Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
20.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
21.01.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (І тур) Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Консультативно-дорадчі органи | Колегія райдержадміністрації | Поточна діяльність | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації за 2015 рік | Рішення колегії Куп'янської райдержадміністрації від 20 травня 2015 року | Витяг з протоколу №2 засідання колегії райдержадміністрації "Про стан виконання розпоряджень та доручень голів обласної та районної державної адміністрації"
Витяг з протоколу №2 засідання колегії райдержадміністрації "Про стан виконання розпоряджень та доручень голів обласної та районної державної адміністрації"

Куп’янська районна державна адміністрація

 

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 2

засідання колегії

Куп'янської районної державної адміністрації

 

 

V. СЛУХАЛИ: Про стан виконання розпоряджень та доручень голів обласної та районної державної адміністраціїпротокольний розгляд.

 

ВИРІШИЛИ: Розглянувши питання про стан виконання розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій, колегія районної державної адміністрації відзначає, що в Куп’янській районній державній адміністрації виконавська дисципліна підтримується на належному рівні, приділяється значна увага питанню своєчасності та якості виконання завдань, визначених контрольними документами.

Відповідно до Указу Президента України від 26 липня 2005 року № 1132/2005 “Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України” діяльність районної державної адміністрації протягом січня-квітня 2015 року спрямовувалася на забезпечення своєчасного та якісного виконання завдань, визначених розпорядчими документами органів влади вищого рівня та власними розпорядчими документами.

На початок 2015 року на контролі перебувало 1 доручення голови райдержадміністрації. За період з 01 січня 2015 по теперішній час доручення головою райдержадміністрації не видавалися. Станом на 01 травня 2015 року на контролі перебуває 1 доручення.

Сектором контролю апарату райдержадміністрації проводиться постійна робота щодо попереднього розгляду та візування проектів розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації, проектів протокольних рішень колегії. За звітний період 2015 року опрацьовано 278 проектів розпоряджень та 8 доручень голови райдержадміністрації. За період з 01 січня 2015 року по теперішній час проведено 2 засідання колегії райдержадміністрації за результатами видано 9 розпоряджень голови райдержадміністрації, 1 з них взято на контроль. Під час візування проектів розпоряджень та доручень головному розробнику надавалися рекомендації щодо визначення конкретних виконавців, завдань та термінів виконання.

На початок 2015 року на контролі перебувало 23 розпорядження голови райдержадміністрації, що передбачали виконання 30 завдань. Протягом звітного періоду 2015 року сектором контролю апарату райдержадміністрації було зареєстровано та взято на контроль 3 розпорядження голови райдержадміністрації, на виконання яких було сформовано 7 завдань. В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість розпоряджень голови райдержадміністрації зменшилася вдвічі. За період з 01 січня 2015 року по теперішній час сектором контролю апарату райдержадміністрації знято з контролю 6 розпоряджень голови райдержадміністрації, подовжено терміни виконання завдань, передбачених 3 розпорядженнями голови райдержадміністрації минулих років із земельних питань щодо укладення договорів оренди земельних ділянок. Також на контролі продовжують перебувати 19 розпоряджень голови райдержадміністрації. За необхідністю, структурними підрозділами райдержадміністрації на них розроблені плани контролю.

Із загальної кількості розпоряджень голови райдержадміністрації, що перебувають на контролі, 10 розпоряджень мають циклічний характер та потребують виконання завдань щоквартально, щопівріччя та щорічно протягом декількох років, а інколи і декількома виконавцями. Це, як правило, розпорядження, що були видані на виконання вимог розпорядчих документів органів влади вищого рівня або на виконання заходів, передбачених районними програми. Відповідно до Типової інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1242, сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за своєчасним і повним наданням інформації головному виконавцю сектору у справах молоді та спорту райдержадміністрації щодо їх виконання. При цьому терміни подання інформації головному виконавцю управліннями та відділами райдержадміністрації протягом звітного періоду не порушувалися, зміст інформації, яка надавалася головному виконавцю співвиконавцями для узагальнення, відповідав визначеним для кожного з них завданням.

Особлива увага сектором контролю апарату райдержадміністрації приділяється питанню підвищення рівня виконавської дисципліни в частині забезпечення повного та своєчасного виконання розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації.

На початок 2015 року на контролі перебувало 41 розпорядження голови облдержадміністрації, що передбачали виконання 43 завдань виконавцями. Протягом звітного періоду 2015 року сектором контролю апарату райдержадміністрації було зареєстровано 40 розпоряджень голови облдержадміністрації, з них взято на контроль 8 розпоряджень, що на 47 % менше ніж у відповідний період минулого року. За звітний період 2015 року знято з контролю 9 розпоряджень голови облдержадміністрації. Станом на 01 травня 2015 року перебуває на контролі 40 розпоряджень.

