Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
23.02.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 08:30 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан виконання Урядової програми "Доступні ліки"
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Виконання бюджету за 2017 рік"
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
«Реалізація проектів регіонального розвитку у 2018 році»
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.02.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2015 рік | Плани роботи районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у червні 2015 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у червні 2015 року

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

______________ М.Ситник

“19” травня 2015 р.

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації у червні 2015 року

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

6

01-07

Участь збірної юнацької команди районної ДЮСШ в Міжнародному турнірі з футболу на призи ФК “Мрія”

сел. Ківшарівка, стадіон “Металіст”

 

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації

Ридван О.В.

 

01-12

Районні змагання серед дітей пришкільних закладів відпочинку

 

Пришкільні табори відпочинку району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

02, 09,

69, 23

Прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги

Управління праці та соціального захисту населення

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

 

 

02, 16

 

05, 19

 

 

10, 24

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації М.М.Ситником

першим заступником голови райдержадміністрації

А.Д. Дроботом

заступником голови райдержадміністрації

Польохою О.І.

 

 

с.Московка с.Глушківка

 

с.Просянка, КП “Військове містечко

 

с.Моначинівка, с.Петрівка

 

 

8.30

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

голова райдержадміністрації Ситник М.М.

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації Польоха О.І.

 

02

Конкурсно-ігрова програма “В країні щасливого дитинства” (до Міжнародного дня захисту дітей)

Центральна районна бібліотека

11.00-12.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

03

Розважальна програма до Міжнародного дня захисту дітей

м.Куп’янськ

міський парк

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В., завідувач сектору у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації

Ридван О.В.

 

03

“Гаряча лінія “ по захисту прав споживачів

Кабінет № 15

райдерж­адміністрації

8.00-17.00

Начальник відділу економічного розвитку райдерж­адміністрації Мироненко Л.М.

 

04

Екскурсія до бібліотеки “Подорож до Книгограду”

Центральна районна бібліотека

10.00-11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

04

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації                Кубрак О.О.

Районний Будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

04, 11, 18, 25

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

04

Нарада з головними інженерами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань охорони праці та пожежної безпеки у господарствах Куп’янського району

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

05

Інформаційна година “Цілюща сила рослин” (до Дня охорони навколишнього середовища)

Центральна районна бібліотека

13.00-14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

05, 06

Змагання з пляжного волейболу(чоловіки) в залік обласної Спартакіади на Кубок голови облдержадміністрації

м. Харків, Олексіївський лугопарк

 

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації

Ридван О.В.

 

06, 07

Змагання з пляжного волейболу(жінки) в залік обласної Спартакіади на Кубок голови облдержадміністрації

м. Харків, Олексіївський лугопарк

 

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації

Ридван О.В.

 

06

Кубок відкриття футбольного сезону серед дорослих сільських команд

Стадіон с.Лісна Стінка.

 

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації

Ридван О.В.

 

08, 15,

22, 29

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

08, 15,

22, 29

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації

Кубрак О.О.

 

27

Змагання з пляжного волейболу та спортивної рибалки в залік Спартакіади району на кубок голови райдерж­адміністрації

с.Петропавлівка, водоймище “Сибір”

 

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації

Ридван О.В.

 

 

08, 22

 

 

12, 26

 

 

 

03, 17

 

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Ситником М.М.

 

- першим заступником голови райдержадміністрації

А.Д.Дроботом

 

заступником голови райдержадміністрації

Польохою О.І.

Громадська приймальня

8.00-11.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

Голова райдержадміністрації

Ситник М.М.

 

перший заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

заступник голови райдержадміністрації

Польоха О.І.

 

11

Навчання осіб, зарахованих до кадрового резерву на посади державних службовців

райдерж­адміністрації

Районний будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

11

Засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС з питань:

1. Про стан готовності об’єктів сільськогосподарської та переробної промисловості до приймання, зберігання, переробки продуктів нового врожаю.

2.Про виконання вимог чинного законодавства щодо забудови, утримання охоронних зон електричних мереж і газопроводів.

