Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях інформує
Анонс подій
21.04.2018
08:00 - Всеукраїнський суботник "День з благоустрою території населених пунктів Куп’янського району" Всеукраїнський суботник "День з благоустрою території населених пунктів Куп’янського району"
Заплановано провести заходи по впорядкуванню території, у тому числі прибудинкової, вулиць та доріг, автотранспортних зупинок, парків, скверів, кладовищ, братські могили, меморіальні комплекси, місця почесних поховань, узбіччя доріг, лісосмуги, берега водойм. Заплановано провести благоустрій пам’ятників, побілку дерев, бордюрів.
В рамках "Дня з благоустрою" особлива увага буде приділятись ліквідації несанкціоновних сміттєзвалищ, висадці та обліку висаджених дерев та квітників.
Організатор:Куп’янська РДА Час проведення:21.04.2018 08:00 Місце проведення:Територія Куп’янського району

10:00 - Участь в зональних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» Участь в зональних змаганнях з футболу на призи клубу «Шкіряний м’яч» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:21.04.2018 10:00 Місце проведення:м. Чугуїв
16:00 - Участь збірної команди Куп'янського району з волейболу в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Участь збірної команди Куп'янського району з волейболу в обласних фінальних Спартакіадних змаганнях з видів спорту серед районів області та міст обласного значення. Організатор: Сектор у справах молоді та спорту Час проведення:21.04.2018 16:00 Місце проведення:смт.Пісочин
22.04.2018
10:00 - Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Участь у шаховому турнірі на Кубок чемпіонки світу Анни Ушеніної Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:22.04.2018 10:00 Місце проведення:На базі Палацу культури ім. В.Кошелєва смт. Ківшарівка
23.04.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Проведення заходів в рамках інформаційно-просвітницької кампанії серед батьків та дітей району Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД, територія району
день - Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Виїзди до ЗЗСО з метою перевірки підготовки ПЗВ до роботи влітку Організатор:Відділ освіти Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗЗСО району
день - Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Участь в обласній виставці-акції «SOS - вернісаж» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:23.04.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості».
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:23.04.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у загальноосвітніх навчальних закладах району;
2. Про виконання районного бюджету та бюджету району за І квартал 2018 року;
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації;
4. Підведення підсумків апаратної наради
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:23.04.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови райдерж­адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації. Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації.
1. Проведення заходів щорічної Всеукраїнської акції "За чисте довкілля" на території району;
2. Поточний та капітальний ремонт доріг місцевого значення в 2018 році;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-енергопостачання;
5. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня еконмічно-обгрунтованих;
6. Моніторинг використання електроенергії, води в установах бюджетної сфери;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:23.04.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2015 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації від 20 травня 2015 року | Витяг з протоколу №2 засідання колегії райдержадміністрації "Про стан роботи з кадрами, організація розвитку персоналу в районній державній адміністрації"
Витяг з протоколу №2 засідання колегії райдержадміністрації "Про стан роботи з кадрами, організація розвитку персоналу в районній державній адміністрації"

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 2

засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

 

IV. СЛУХАЛИ: Про стан роботи з кадрами, організація розвитку персоналу в районній державній адміністрації — протокольний розгляд.

 

ВИРІШИЛИ: Заслухавши та обговоривши інформацію про стан роботи з кадрами в районній державній адміністрації, колегія районної державної адміністрації відзначає, що кадрова робота в районній державній адміністрації спрямована на вдосконалення, виховання та формування управлінської культури державних службовців; раціональний добір та розстановку кадрів, сприяння професійному і кар’єрному розвитку працівників; забезпечення прозорості при призначенні на посади, просуванні по службі та ротації кадрів.

Робота з кадрами в районній державній адміністрації має системний характер і проводиться згідно з Комплексним планом роботи з кадрами. Зазначений план передбачає організаційні заходи з питань кадрової служби, формування кадрового резерву, формування складу державних службовців та роботу з ним, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців.

Структура районної державної адміністрації складається з апарату (8 підрозділів) та 12 структурних підрозділів (3 управління, 5 відділів, 3 сектори, 1 служба), яка приведена у відповідність до законодавчих та нормативно-правових актів.

Упорядкування структури районної державної адміністрації було масштабним заходом 2014 року, що спричинило внесення змін до штатних розписів, положень про структурні підрозділи, посадових інструкцій працівників. Станом на 01 січня 2015 року в районній державній адміністрації за штатним розписом — 87 посад, фактично працюючих на посадах — 73 особи, вакантних посад — 10.

Прийняття на державну службу в районній державній адміністрації здійснюється відповідно до Закону України “Про державну службу” та інших нормативно-правових актів на конкурсній основі. Згідно з Порядком проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2002 року № 169, в апараті районної державної адміністрації та трьох самостійних управліннях працюють конкурсні комісії на заміщення вакантних посад державних службовців. Протягом 2014 року в районній державній адміністрації проведено 6 засідань конкурсних комісій. На конкурсній основі призначено на посади державних службовців 3 особи. Розпочато перевірку стосовно цих осіб на виконання вимог Закону України «Про очищення влади». Всього у 2014 році призначено на посади 7 державних службовців. Звільнено з посад 14 державних службовців.

