Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
24.05.2018
день - Проведення групового заходу до Всесвітнього Дня боротьби з тютюнопалінням. Проведення групового заходу до Всесвітнього Дня боротьби з тютюнопалінням. Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:24.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Куп'янський міськрайонний відділ з питань пробації Північно-Східного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції, за адресою: м.Куп'янськ, провул.Куп'янський,4
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:24.05.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Свято випуску до школи. Свято випуску до школи. Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.05.2018 09:00 Місце проведення:Курилівський, Кислівський, Грушівський ДНЗ
09:00 - Спільний профілактичний рейд з метою проведення профілактичної роботи з дітьми, які проживають на території району Спільний профілактичний рейд з метою проведення профілактичної роботи з дітьми, які проживають на території району Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 09:00 Місце проведення:Територія району
09:00 - Нарада працівників культури Куп'янського району Нарада працівників культури Куп'янського району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 09:00 Місце проведення:Районний організаційно - методичний центр, центральна районна бібліотека
10:00 - Практикум «Бібліотека: ідеї , майстерність, досвід» Практикум «Бібліотека: ідеї , майстерність, досвід» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 10:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
10:00 - Семінар-практикум для працівників клубних закладів "Підготовка учасників до регіонального фестивалю-огляду "Цвіт папороті" Семінар-практикум для працівників клубних закладів "Підготовка учасників до регіонального фестивалю-огляду "Цвіт папороті" Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 10:00 Місце проведення:Районний організаційно - методичний центр
10:00 - Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС. Чергове засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС. Організатор:Відділ містобудування, архітектури та цивільного захисту райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації
11:00 - ДПА з української мови учнів 11-х класів у формі ЗНО ДПА з української мови учнів 11-х класів у формі ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.05.2018 11:00 Місце проведення:ДНЗ «Куп’янський регіональний центр професійної освіти»
14:00 - Правова година «Вчимося бути громадянами» Правова година «Вчимося бути громадянами» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:24.05.2018 14:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
25.05.2018
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:25.05.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
08:30 - Свято Останнього дзвоника у загальноосвітніх навчальних закладах Свято Останнього дзвоника у загальноосвітніх навчальних закладах Організатор:Відділ освіти Час проведення:25.05.2018 08:30 Місце проведення:ЗЗСО району
10:00 - Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад
на тему: "Поліпшення якості планування бюджетів та ефективного та раціонального використання бюджетних коштів "
Організатор:Фінансове управління Куп'янської РДА Час проведення:25.05.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, вул. Садова, 52

26.05.2018
10:00 - Участь збірної команди відділення шахів районної ДЮСШ в Чемпіонаті області на присвоєння 1 го розряду. Участь збірної команди відділення шахів районної ДЮСШ в Чемпіонаті області на присвоєння 1 го розряду. Організатор:КРДЮСШ Час проведення:26.05.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків ЗОШ №128 Холодногірського району
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2015 рік | Виконання планів роботи районної державної адміністрації за місяць | Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією у липні 2015 року
Звіт про виконання основних заходів Куп’янською райдержадміністрацією у липні 2015 року

ЗВІТ

про виконання основних заходів

Куп’янською райдержадміністрацією у липні 2015 року

Управліннями і відділами райдержадміністрації проведена певна робота щодо виконання основних заходів у липні 2015 року.

01 липня

- у відділі освіти відбулася процедура розкриття пропозицій по відкритим торгам на закупівлю вугілля кам’яного, під час якої було оголошено ціну кожної з трьох наданих пропозицій. На даний час проводиться перевірка наданих учасниками документів у складі пропозицій.

- в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І., громадяни не зверталися.

- в міському територіальному центрі соціального обслуговування людей похилого віку проведено дайджест цікавих повідомлень «Андре Моруа. Літературні портрети». Завідуюча абонементом центральної районної бібліотеки Тетяна Шепілова розповіла присутнім про життєвий і творчий шлях відомого французького письменника, літературознавця, автора жанру романізованих біографій та ознайомила з романами: «Семейный круг», «Три Дюма», «Жорж Санд», «Письма незнакомке» та інші, які внесли вагомий вклад в національну і світову літературу.

