Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.02.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан виконання Урядової програми "Доступні ліки"
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за 2017 рік"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
«Реалізація проектів регіонального розвитку у 2018 році»
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2015 рік | Плани роботи районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у травні 2015 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у травні 2015 року

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

______________ М.Ситник

“17” квітня 2015 р.

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації у травні 2015 року

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

6

04-12

Виставка пам’яті “1941-1945. Ми пам’ятаємо, ми пишаємось”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

05

Година пам’яті “Вклонимося великим тим рокам”

Центральна районна бібліотека

15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

05

Нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань організації літньо-табірного утримання поголів’я сільськогосподарських тварин

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

05

Книжкова виставка “Не згасне пам’яті свіча”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

05, 15,

19, 26

Прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги

Управління праці та соціального захисту населення

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

 

 

05, 19

 

15

 

 

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації М.М.Ситником

заступником голови райдержадміністрації

А.Д. Дроботом

 

 

с.Грушівка, с.Курилівка

 

с.Смородьківка

 

 

 

 

8.30

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

голова райдержадміністрації Ситник М.М.

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

06

“Гаряча лінія “ по захисту прав споживачів

Кабінет № 15

райдерж­адміністрації

8.00-17.00

Начальник відділу економічного розвитку райдерж­адміністрації Мироненко Л.М.

 

06

Літературна година “Чарівний світ Симони Вілар”(до 50-річчя від дня народження)

Міський терцентр

10.00-11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

07

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Кубрак О.О.

Районний Будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

07, 14, 21, 28

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

07

Усний журнал “Дитяче обличчя війни”

ЗОШ № 4

13.00-14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

07

Святковий концерт до Дня Перемоги

Районний будинок культури

15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

08

Мітинг до Дня пам’яті та примирення

с.Сенькове

19.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

08

Заходи до Дня пам’яті та примирення

Заклади культури району

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

08

Святковий концерт в рамках акції “Від села до села”

Благодатівський клуб

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

09

Святкові заходи до Дня Перемоги

Заклади культури району

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

09

Мітинг до Дня Перемоги

с. Смородьківка

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

12

Засідання “Школи кадрового резерву” з питань:

1.Внутрішній контроль і керівництво.

2. Наукова організація праці в навчальному закладі.

Відділ освіти райдержадміністрації

12.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

13-16

Перегляд літератури “Уклін Вам, наші любі неньки”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

13-20

Книжкова виставка “Мандри країнами Європейського Союзу”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

14

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

15

Урок права”Всі діти мають право на любов та піклування”

ЗОШ №1

13.00-14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

15, 16

Інформаційне досьє “Будуємо Європу в Україні”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

15

Районний фізкультурно-оздоровчий патріотичний фестиваль школярів “Козацький гарт”

Петропавлівська

ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

15

“Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації з населенням району

Кабінет голови райдерж­адміністрації

9.00

Завідувач сектору масових комунікацій апарату райдерж­адміністрації Кучерявий В.В.

 

15-25

Книжкова виставка “По музеях і виставкових залах світу

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

15

Районний фестиваль-огляд драматичних колективів “На крилах Мельпомени”

Моначинівський клуб

14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

16

Районний фестиваль-огляд драматичних колективів “На крилах Мельпомени”

Новоосинівський сільський будинок культури

11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

16

Година поезії “Весняні квіти для матусі”(до Дня матері)

Центральна районна бібліотека

12.00-13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

18, 25

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації           Кубрак О.О.

 

18

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

18, 25

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

19-26

Перегляд літератури “Вибрати шлях у житті”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Засідання колегії районної державної адміністрації з порядком денним:

1. Про підсумки роботи об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району в осінньо-зимовий період 2014-2015 років та заходи щодо підготовки об’єктів до роботи в осінньо-зимовий період 2015-2016 років.

2. Про забезпечення захисту прав дітей на території району. Якість функціонування сімейних форм виховання.

3. Про хід виконання Програми розвитку культури в Куп’янському районі на 2014-2018 роки.

4. Про стан роботи з кадрами, організації розвитку персоналу в районній державній адміністрації.

5. Про стан виконавської дисципліни в роботі з контрольними документами в районній державній адміністрації

Районний будинок культури

10.00

Заступник голови райдерж­адміністрації Дробот А.Д., керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О., начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Говорова М.М., начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І., начальник відділу культури і туризму райдерж­адміністрації Користіна І.В., начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату

райдерж­адміністрації, завідувач сектору контролю апарату райдерж­адміністрації Яшугіна Т.С.

 

20

Святковий концерт до Дня матері

Районний будинок культури

15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Дайджест цікавих повідомлень “Ілля Мечніков. Досьє видатного земляка”

Міський терцентр

10.00-11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Засідання міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення

Районний будинок культури

10.00

Начальник юридичного відділу апарату райдерж­адміністрації

Кошелєва-Скляр О.В.

 

20

Нарада з керівниками, головними інженерами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань підготовки кормозбиральної техніки

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

20

Нарада керівників ДНЗ району з питань:

1. Формування мережі груп на оздоровчий період у ДНЗ району.

2. Про облік дітей 0-6 років життя, охоплення їх дошкільною освітою.

3. Про планування роботи ДНЗ, НВК на 2015-2016 н.р.

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

21

Практикум “Роль сучасної бібліотеки в консолідації українського суспільства”.

Нарада працівників культури району.