3. Про здійснення заходів із попередження виникнення нещасних випадків у разі виявлення вибухонебезпечних предметів

Районний будинок культури

10.00

Завідувач сектору цивільного захисту райдерж­адміністрації Потєхіна П.О.

 

12

“Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації з населенням району

Кабінет голови райдерж­адміністрації

9.00

Завідувач сектору масових комунікацій апарату райдерж­адміністрації Кучерявий В.В.

 

12

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Польоха О.І.

 

12

Відбірковий тур регіонального фестивалю-огляду “Цвіт папороті”

Пристінський клуб

Час уточнюється

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

13

Відбірковий тур регіонального фестивалю-огляду “Цвіт папороті”

Кіндрашівський клуб

Час уточнюється

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

15

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

16

Краєзнавча година “У цім краю, де серця рідна пристань”

Центральна районна бібліотека

13.00-14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

16

Нарада з головними зоотехніками району з питань сучасних технологій заготівлі грубих кормів

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

17

Літературна година “Королева літератури Франсуаза Саган”

Міський терцентр

10.00-11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

17

Засідання комісії з перегляду НПА

Юридичний відділ апарату райдерж­адміністрації

9.00

Начальник юридичного відділу апарату райдерж­адміністрації

Кошелєва - Скляр О.В.

 

17

Нарада керівників ДНЗ району з питань:

1. Виконання організаційно-методичних вказівок щодо охоплення дітей дошкільною освітою

2. Про стан організації харчування дітей влітку.

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

10.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

17

Перевірка реального стану виконання завдань, передбачених дорученням голови облдержадміністрації від 16.04.2015 року № 01-16/2797 “Про організацію проведення ЗНО-2015 в Харківській області” в відділ освіти

райдерж­адміністрації

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

14.00

Завідувач сектору контролю апарату райдерж­адміністрації Яшугіна Т.С.

 

18-26

Перегляд літератури “Пам’ять з нами завжди”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

18

Нарада, колегія працівників культури

Районний будинок культури

9.00-11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

18

Практикум “Бібліотека- центр освіти, культури, дозвілля”

Центральна районна бібліотека

11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

18

Засідання районної комісії з питань безпечної життєдіяльності населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

18

Засідання комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.30

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

18

Нарада заступників керівників ЗНЗ з виховної роботи з питань:

1. Про підсумки участі учнів ЗНЗ району у конкурсах, фестивалях, виховних заходах.

2. Про підсумки виховної роботи у ІІ семестрі 2014/2015 н.р..

Відділ освіти райдержадміністрації

12.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

19

Година спілкування “Ми здатні захистити свою Батьківщину”

Центральна районна бібліотека

14.00-15.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Бесіда-демонстрація “В світі дитячих журналів”

Центральна районна бібліотека

13.00-14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20-27

Виставка-реквієм “Письменники, які розповідали про війну”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

22

Мітинг до Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні

с. Ковалівка

10.00-

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

23

Засідання колегії відділу освіти з питань:

1. Про хід виконання районної програми “Обдарована молодь Куп’янщини на 2013-2017 роки”

2. Про стан роботи з контрольними документами у І півріччі 2015 року

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

12.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

23

Нарада керівників ЗНЗ району з питань:

1. Про підсумки здійснення державного нагляду за діяльністю навчальних закладів із низьким рівнем ризику (Подолянська ЗОШ І-ІІІ ступенів)

2. Про стан роботи навчальних закладів району із зверненнями громадян у ІІ кварталі 2015 року.

3. Про хід підготовки матеріально-технічної бази навчальних закладів району до нового 2015-2016 н.р.

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

23

Засідання районної тристоронньої соціально-економічної ради

Кабінет № 3

райдерж­адміністрації

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

23

Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад району з питань подальшого вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності у бюджетних установах та сільських радах

Фінансове управління райдерж­адміністрації

10.00

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації Потапова А.С.