- заступник голови райдержадміністрації Польоха О.І. взяла участь у засіданні виконкому Вишнівської сільської ради. На засіданні виконкому було розглянуто питання: 1. Про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2015 року. 2. Про затвердження заходів щодо відзначення Дня Державного прапора та Дня незалежності України 3. Обговорення проекту перспективного плану об'єднання територіальних громад Куп’янського району. Польоха О.І., заступник голови райдержадміністрації, виступила перед членами виконкому з роз’ясненнями щодо об'єднання територіальних громад Куп’янського району, зустрілася з мешканцями с.Вишнівка, відповіла на запитання.

02 липня

- в районному будинку культури за участю голови райдержадміністрації Ситника М.М. проведено семінар-навчання для працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Порядок підготовки документів для передачі в державний архів. 2. Порядок підготовки проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, які носять нормативно-правовий характер. 3. Аналіз звітності структурних підрозділів райдержадміністрації про роботу консультативно-дорадчих органів за І півріччя 2015 року. 4.Обговорення проекту перспективного плану об'єднання територіальних громад Куп’янського району.

03 липня

- в с.Вишнівка проведено виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д., громадяни не зверталися.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними агрономами сільгосппідприємств з питань збирання ранніх зернових культур в сільгосппідприємствах району. На нараді виступив начальник відділу рослинництва та інженерно-технічного забезпечення управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Крейдун А.В..

- службою у справах дітей проведено перевірку умов проживання та виховання 2 усиновлених дітей. Діти забезпечені всім необхідним. Відносини між батьками та дітьми родинні, доброзичливі. Фактів порушення прав дітей не виявлено.

04 липня

- на базі Кругляківського сільського клубу відбувся регіональний фестиваль - огляд виконавців молодіжної естрадної пісні "Цвіт папороті". на фестиваль приїхали 20 учасників з Дворічанського, Дергачівського, Ізюмського, Великобурлуцького, Борівського, Куп'янського районів, міст Куп'янськ та Ізюм Харківської області.

06 липня

- збірна юнацька футбольна команда районної ДЮСШ 2003 року народження взяла участь в фінальному Всеукраїнському турнірі з футболу серед сільських школярів "Золотий колос України" в м. Скадовськ Херсонської області. В змаганнях прийняли участь 36 найкращих команд України. Збірну команду району представляли вихованці районної ДЮСШ з сіл Глушківка, Новоосинове, Петропавлівка, Курилівка. Тренери Сузов Юрій Володимирович та Пінчук Володимир Григорович. Наші футболісти переграли з рахунком 8-1 команду Запорізької області, зіграли однаково внічию 1-1 з командами Вінницької та Херсонської областей, 0-0 з командою міста Константинівка Донецької області. На жаль, поступившись з рахунком 0-1 в двох іграх команді Київській області та господарям з м. Скадовськ - зайняли 16 місце. Це був 10 турнір і всі десять років наша команда приймала участь в цьому престижному, масовому турнірі. Більш п'ятисот дітей зі всієї України грали, спілкувалися між собою, плавали в морі, засмагали на Чорноморському узбережжі.