Особлива увага в районній державній адміністрації приділяється добору і розстановці кадрів. З цією метою щоквартально аналізується якісний склад кадрового потенціалу, який показує, що з 77 державних службовців, які фактично працюють на посадах мають повну вищу освіту 74 особи (97 %) і 2 державні службовці мають базову вищу (3 %)

Із загальної кількості працівників: чоловіків —12, жінок — 65. Аналіз вікового складу державних службовців засвідчив, що найчисельнішою є вікова група 31-40 років, яка складає 29 %, але це працівники з уже наявним професійним досвідом.

Підвищення кваліфікації державних службовців є одним із напрямів кадрової роботи у районній державній адміністрації. Так, за різними видами навчання упродовж 2014 року підвищили кваліфікацію 8 державних службовців. Широко використовується система підвищення кваліфікації шляхом самоосвіти. Щомісячно в районній державній адміністрації проводяться навчання працівників та кадрового резерву, семінари-наради для працівників сільських рад району. У 2014 році проведено 24 таких навчання.

Протягом звітного періоду 1 працівник районної державної адміністрації став слухачем Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України; 2 — продовжують заочно навчатись для здобуття вищої освіти за спеціальністю галузі знань «державне управління» у Харківському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України та Харківському національному економічному університеті. Станом на 01 грудня 2014 року в районній державній адміністрації працювало 5 магістрів державного управління та11 магістрів державної служби.

Сформовано кадровий резерв на 2015 рік, до складу якого включено 162 особи, жінки складають 86 % (139 осіб). До кадрового резерву зараховано 36 осіб віком до 30 років (22 %). Серед осіб, зарахованих до кадрового резерву, 4 магістри державного управління та 10 магістрів державної служби.

Районною державною адміністрацією забезпечується не лише планування

службової кар’єри, а й аналіз ефективності роботи персоналу. Ця робота тісно пов’язана з проведенням щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань та їх атестації. У січні-лютому 2015 року щорічній оцінці підлягало 54 державні службовці, не підлягало — 28. За результатами щорічної оцінки, проведеної безпосередніми керівниками та керівниками вищого рівня, високу оцінку одержали 12 осіб, добру —41 особа, задовільну чи низьку — жодна особа.

У районній державній адміністрації дотримуються вимог антикорупційного законодавства. Основним завданням з цього питання є здійснення заходів, спрямованих на проведення роз’яснювальної роботи серед державних службовців щодо практичного застосування антикорупційного законодавства України. Протягом звітного періоду рішень суду про притягнення до відповідальності державних службовців районної державної адміністрації не надходило. За вчинення корупційних діянь чи інших правопорушень, пов’язаних із корупцією, звільнень державних службовців із займаних посад на підставі рішень суду не було.

Упродовж року координувалася діяльність структурних підрозділів районної державної адміністрації та виконкомів сільських рад щодо роботи з кадрами з питань дотримання вимог чинного трудового законодавства, законодавства про державну службу і боротьбу з корупцією, надавалася методична і практична допомога посадовим особам, які визначені відповідальними за цей напрямок діяльності. За звітний період із зазначеного питання вивчено роботу 5 структурних підрозділів районної державної адміністрації та 8 виконкомів сільських рад.

Враховуючи вищезазначене, можна дійти висновку, що першочерговими

задачами у здійсненні кадрової роботи у районній державній адміністрації є системна робота з добору персоналу, формування кваліфікаційних вимог до нього, розв’язання питань рівномірного розподілу відповідальності, планування

навчання та кар’єрного зростання державних службовців, здійснення заходів, спрямованих на проведення роз’яснювальної роботи серед державних службовців щодо практичного застосування антикорупційного законодавства

України та виконання інших завдань роботи з кадрами.

З метою забезпечення реалізації завдань у сфері державної кадрової політики, визначених актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, колегія районної державної адміністрації вважає за необхідне рекомендувати:

 

1. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації:

1.1. Провести аналіз стану реалізації державної кадрової політики та за результатами проведеного аналізу вжити дієвих заходів щодо практичної реалізації актів та доручень Президента України та Кабінету Міністрів України з питань реалізації державної кадрової політики.

1.2. Забезпечити безумовне виконання законодавчих та нормативно-правових актів щодо проходження державної служби.

1.3. Здійснювати заходи щодо підвищення рівня професійної компетентності державних службовців.

1.4. Покращити роботу, спрямовану на здійснення превентивних заходів щодо профілактики скоєння корупційних правопорушень державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування та на своєчасне реагування на них шляхом розгляду зазначених питань на нарадах за участю керівництва

1.5. Залучати громадськість та громадські організації до участі у реалізації заходів з питань запобігання і протидії корупції.

 

2. Відділу організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації:

2.1. Узагальнити та забезпечити розгляд інформації про вжиті заходи щодо покращення стану роботи з кадрами, організацію навчання та підвищення кваліфікації державних службовців, дотримання вимог чинного законодавства по державну службу в місцевих органах виконавчої влади на засіданні Ради по роботі з кадрами в ІІ кварталі 2015 року.

2.2. Зосередити особливу увагу на питаннях добору кандидатів на навчання у 2015 році до Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України та Харківського національного економічного університету.

2.3. Підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.

 

(прийнято одноголосно)

 

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                                      М.Ситник

 

 

Кубрак

Єрмолаєнко

Переглядів: 20
Дата публікації: 11:50 22.05.2015
Версія для слабо- зорих