Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
24.01.2018
день - Заходи з відзначення Дня пам’яті героїв Крут Заходи з відзначення Дня пам’яті героїв Крут Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Вишнівка
09:30 - Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики злочинів та правопорушень серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики злочинів та правопорушень серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 09:30 Місце проведення:Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ст.
10:00 - Участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії Участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
11:00 - Спільний профілактичний рейд з метою виявлення дітей, які не охоплені навчанням та виявлення порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами Спільний профілактичний рейд з метою виявлення дітей, які не охоплені навчанням та виявлення порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 11:00 Місце проведення:Територія району
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:24.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
25.01.2018
день - Виставка одного автора «Життя покладене на вівтар України» ( до 80 річчя від дня народження В. Стуса) Виставка одного автора «Життя покладене на вівтар України» ( до 80 річчя від дня народження В. Стуса) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:25.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Центральна районна бібліотека
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:25.01.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Актив працівників культури району. Підведення підсумків роботи закладів культури Актив працівників культури району. Підведення підсумків роботи закладів культури Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:25.01.2018 09:00 Місце проведення:Районний організаційно - методичний центр, центральна районна бібліотека
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
26.01.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР Нарада заступників керівників ЗНЗ з НВР
1.Про методичну роботу, виконання навчальних програм загальноосвітніми навчальними закладами у І семестрі 2017/2018 навчального року.
2.Про стан роботи загальноосвітніх начальних закладів щодо підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року.
3. Про підсумки проведення І, ІІ етапів та участь у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів.
4. Про підготовку відповідної документації педагогічних працівників, які атестуються на рівні районної атестаційної комісії
Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.01.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти

11:00 - Година пам`яті «В серцях людських не вмерли Крути» ( до 100 років бою під Крутами) Година пам`яті «В серцях людських не вмерли Крути» ( до 100 років бою під Крутами) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:26.01.2018 11:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан розрахунків споживачів за електричну енергію та природний газ за 2017 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.01.2018 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

13:00 - Апаратна нарада відділу освіти Апаратна нарада відділу освіти
1. Про підсумки проведення першого (районного) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2018».
2. Про планування проведення районних масових заходів на ІІ семестр 2017/2018 навчального року.
Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.01.2018 13:00 Місце проведення:Відділ освіти

Докладніше
Пошук
Посилання





 














5 простих кроків для отримання документів Міністерства юстиції України онлайн

У 2014 році Українці отримали 4,8 млн послуг з реєстрації. З них 1,3 млн становили виписки, витяги та довідки.

Для реєстрації чи отримання довідки громадяни з ночі мали займати чергу. Та й це не завжди було гарантією, що вдасться потрапити до спеціаліста саме в цей день.Нескінченні черги та незручності створювали плодюче підґрунтя для корупційних схем. За прискорене «вирішення» питання бізнесменам в середньому доводилося платити 300 грн.

У рамках реформ забезпечено відкритий доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

8 квітня запущено систему надання електронних онлайн сервісів. Зареєструвати бізнес та отримати необхідну довідку, витяг або виписку можна на оновленому сайті Мін′юсту в режимі онлайн. З початку роботи через систему надання онлайн сервісів на оновленому сайті Мін’юсту було видано понад 12 тис. електронних довідок. Кількість запитів у окремі дні сягала 600.

Для полегшення ведення бізнесу в аграрних регіонах з 1 квітня право проводити реєстрацію договорів оренди земельних ділянок сільгосппризначення було надане нотаріусам. Крім того, Мін’юст розробив 2 законодавчі акти, які вдосконалюють процедури примусового виконання рішень та запроваджують змішану систему. Їх підтримав Уряд та Рада з питань судової реформи при Президентові.

Мін’юст підготував 2 проекти законів для спрощення процедур реєстрації бізнесу та майна:

1. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

2. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».

Запропоновані в цих документах новели забезпечать децентралізацію повноважень та запровадять вільний вибір суб'єкта реєстрації. Право проводити такі дії буде надано:

- органам місцевого самоврядування та держадміністраціям;

- нотаріусам (незалежно від посвідчення нотаріальної дії);

- акредитованим Мін’юстом банківським установам;

- держвиконавцям (накладення та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно).

Законопроекти покращать якість надання адміністративних послуг шляхом:

- створення конкурентного середовища між суб'єктами, які наділені повноваженнями з проведення державної реєстрації;

- запровадження принципу екстериторіальності в межах області для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та в межах України для державної реєстрації бізнесу та громадських формувань;

- запровадження можливості подання електронних документів для державної реєстрації;

- заповнення заяви безпосередньо державним реєстратором.

Буде забезпечено удосконалення сервісів, які надаються громадянам:

1. уводяться механізми, які скоротять кількість відмов у держреєстрації майна та обтяжень;

2. уніфікуються процедури реєстрації юросіб, громадських формувань та фізосіб-підприємців;

3. скорочено перелік документів для реєстрації бізнесу;

4. буде розкрито інформацію про права на нерухоме майно як за об'єктом, так за суб'єктом;

5. створюються нові можливості надання інформації про нерухоме майно для органів держвлади та інших юросіб залежно від потреб (офіційна статистична інформація, вибірка за певними об'єктами нерухомого майна тощо);

6. скасовується щорічне підтвердження та щорічна подача фінзвітності;

7. забезпечено перехід на електронну форму документів;

8. створення єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.

Буде створено надійну систему державного контролю у сфері державної реєстрації:

- нормативно-методичне регулювання порядку державної реєстрації Мін'юстом;

- дворівневе адміністративне оскарження рішень державних реєстраторів;

- дієві механізми реагування у разі виявлення порушень.

Плата за державну реєстрацію.

У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:

- плата за проведення державної реєстрації залежить від об'єкта, його розміру, а також від того, заявником є фізична чи юридична особа;

- плата на надання інформації про зареєстровані речові права визначається Кабінетом Міністрів України.

У сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань та фізичних осіб – підприємців: у разі подання документів у електронній формі адміністративний збір та плата за надання відомостей зменшуються на 25 відсотків.  Для прикладу, вартість повного витягу з реєстру підприємців становить 45,68 грн безпосередньо за послугу та 3 гривні – комісія Ощадбанку. Загальна вартість – 48,68 грн, тобто 75% від вартості паперового аналогу. Повний витяг з реєстру нерухомості коштує 21 грн.

Скорочена інформація про компанію, а також послуга з реєстрації бізнесу надаються безкоштовно. Так само безкоштовно громадяни можуть отримати додаткові копії уже сформованих документів.

Законопроекти забезпечать належне фінансове забезпечення діяльності у сфері державної реєстрації завдяки процедурі розподілу адміністративного збору:

- адміністративний збір за державну реєстрацію державними реєстраторами виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, зараховується в повному обсязі до місцевих бюджетів за місцем надання послуг, а у разі проведення державної реєстрації державними реєстраторами держадміністрацій, зараховується в повному обсязі до Державного бюджету України за місцем надання послуг;

- у разі проведення державної реєстрації банком або приватним нотаріусом на фінансове забезпечення цієї діяльності спрямується 60% адміністративного збору, який залишатиметься у відповідного суб'єкта;

- фінансове забезпечення інших реєстраторів здійснюється за рахунок коштів Державного та місцевих бюджетів відповідно до законодавства.

Приєднані документи:

5 простих кроків для отримання документів Міністерства юстиції України онлайн (брошура)
Переглядів: 2
Дата публікації: 13:40 06.06.2015
Версія для слабо- зорих