- проведено Комплексний профілактичний рейд з метою проведення перевірки поведінки дітей в місцях масового відпочинку та виявлення бездоглядних і безпритульних дітей службою у справах дітей спільно з сектором кримінальної міліції у справах дітей на території Піщанської сільської ради. Пропатрульовані вулиці с. Піщане, бездоглядних дітей не виявлено. Перевірено 2 торговельні точки на предмет продажу неповнолітнім алкогольних та тютюнових виробів, фактів порушення правил торгівлі не виявлено. В с. Берестове відвідано 1 торговельну точку, порушень правил торгівлі не виявлено. Відвідана сім'я, в якій проживає двоє малолітніх дітей, з них 1 новонароджена дитина. Батьки дітей зловживають спиртними напоями, недостатню увагу приділяють утриманню та вихованню дітей, залишають дітей на сусідку. Санітарний стан будинку в цілому задовільний, але посуд, який використовується для дитячого харчування брудний, не стерилізується; дитячі речі в наявності, але мають неприємний запах. За результатами рейду діти направлені для обстеження та лікування (за необхідністю) до інфекційного дитячого відділення Куп'янської міської лікарні.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Про організацію та проведення регіонального фестивалю-конкурсу естрадної молодіжної пісні “Цвіт папороті”. 2. Про забезпечення соціального захисту сімей з дітьми на території району. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Користіна Ірина Вікторівна начальник відділу культури і туризму районної державної адміністрації, Уколова Валентина Олексіївна, начальник управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації, Кучерявий Віктор Вікторович завідувач сектору масових комунікацій апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в районному Будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань: 1.Виконання плану заходів підготовки до осінньо-зимового періоду 2015-2016 рр. 2. Чинні вимоги Державної інспекції з енергетичного нагляду до підготовки енергетичного господарства структурних підрозділів РДА.

07 червня

- під головуванням голови Куп'янської районної державної адміністрації Ситника М.М. відбувся виїздний семінар-нарада з керівниками сільгосппідприємств району з питань збирання ранніх зернових культур (об'їзд полів). На семінар-нараді виступили Ситник М.М., голова Куп'янської райдержадміністрації; Дробот А.Д., перший заступник голови Куп'янської райдержадміністрації; Бочарніков М.П., начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації; Грінаковська Ю. Л., начальник Куп'янського міжрайонного Управління Головного управління Державної санітарної епідеміологічної служби у Харківській області; Долженко О.М., начальник Куп’янського МВ ГУМВСУ України в Харківській області; Мокренко О.М., начальник Куп'янського РВ ГУ ДСНС України у Харківській області; Скрипник С. М., начальник відділення ДАІ Куп’янського МВ (з обслуговування м. Куп’янська, Куп’янського та Дворічанського районів) ГУМВС України в Харківській області та інші.

08 липня

- на абонементі центральної районної бібліотеки до ювілеїв письменників оформлена книжкова мікс - виставка «На гостину в ювілей». Користувачі бібліотеки ознайомилися із життєвим і творчим шляхом письменників Ю. Смолича, Я. Гояна, П. Кочури, В. Вінниченка та переглянули їх твори: «Таємниця Лесикової скрипки», «Про Лісову пісню Лесі Українки», «Федько – халамидник» та інші.

- в с.Гусинка проведено виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. звернувся 1 громадянин з питань соціального захисту населення.

- розпочалась оздоровча зміна в позаміському закладі оздоровлення та відпочинку "Сосновий". Близько 190 дітей в очікуванні нового, веселого та різноманітного відпочинку заїхали в оздоровчій заклад. Рухливі ігри під керівництвом досвідчених тренерів і вожатих допомагатимуть дітям відчути дух колективізму і командної взаємодії.Що без сумніву стане в нагоді кожній дорослій людині, яка живе успішним і щасливим життям. Завдяки Народному депутату України Остапчуку В.М. ми отримали можливість допомогти дітям провести літній час в мальовничому куточку нашого Куп'янського району. Дякуємо!

09 липня

- працівниками служби у справах дітей проведено профілактичну роботу з членами 1 родини ( с. Грушівка) щодо взаємовідносин у сім'ї та участі матері і бабусі у вихованні дитини. Надано практичну допомогу опікуну щодо оформлення виплат державної соціальної допомоги на 2 дітей, позбавлених батьківського піклування та переоформлення аліментів і пенсії по втраті годувальника

10 липня

- в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. звернувся 1 громадянин з питань праці та заробітної плати.

- відбувся "Прямий зв'язок" голови райдержадміністрації Ситника М.М. з населенням району по телефону 5-52-45. Звернулось 2 громадян з питань комунального господарства та промислової політики. Порушені питання залишені на контролі.

