до Указу Президента від 26 липня 2005 року № 1132 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України» протягом звітного періоду сектором контролю аналізувався стан виконання виконання указів, розпоряджень і доручень Президента України, актів і доручень Кабінету Міністрів України, актів міністерств, передбачених розпорядчими документами голови обласної державної адміністрації та власними розпорядчими документами. У березні 2015 року було зареєстровано 11 розпоряджень та 5 доручень голови обласної державної адміністрації, з них взято на контроль 1 розпорядження та 3 доручення. Також зареєстровано та взято на контроль 1 розпорядження голови райдержадміністрації. На їх виконання сформовано та надіслано виконавцям 6 завдань. Також протягом місяця здійснювався контроль за дотриманням вимог контрольних документів виконавцями під час виконання 26 завдань, сформованих на виконання 20 розпорядчих документів. За наслідками цієї роботи підготовлено аналітичну інформацію та проінформовано керівника апарату райдержадміністрації.

У звітному періоді сектором контролю апарату райдержадміністрації підготовлено та надано інформацію голові райдержадміністрації про виконання документів, що підлягають індивідуальному контролю, в розрізі структурних підрозділів райдержадміністрації. Всього в березні перебувало на контролі 136 документів, всі вони були виконані без порушень термінів.

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09.12.2010 року № 689 “Про покращення рівня виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в Харківській ОДА” сектором контролю апарату райдержадміністрації аналізується стан роботи з контрольними документами в райдержадміністрації, постійно здійснюється інвентаризація документів минулих років, за її результатами знято з контролю з початку 2015 року 40 документів, у березні - 6. Взято на контроль з початку 2015 року 157 документів, у березні 2015 — 57, знято з контролю 155 документів, у березні 2015 - 46. Документів, виконаних з порушенням терміну, не було.

На виконання листа обласної державної адміністрації від 20.01.2012 року № 01-84/648 сектором контролю протягом звітного періоду аналізувався стан виконання завдань, визначених у 5 дорученнях голови облдержадміністрації, що перебували на контролі в березні 2015 року.

Протягом звітного періоду звернень народних депутатів України на контролі не перебувало.

Сектором контролю апарату райдержадміністрації проводиться постійна робота щодо попереднього розгляду та візування проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, проектів протокольних рішень колегії. У звітному періоді опрацьовано 91 проект розпоряджень, з них 5, виданих за підсумками колегії райдержадміністрації, взято на контроль 1 розпорядження; та 2 проекти доручень голови райдержадміністрації. Під час візування проектів розпоряджень головному розробнику надавались рекомендації щодо визначення конкретних виконавців, завдань та термінів виконання.

У звітному періоді сектором контролю апарату райдержадміністрації було зареєстровано 125 документів з них: 105 листів органів влади обласного та місцевого рівня, 11 розпоряджень та 5 доручень голови облдержадміністрації, 1 розпорядження голови райдержадміністрації, 3 рішення обласної ради. На виконання контрольних документів виконавцям було надіслано 225 завдань, з них 173 завдання із циклами. Також сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за своєчасністю та якістю виконання 134 документів, що перебували на контролі в березні 2015 року, знято з контролю 206 завдань та 46 документів.

Фахівцями відділу економічного розвитку проводився щоденний моніторинг стану цін по підприємствах торгівлі Куп'янського району на основні продукти харчування, хліб, хлібобулочні вироби та нафтопродукти. Протягом звітного періоду зросли ціни на основні продукти харчування, а саме: борошно пшеничне вищого гатунку на 13%, макаронні вироби — 3%, крупа гречана — 16%, крупа манна — 21%, рис — 27%, ковбаса варена — 7%, молоко (у поліетиленових пакетах) жирн.2,5% - 1,8%, сметана жирн. 20% - 1,5%, масло вершкове - 8%, цукор — 40%, олія соняшникова рафінована — 21%. Ціни на хліб, хлібобулочні вироби зросли в середньому на 27%. Ціни на нафтопродукти зменшились в середньому на 7%, так, ціна на бензин марки А-92 — 18,60 грн. за 1 літр, бензин марки А - 95 — 19,10 грн. за 1 літр, дизельне пальне — 20,90 грн. за 1 літр.