Із загальної кількості розпоряджень голови облдержадміністрації, що перебувають на контролі, 38 розпоряджень містять завдання, що виконуються щопівріччя, щоквартально, щомісячно або щотижнево, термін виконання інших двох розпоряджень ще не настав. На довгострокові розпорядження, за необхідністю, розроблені плани контролю.

Протягом звітного періоду 2015 року на контролі перебувало розпорядження голови облдержадміністрації, яке виконувалось декількома виконавцями. Відповідно до Типової інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1242, сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за своєчасним і повним наданням інформації головному виконавцю сектору у справах молоді та спорту райдержадміністрації щодо його виконання. Зауважень до виконання заходів розпорядження до виконавців не було. Терміни надання інформації головному виконавцю не порушувалися.

На виконання листа облдержадміністрації від 20.01.2012 року № 01-84/648 сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснюється ретельний аналіз стану виконання завдань, визначених у дорученнях голови облдержадміністрації, відповідна інформація щоквартально надсилається до відділу контролю апарату облдержадміністрації, а також щомісячно керівництву райдержадміністрації.

Станом на 01.01.2015 року на контролі перебувало 20 доручень голови облдержадміністрації. Протягом звітного періоду поточного року зареєстровано 16 доручень, з них взято на контроль 13, що на 23,5 % менше, ніж у відповідний період минулого року. На їх виконання сформовано та надіслано виконавцям 17 завдань, знято з контролю 19 доручень голови облдержадміністрації, залишились перебувати на контролі 11 доручень голови облдержадміністрації.

Із загальної кількості доручень голови облдержадміністрації, що перебувають на контролі, 6 доручень містять завдання, що виконуються неодноразово: раз на рік, щоквартально, щомісячно або в зазначені терміни одним виконавцем, термін інформування інших пятьох доручень ще не настав. На доручення, що перебувають на контролі більше ніж півроку, за необхідністю, розроблені плани контролю.

Аналізуючи стан виконавської дисципліни, можна відмітити, що терміни, визначені в дорученнях голови обласної державної адміністрації, протягом звітного періоду 2015 року не порушувалися, інформація, в цілому, надавалася повна та якісна, але іноді документи поверталися виконавцям для виправлення помилок та доопрацювання. Також слід зазначити, що із загальної кількості розпорядчих документів голови облдержадміністрації, надісланих у звітному періоді 2015 року, 2 розпорядження мали обмежений термін виконання - до трьох днів.

В цілому можна відмітити, що в Куп’янській районній державній адміністрації виконавська дисципліна підтримується на належному рівні. Цьому сприяють і відповідальність керівників та самих виконавців, підвищені з боку керівництва районної державної адміністрації вимоги до виконання контрольних документів та вжиті заходи: упереджувальний контроль, інформування виконавців про наближення термінів виконання в усній та письмовій формі, подання інформації головному виконавцю за 3 дні до наближення терміну, вказаного в документі, щотижневий розгляд стану виконання вимог контрольних документів на апаратних нарадах у голови районної державної адміністрації, щоквартальний розгляд стану виконавської дисципліни на засіданнях колегії райдержадміністрації, тематичні перевірки реального стану виконання завдань, визначених у розпорядженнях та дорученнях голів обласної та районної державних адміністрацій. Протягом звітного періоду 2015 року таких перевірок завідувачем сектору контролю апарату та робочою групою райдержадміністрації було здійснено три. За результатами перевірок складені доповідні записки та проінформовано голову райдержадміністрації. В ході перевірок зауважень щодо виконання вимог контрольних документів до виконавців не було, зауваження стосувалися помилок або оформлення вихідного документа. Відповіді надсилалися своєчасно.

Враховуючи вищезазначене, колегія районної державної адміністрації вважає за необхідне рекомендувати:

 

1. Заступникам голови районної державної адміністрації постійно вживати заходів щодо забезпечення повного та якісного виконання завдань, передбачених розпорядчими документами органів влади вищого рівня, власними розпорядчими документами.

 

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації здійснювати систематичний аналіз повноти та якості виконання завдань, визначених у контрольних документах.

 

Рекомендувати головам виконавчих комітетів сільських рад здійснити аналогічні заходи.

 

3. Завідувачу сектору контролю апарату районної державної адміністрації Яшугіній Т.С. підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.

 

(прийнято одноголосно)

 

 

Голова районної державної

адміністрації, голова колегії                                                                                        М.Ситник

 

 

Кубрак

Єрмолаєнко

Переглядів: 1
Дата публікації: 11:50 22.05.2015
Версія для слабо- зорих