- план 5-ї хвилі часткової мобілізації в Харківській області виконано на 101% Про це 10 липня повідомив заступник обласного військового комісара Юрій Калгушкін на селекторній нараді в ХОДА з питання «Про виконання указу Президента України про часткову мобілізацію». Нарада пройшла під керівництвом заступника голови Харківської облдержадміністрації Вячеслава Аббакумова. За інформацією Юрія Калгушкіна, при плані мобілізації 1200 чоловік Харківщина направила до військових частин 1213 призовників. «Практично всі призовні комісії виконали планове завдання, крім призовних комісій міста Люботина та міста Куп'янська. У кращу сторону відзначаю роботу призовних комісій Барвінківського району, Дергачівського, Нововодолазького, Лозівського, Чугуївського, Дзержинського та Орджонікідзевського районів міста Харкова», - зазначив Юрій Калгушкін. В обох містах, які недовиконали план мобілізації, було прийнято адміністративні заходи: у Куп'янську звільнений голова призовної комісії, в Люботині - начальник військово-облікового столу. На селекторній нараді також обговорили питання, пов'язані з початком шостої хвилі часткової мобілізації в Харківській області. Так, радник голови ХОДА Сергій Стороженко озвучив учасникам селектора низку завдань, які необхідно буде відпрацювати найближчим часом. Йшлося, зокрема, про перевірку всіх підприємств області на предмет роботи військово-облікових столів і контроль передачі до прокуратури усіх матеріалів щодо тих, хто відмовляється приймати повістки або, прийнявши, не з’являється до військкоматів. Вячеслав Аббакумов також попросив внести до протоколу селекторної наради доручення медкомісіям військкоматів провести додаткове обстеження військовозобов'язаних, яких було визнано непридатними до служби під час проведення попередніх хвиль часткової мобілізації. Нагадаємо, шоста хвиля часткової мобілізації стартувала в Україні 19 червня, вона триватиме 60 днів і завершиться 18 серпня.

11 липня

- в міському парку культури та відпочинку відбувся культурно-просвітницький фестиваль дружби "З країни в Україну", мета якого - допомога місцевій громаді патріотів наповнити свої міста атмосферою духовності та підтримки, єдністю та відчуттям українського духу не з примусу, а з доброї волі. Для мешканців Куп’янщини були організовані майстер-класи з народних танців, писанкарству, народного розпису, гончарного мистецтва тощо. Також пройшли цікаві лекції з архітектури, української літератури, етнографії та української народної іграшки. Багато цікавого куп’янчани дізналися за проект «Відкрита бібліотека». Координатор проекту провів цікаві інтерактиви і розказав, як поширювати проект, цікаві відомості про буккроссінг. Дієву підтримку у розміщенні 75 учасників фестивалю надав голова Куп’янської районної державної адміністрації Ситник М.М.

12 липня

- діти пільгових категорій, обдаровані діти Куп'янського району відбули на відпочинок на узбережжя Чорного моря до оздоровчого закладу "Таврія"м.Скадовськ, Херсонської області.

13 липня

- службою у справах дітей в рамках проведення роботи з дітьми, які потребують соціального захисту, здійснено заходи щодо влаштування під опіку повнолітньої сестри 1 дитини-сироти; проведена робота з батьками та дитиною (с. М. Шапківка) щодо визначення подальшого місця навчання дитини та взаємовідносин між членами сім’ї.

- в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М., звернулося 6 громадян із земельних питань. Порушені питання залишені на контролі.