 

24-30

Книжкова виставка “Хай завжди буде завтра” (до Дня боротьби зі зловживанням наркотиками)

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

24

Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших мало мобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури

Кабінет № 3

райдерж­адміністрації

10.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

25-30

Книжкова виставка “Конституція України-оберіг державності і демократії”

Центральна районна бібліотека

9.00-

17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

25

Засідання постійно діючої комісії райдерж­адміністрації з питань розгляду звернень громадян

Кабінет № 13 райдерж­адміністрації

 

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

26-30

Виставка виробів народно-ужиткового мистецтва до Дня Конституції України

Районний будинок культури

12.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

26

Урочистості та святковий концерт до Дня державної служби, Дня Конституції та Дня молоді

Районний будинок культури

13.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

26-29

Змагання з видів спорту на відділеннях КР ДЮСШ, присвячені Дню Конституції України та Дню мололі

Спортивні майданчики району

 

Завідувач сектору у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації

Ридван О.В.

 

26

Апаратна нарада відділу освіти

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

26

Нарада заступників керівників з навчально-виховної роботи ЗНЗ району з питань:

1. Про хід оздоровчої кампанії влітку 2015 року.

2. Про результати моніторингових досліджень якості освіти у 2014/2015 н.р.

3. Про підсумки проведення ДПА учнів початкової, основної і старшої школи.

4. Про підсумки видавничої діяльності вчителів ЗНЗ району

Відділ освіти райдержадміністрації

12.00

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

26

Урок державності “Основа життя — мій Закон основний”

Центральна районна бібліотека

13.00-14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

27

Звітний концерт хореографічного колективу “Міленіум”

Районний будинок культур

Час уточнюється

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

27

Експрес - бесіда “Квітни у пісні й добрих( до Дня молоді)

Центральна районна бібліотека

13.00-14.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

27-30

Виставка-рекомендація “Ловись рибка велика і мала”(до Всесвітнього дня рибальства)

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

27

Правовий компас “Стабільність Конституції — стабільність держави”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

28

Звітний концерт хореографічного колективу “Merri Danc”

Районний будинок культури

16.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

30

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет № 1

райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

30

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

30

Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств з питання підсумків роботи галузі тваринництва за червень 2015 року

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Згідно з графіком

Засідання Комісії з питань захисту прав дитини

Служба у справах дітей

райдерж­адміністрації

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Комплексні спільні профілактичні рейди

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Згідно з графіком

Засідання робочої групи з питань реформування житлово-комунального господарства

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Згідно з графіком

Засідання конкурсної комісії з питань часткового відшкодування з місцевих бюджетів відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

Кабінет № 11

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Протягом місяця

Моніторинг стану розрахунків підприємств району за комунальні послуги

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Проведення перевірки щодо дотримання бюджетної дисципліни, якості планування бюджету та подальшого вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності в Сеньківській сільській раді

Фінансове управління райдерж­адміністрації

 

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації Потапова А.С.

 

Протягом місяця

Моніторинг стану установки лічильників на артезіанські свердловини

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Перевірка готовності організацій, підприємств та установ району щодо організації протипожежного захисту урожаю зернових культур у 2015 році

Територія району

 

Завідувач сектору цивільного захисту райдерж­адміністрації Потєхіна Л.О.

 

Протягом місяця

Перевірка організації профілактично-виховної роботи в навчальних закладах району

ЗОШ району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Заходи з профілактики самогубства та травматизму серед дітей

ЗОШ району, територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації Уколова В.О.

 

Протягом місяця

Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення (облік, встановлення черги, надання путівок, виплата компенсації за невикористану путівку)

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації Уколова В.О

 

Друга декада

Засідання районної координаційної ради з питань дорожнього руху

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Друга декада

Засідання районної робочої комісії з обстеження аварійних дерев полезахисних лісосмуг в охоронних зонах повітряних ліній електропередач 6-150 кв

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Друга декада

Засідання районної Координаційної групи з питань захисту прав споживачів

Кабінет № 11

райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

 

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання районної комісії з питань обстеження підприємств заготівлі і переробки металобрухту

 

Кабінет № 11

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                                О. Кубрак

 

Пупкова

Переглядів: 3
Дата публікації: 10:18 21.05.2015
Версія для слабо- зорих