Центральна районна бібліотека

9.00-10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

21

Засідання ради по роботі з кадрами

Районний будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

21

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

21

Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.30

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

21

Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи з питань:

1. Організація виховного процесу та змістовного дозвілля дітей під час літнього відпочинку в закладах освіти району у 2015 році.

2. Про стан правовиховної роботи та профілактики злочинності в дитячому середовищі в ЗНЗ району.

Відділ освіти райдержадміністрації

12.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

22

Командно-штабне навчання з питання:

- дії органів управління та сил Куп’янської міської та районної ланок територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ Харківської області у разі загрози та виникненні надзвичайних ситуацій, пов’язаних із виникненням пожеж в природних екосистемах

Районний будинок культури

10.00

Завідувач сектору цивільного захисту райдерж­адміністрації Потєхіна П.О.

 

22

Нарада заступників керівників з навчально-виховної роботи ЗНЗ району з питань:

1. Про вивчення стану викладання предметів у ЗНЗ району у 2014/2015 навчальному році

2. Про результати участі учнів району у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН

3. Про підготовку учнів 4, 9, 11-их класів до державної підсумкової атестації

4. Про проведення свята “Останній дзвоник” в ЗНЗ району

Відділ освіти райдержадміністрації

12.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

22

Апаратна нарада відділу освіти

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

23

Першість району з настільного тенісу

Курилівський ліцей

13.00

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації  Ридван О.О.

 

 

25

 

 

22

 

 

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Ситником М.М.

 

- заступником голови райдержадміністрації

А.Д.Дроботом

Громадська приймальня

8.00-11.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

Голова райдержадміністрації

Ситник М.М.

 

заступник голови райдержадміністрації  Дробот А.Д.

 

26-28

Навчання керівного складу та спеціалістів у сфері цивільного захисту

м.Куп’янськ

Навчальний командний пункт

 

Завідувач сектору цивільного захисту райдерж­адміністрації Потєхіна П.О.

 

26

Засідання постійно діючої комісії райдерж­адміністрації з питань розгляду звернень громадян

Кабінет № 13 райдерж­адміністрації

 

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

26

Нарада керівників ЗНЗ району з питань:

1. Про формування робочих навчальних планів на 2015-2016 н.р.

2. Про результативність участі учнів району у ІІІ (обласному ) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад. ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН.

3. Про підсумки державної атестації Петропавлівського НВК

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

27

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

28

Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад району з питань поліпшення якості планування бюджетів та ефективного і раціонального використання бюджетних коштів

Фінансове управління райдерж­адміністрації

10.00

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації Потапова А.С.

 

28

Перевірка комунального підприємства “Комсервіс” з питань правильності нарахування пільг категоріям населення, які мають на них право згідно з діючим законодавством

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

28

Відео-подорож “Рядками закону, права і моралі”

Центральна районна бібліотека

14.00-15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

28

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет № 1

райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

29

Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань підведення підсумків роботи галузі тваринництва за травень 2015 року

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

30

Експрес-бесіда “Обираємо здоров’я”

Центральна районна бібліотека

13.00-14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

Згідно з графіком

Участь учнів ЗОШ району у Всеукраїнському конкурсі дослідницьких робіт для учнів 6-8 класів ЗНЗ

м.Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

Згідно з графіком

Перший відбірковий етап обласного відкритого фестивалю дитячої художньої творчості “Таланти третього тисячоліття”

м. Харків

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

Згідно з графіком

Засідання Комісії з питань захисту прав дитини

Служба у справах дітей

райдерж­адміністрації

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Комплексні спільні профілактичні рейди

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Згідно з графіком

Засідання робочої групи з питань реформування житлово-комунального господарства

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Згідно з графіком

Засідання конкурсної комісії з питань часткового відшкодування з місцевих бюджетів відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

 

Кабінет № 11

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Протягом місяця

Моніторинг стану розрахунків підприємств району за комунальні послуги

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Проведення перевірки щодо дотримання бюджетної дисципліни, якості планування бюджету та подальшого вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності в Сеньківській сільській раді

Фінансове управління райдерж­адміністрації

 

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації Потапова А.С.

 

Протягом місяця

Моніторинг стану установки лічильників на артезіанські свердловини

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Перевірка готовності організацій, підприємств та установ району щодо організації протипожежного захисту лісових зон та готовності реагування у випадку виникнення великих пожеж в екосистемах у весняно-літній період 2015 року

Територія району

 

Завідувач сектору цивільного захисту райдерж­адміністрації Потєхіна Л.О.

 

Протягом місяця

Перевірка організації профілактично-виховної роботи в навчальних закладах району

ЗОШ району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Заходи з профілактики самогубства та травматизму серед дітей

ЗОШ району, територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації Польоха О.І.

 

Протягом місяця

Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення (облік, встановлення черги, надання путівок, виплата компенсації за невикористану путівку)

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації Польоха О.І.

 

Друга декада

Засідання районної координаційної ради з питань дорожнього руху

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Друга декада

Засідання районної робочої комісії з обстеження аварійних дерев полезахисних лісосмуг в охоронних зонах повітряних ліній електропередач 6-150 кв

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Друга декада

Засідання районної Координаційної групи з питань захисту прав споживачів

Кабінет № 11

райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

 

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання районної комісії з питань обстеження підприємств заготівлі і переробки металобрухту

 

Кабінет № 11

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                  О. Кубрак

 

Пупкова

Переглядів: 3
Дата публікації: 14:25 17.04.2015
Версія для слабо- зорих