- в районному Будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань: 1.Виконання плану заходів підготовки до осінньо-зимового періоду 2015-2016 рр. у розрізі питань, що будуть розглянуті: - реструктуризація заборгованості за тепло-, газопостачання; - перевірка технічного стану котельних, оформлення та погодження дозвільної документації. - перевірка інженерного стану будівель, їх ремонт та утеплення. - перевірка та ремонт покрівлі, оголовків та вентеляційних каналів; - перевірка та ремонт внутрішніх та зовнішніх мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення; - оформлення паспортів готовності житлових будинків; - створення запасів енергоносіїв комунальними підприємствами, установами, населенням. - підготовка дорожньої мережі за запасів ПСС. - оформлення договорів на виконання робіт по ліквідації наслідків негоди. 2. Претензійно-позовна робота з боржниками за енергоносії.

15 липня

- службою у справах дітей під час проведення профілактичного рейду в с. Колісниківка перевірено умови утримання, виховання та розвитку 2 дітей в 1 опікунській сім’ї, а також 1 дитини, яка перебуває під піклуванням та проживає на території с. Кругляківка. Умови проживання та виховання дітей відповідають загальноприйнятим нормам.

- на абонементі центральної районної бібліотеки оформлена книжкова виставка «Корисні книги для справжніх господарів і господинь». Користувачі бібліотеки ознайомилися із різноманітними цікавими і корисними порадами по веденню домашнього господарства, питаннями обладнання сучасного житла, як виростити гарний врожай в саду і городі. Для перегляду запропонована література: «Дбайливому господарю», «Азбука домашнього господарства», «Ваше жилище», «Советы молодым хозяйкам» та інші.

- в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І., громадяни не зверталися.