Сектором масових комунікацій апарату райдержадміністрації здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації та сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет „Наш город”, „Франт”, “Десятка+” розміщено 15 інформацій про діяльність райдержадміністрації. При здійсненні аналізу щодо критичних виступів на адресу райдержадміністрації не виявлено. Щотижня проводився аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи сільських рад. Організовано оголошення на “Класному радіо” 5 інформаційних повідомлення про діяльність райдержадміністрації та районні події.

На каналі КТБ відбувся показ 6 інформаційних матеріалів про участь керівництва райдержадміністрації у заходах, діяльність райдержадміністрації та районні події.

Щотижня відповідно з пропозиціями управлінь і відділів райдержадміністрації складалися плани на тиждень та готувалася інформація про виконання плану районної державної адміністрації за тиждень, з наступним її розміщенням на веб-сайті.

Проводилось уточнення інформації про наявність осередків політичних партій та громадських організацій у районі. Постійно надавалася консультативно-методична допомога діючим політичним партіям та громадським організаціям.

Проводилась робота щодо забезпечення взаємодії структурних підрозділів райдержадміністрації та ЗМІ по формуванню громадської думки, спрямованої на виконання Законів України, Указів Президента України, Постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій.

Надавалась практична та методична допомога структурним підрозділам райдержадміністрації та сільських рад з питань забезпечення доступу до публічної інформації та розміщення матеріалів на сайті райдержадміністрації.

Проведено аналіз наповнення сторінок структурних підрозділів райдержадміністрації та забезпечено оновлення інформації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

Спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 13 направлень на забезпечення протезно-ортопедичними виробами та 2 засоби пересування та реабілітації. Направлено на санаторно – курортне лікування 1 інваліда загального захворювання. До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 28 індивідуальних програм реабілітації інвалідів.

Спеціалісти служби у справах дітей райдержадміністрації протягом звітного періоду взяли участь у 10 судових засіданнях(цивільні та кримінальні справи щодо захисту прав та законних інтересів дітей) Протягом звітного періоду знято з обліку:

- 1 дитину, позбавлену батьківського піклування за досягненням повноліття;

- 4 дітей, які проживали у складних життєвих обставинах, у зв’язку з покращенням ситуації;

- 2 дітей, які поживали у складних життєвих обставинах, у зв’язку з переведенням у статус дітей, позбавлених батьківського піклування.

Протягом звітного періоду поставлено на облік 3 дітей з 2 сімей, які проживають у складних життєвих обставинах, влаштовано під опіку 2 дітей. Начальником служби прийнято 26 громадян, яким надана практична та консультаційна допомога.

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації протягом звітного періоду видано 39 проектів розпоряджень голови райдержадміністрації з кадрових питань. Вивчено питання та поінформовано відділ кадрової роботи облдержадміністрації з таких питань:

- про наявність вакантних посад державних службовців в районній державній адміністрації.

- про проведену роботу щодо організаційних заходів з питань проведення І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець”.

До організаційного відділу обласної державної адміністрації постійно надавалася інформація щодо планів основних заходів райдержадміністрації на тиждень та звіти щодо виконання вищезгаданих планів.

Спеціалістами відділу організовано участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів сільських рад району. В березні 2015 року голова райдержадміністрації, заступник голови, керівник апарату взяли участь у 15 засіданнях виконкомів сільських рад району, проведено зустрічі з мешканцями сільських рад району.

В районі проведена організаційна робота щодо обговорення змін до Конституції України з питань децентралізації державної влади.

До Головного управління державної служби України в Харківській області направлено списки вакантних посад державних службовців, інформацію щодо працевлаштування, звільнення чи переведення на інше місце роботи випускників, які навчались за державним замовленням.

Підготовлено інформацію про виконання плану роботи райдержадміністрації за лютий 2015 року. Підготовлено інформацію про виконання плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. До 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено плани основних заходів, які проводитимуться райдержадміністрацією у ІІ кварталі та квітні 2015 року.

Підготовлені і направлені до засобів масової інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації та головою районної ради.

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                 О. Кубрак

 

Пупкова, 5-55-66

Переглядів: 24
Дата публікації: 08:34 10.04.2015
Версія для слабо- зорих