Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2015 рік | Плани роботи районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у липні 2015 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у липні 2015 року

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

______________ М.Ситник

“ 18” червня 2015 р.

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації у липні 2015 року

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

6

01

Дайджест цікавих повідомлень “Андреа Моруа. “Літературні портрети”

Міський терцентр

10.00-11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

01

“Гаряча лінія “ по захисту прав споживачів

Кабінет № 15

райдерж­адміністрації

8.00-17.00

Начальник відділу економічного розвитку райдерж­адміністрації Мироненко Л.М.

 

02

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Кубрак О.О.

Районний Будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

02, 09, 16, 23, 30

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

03

Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань збирання ранніх зернових культур у 2015 році

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

04

Книжкова виставка “Квітни піснями папороті цвіт”

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В., завідувач сектору у справах молоді та спорту райдерж­адміністрації

Ридван О.В.

 

04

Регіональний фестиваль-огляд виконавців молодіжної естрадної пісні “Цвіт папороті”

Кругляківський сільський клуб

15.00-

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

06

Нарада з головними економістами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань впровадження рекомендацій щодо оплати праці під час збирання ранніх зернових культур у 2015 році

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

06, 13,

20, 27

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

06, 13,

20, 27

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації

Кубрак О.О.

 

07, 14,

21, 28

Прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги

Управління праці та соціального захисту населення

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

 

 

07, 21

 

03, 17

 

 

08, 22

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації М.М.Ситником

першим заступником голови райдержадміністрації

А.Д. Дроботом

заступником голови райдержадміністрації

Польохою О.І.

 

 

с.Петропавлівка с.Нечволодівка

 

с.Вишнівка,

Грушівське КП “Сільськкомунгосп”

с.Гусинка,

с.Кіндрашівка

 

 

8.30

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

голова райдержадміністрації Ситник М.М.

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації Польоха О.І.

 

08

Книжкова мікс-виставка “На гостину в ювілей”

Центральна районна бібліотека

10.00-11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

10

“Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації з населенням району

Кабінет голови райдерж­адміністрації

9.00

Завідувач сектору масових комунікацій апарату райдерж­адміністрації Кучерявий В.В.

 

 

13, 27

 

 

10, 24

 

 

 

01, 15

 

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Ситником М.М.

 

- першим заступником голови райдержадміністрації

А.Д.Дроботом

 

заступником голови райдержадміністрації

Польохою О.І.

Громадська приймальня

8.00-11.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

Голова райдержадміністрації

Ситник М.М.

 

перший заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

заступник голови райдержадміністрації

Польоха О.І.

 

15-18

Книжкова виставка “Корисні книги для справжніх господарів і господинь”

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

16

Сходи громадян с.Грушівка та с.Нечволодівка

с.Грушівка та с.Нечволодівка

14.00-16.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

18

Година поетичного спілкування “Від серця до серця збудуємо місток”

Центральна районна бібліотека

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

20

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

21

Нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань заготівлі соковитих кормів з застосуванням консервантів

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

22

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань. Що стосуються соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.30

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

22

Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

14.30

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

23

Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад району з питань виконання бюджету за І півріччя 2015 року

Фінансове управління райдерж­адміністрації

10.00

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації Потапова А.С.

 

23-25

Виставка-досьє “Куп’янщина моя: прадавня і сучасна”

Центральна районна бібліотека

9.00-

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

29

Засідання постійно діючої комісії райдерж­адміністрації з питань розгляду звернень громадян

Кабінет № 13 райдерж­адміністрації

 

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

28

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати(грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Кабінет № 3

райдерж­адміністрації

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

28

Нарада керівників ЗНЗ району з питань:

1. Про організацію проведення готовності навчальних закладів до нового навчального року.

2. Про хід проведення ремонтних робіт у загальноосвітніх навчальних закладах району

Відділ освіти райдержадміністрації

Час уточнюється

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

28

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет № 1

райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

30

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

31

Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань підсумків роботи галузі тваринництва за липень 2015 року

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

31

Апаратна нарада відділу освіти

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Шаповалов О.О.

 

Згідно з графіком

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Згідно з графіком

Засідання робочої групи з питань реформування житлово-комунального господарства

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Згідно з графіком

Засідання конкурсної комісії з питань часткового відшкодування з місцевих бюджетів відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

Кабінет № 11

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Протягом місяця

Моніторинг стану розрахунків підприємств району за комунальні послуги

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Проведення перевірки щодо дотримання бюджетної дисципліни, якості планування бюджету та подальшого вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності в сільських радах району

Фінансове управління райдерж­адміністрації

 

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації Потапова А.С.

 

Протягом місяця

Моніторинг стану установки лічильників на артезіанські свердловини

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Перевірка організації профілактично-виховної роботи в ПЗОВ “Сосновий”

ПЗОВ “Сосновий”

 

Начальник служби у справах дітей райдерж­адміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації Уколова В.О.

 

Протягом місяця

Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення (облік, встановлення черги, надання путівок, виплата компенсації за невикористану путівку)

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації Уколова В.О

 

Друга декада

Засідання районної координаційної ради з питань дорожнього руху

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Друга декада

Засідання районної робочої комісії з обстеження аварійних дерев полезахисних лісосмуг в охоронних зонах повітряних ліній електропередач 6-150 кв

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Друга декада

Засідання районної Координаційної групи з питань захисту прав споживачів

Кабінет № 11

райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

 

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання районної комісії з питань обстеження підприємств заготівлі і переробки металобрухту

 

Кабінет № 11

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                               О. Кубрак

 

Пупкова

Переглядів: 5
Дата публікації: 14:55 08.07.2015
Версія для слабо- зорих