- відбулося засідання LІІІ сесії Куп’янської районної ради VI скликання. У засіданні взяли участь 22 депутати районної ради, голова Куп’янської райдержадміністрації Микола Ситник, прокурор Куп’янської міжрайонної прокуратури Джулай Ілона Петрівна, начальники відділів і управлінь райдержадміністрації, сільські голови. Головуюча на сесії Чернова С.П. – голова районної ради. На сесії були розглянуті такі питання: 1. Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за І півріччя 2015 року. 2. Про внесення змін до рішення районної ради від 16 січня 2015 року №591-VІ «Про районний бюджет на 2015 рік» та додатків до нього (зі змінами). 3. Про надання міжбюджетного трансферту з бюджету Куп’янського району до бюджету міста Куп’янськ на здійснення видатків по медичному обслуговуванню населення району. 4. Про скасування продовження терміну повернення позички, наданої сільськогосподарському підприємству, в рахунок регіонального контракту. 5. Про звіт постійної комісії з питань будівництва, транспорту, зв’язку, житлово-комунального господарства та екології. 6. Про внесення змін до Програми інформатизації Куп'янського району на 2012-2015 роки. 7. Про погодження передачі в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Куп’янського району. 8. Про надання попередньої згоди на прийняття блочно-модульних котелень у спільну власність територіальних громад сіл, селищ Куп’янського району. 9. Про внесення змін до рішення районної ради від 25.02.2015 р. № 615-VI „Про затвердження Програми соціального захисту населення Куп’янського району на 2015 рік”. 10. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок приватної власності гр. Могунової Лілії Павлівни на території Грушівської сільської ради. 11. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Карасика Олександра Івановича на території Кислівської сільської ради. 12. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 234, яка надана у власність гр. Дзюбі Євгенії Карпівні на території Кругляківської сільської ради. 13. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 233, яка надана у власність гр. Дзюбі Євгенії Карпівні на території Кругляківської сільської ради. 14. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Пелиху Миколі Антоновичу на території Кругляківської сільської ради. 15. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Бєлій Ніні Іванівні на території Курилівської сільської ради. 16. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Носик Марії Михайлівні на території Курилівської сільської ради. 17. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Бугайова Володимира Івановича на території Кіндрашівської сільської ради. 18. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Варварова Сергія Вікторовича на території Кіндрашівської сільської ради. 19. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Вишнякова Юрія Вікторовича на території Кіндрашівської сільської ради. 20. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 3 – 159, яка надана у власність гр. Григорову Федіру Дмитровичу на території Кіндрашівської сільської ради. 21. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 2 – 65, яка надана у власність гр. Григорову Федіру Дмитровичу на території Кіндрашівської сільської ради. 22. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок приватної власності гр. Кравченка Івана Микитовича на території Кіндрашівської сільської ради. 23. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Іваніщева Сергія Петровича на території Кіндрашівської сільської ради. 24. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Іваніщевої Галини Іванівни на території Кіндрашівської сільської ради. 25. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Шкуренку Миколі Леонідовичу на території Нечволодівської сільської ради. 26. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок площею 23,2726 га сіножатей, які надаються в оренду гр. Григорову Юрію Васильовичу на території Петропавлівської сільської ради. 27. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Канацуй Валентина Володимировича на території Петропавлівської сільської ради. 28. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Крамаренко Наталії Пилипівні на території Петропавлівської сільської ради. 29. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Ляшенко Юрію Олексійовичу на території Петропавлівської сільської ради. 30. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Реуцькому Миколі Васильовичу на території Петропавлівської сільської ради. 31. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Хорошко Валентині Григорівні на території Петропавлівської сільської ради. 32. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Акуленко Анні Іванівні на території Петрівської сільської ради. 33. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 0,6300 га пасовища, яка надана у власність гр. Кусик Марії Миколаївні на території Просянської сільської ради. 34. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 4,0190 га ріллі, яка надана у власність гр. Кусик Марії Миколаївні на території Просянської сільської ради. 35. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 1,5649 га ріллі, яка надана у власність гр. Кусик Марії Миколаївні на території Просянської сільської ради. 36. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 0,6617 га пасовища, яка надана у власність гр. Удовик Любові Данилівні на території Просянської сільської ради. 37. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 5,0861 га ріллі, яка надана у власність гр. Удовик Любові Данилівні на території Просянської сільської ради. 38. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Мартовицькій Катерині Петрівні на території Піщанської сільської ради. 39. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки приватної власності гр. Шляхова Олександра Семеновича на території Сеньківської сільської ради. 40. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 362, яка надана у власність гр. Григорову Федіру Дмитровичу на території Смородьківської сільської ради. 41. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 14,9447 га ріллі, яка надається в оренду гр. Григорову Юрію Васильовичу на території Смородьківської сільської ради. 42. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Левченко Лідії Григорівні на території Смородьківської сільської ради. 43. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Дем’янюку Миколі Сергійовичу на території Ягідненської сільської ради. 44. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Ріпці Миколі Дорофійовичу на території Ягідненської сільської ради. 45. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Дяченко Олені Анатоліївні на території Пристінської сільської ради. 46. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Келеп Галині Олексіївні на території Просянської сільської ради. 47. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, які надані у власність громадянам на території Кіндрашівської сільської ради. 48. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Казьменко Наталії Василівні на території Просянської сільської ради. 49. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Горбашову Валентину Петровичу на території Кіндрашівської сільської ради. 50. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Довбій Ганні Федорівні на території Піщанської сільської ради. 51. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Поляковій Галині Вікторівні на території Моначинівської сільської ради. 52. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Сапунову Євгенію Георгійовичу на території Моначинівської сільської ради. 53. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Петрієнко Ользі Олександрівні на території Моначинівської сільської ради. 54. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Пономарьовій Раїсі Михайлівні на території Моначинівської сільської ради. 55. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Вишневській Наталії Іванівні на території Моначинівської сільської ради. 56. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Петрієнку Анатолію Івановичу на території Моначинівської сільської ради. 57. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Трембачу Олександру Олексійовичу на території Моначинівської сільської ради. 58. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Скрипнику Олександру Павловичу на території Моначинівської сільської ради. 59. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 0,1470 га ріллі, яка надана у власність гр. Титаренко Ганні Михайлівні на території Моначинівської сільської ради. 60. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Вишневській Катерині Олександрівні на території Моначинівської сільської ради. 61. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Третяк Ніні Миколаївні на території Моначинівської сільської ради. 62. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 4,0652 га ріллі,, яка надана у власність гр. Титаренко Ганні Михайлівні на території Моначинівської сільської ради. 63. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок площею 32,3154 га ріллі, які надані у власність громадянам на території Просянської сільської ради. 64. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок площею 254,7430 га ріллі, які надані у власність громадянам на території Просянської сільської ради. 65. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок приватної власності гр. Походняка Олексія Івановича на території Ягідненської сільської ради. 66. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Обраменку Миколі Івановичу на території Моначинівської сільської ради. 67. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Гаркушиній Ніні Дмитрівні на території Моначинівської сільської ради. 68. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Тішаковій Ганні Яківні на території Пристінської сільської ради. 69. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Шевченко Катерині Семенівні на території Курилівської сільської ради. 70. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 67, яка надана у власність гр. Шевченку Володимиру Степановичу на території Курилівської сільської ради. 71. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 32 – 2, яка надана у власність гр. Шевченку Володимиру Степановичу на території Курилівської сільської ради. 72. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Яценко Олені Федорівні на території Ягідненської сільської ради. 73. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка надана у власність гр. Коротуну Миколі Григоровичу на території Моначинівської сільської ради.

- спільно з Куп’янським РЦСССДМ проведено комплексний профілактичний рейд з метою перевірки зайнятості дітей, які відпочивають на ІІ оздоровчій зміні в ПЗОВ ,,Сосновому” . Перевірено режим роботи оздоровчого закладу. Для дітей проведені бесіди: ,, Бережи своє життя.” (Н.О.Чернишова); ,,Безпечна поведінка. Здоровий спосіб життя. Профілактика правопорушень та злочинів.” (Г.М. Гмиря); ,,Запобігання торгівлі дітьми та експлуатації дитячої праці.” (І.Т. Білякова)

- під головуванням заступника голови райдержадміністрації Польохи О.І. відбулося засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації. За рішенням комісії надано грошової допомоги 8 громадянам суму 4600 грн.

- Дробот А.Д., перший заступник голови райдержадміністрації, взяв участь у засіданні виконкому Петропавлівської сільської ради. На засіданні виконкому було розглянуто питання: 1. Про роботу закладів культури з питань організації культурно-масової роботи в населених пунктах сільської ради. 2. Про стан виконання вимог протипожежної безпеки на території сільської ради. 3. Обговорення проекту перспективного плану об'єднання територіальних громад Куп’янського району. Перший заступник голови райдержадміністрації зустрівся з мешканцями с.Петропавлівка, відповів на питання.

16 липня

- в с.Грушівка та с. Нечволодівка пройшли сходи громадян. З мешканцями сіл зустрілися: голова райдержадміністрації Ситник М.М., голова райради С.Чернова, перший заступник голови райдерж­адміністрації Дробот А.Д, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, представники Пенсійного фонду, РЕМу, управління Держземагентства в Куп’янському районі, філії ПАТ "Харківгаз", філії ПАТ "Укртелеком". На сходах були обговорені питання щодо об'єднання територіальних громад, пенсійного забезпечення, земельних питань, соціального захисту населення та питання комунального господарства. Мешканці сіл мали можливість задати наболілі питання представникам влади. Питання, які потребують додаткового вирішення, взято на контроль.

17 липня

- в Грушівському КП "Сількомунгосп" проведено виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. звернулося 2 громадян з питань комунального господарства.

- проведено засідання Комісії з питань захисту прав дитини з питання доцільності встановлення опіки над дитиною - сиротою та постановки на облік 2 сімей, в яких 4 дітей проживають у складних життєвих обставинах.

- в читальній залі центральної районної бібліотеки для учасників клубу « Сударушка» проведена година поетичного спілкування «Від серця до серця збудуємо місток». Завідуюча читальною залою Юлія Разенкова розповіла присутнім про життєвий і творчій шлях видатних українських поетів Л. Костенко, В. Симоненко, В. Сосюри, Л Українки.

20 липня

- службою у справах дітей в рамках здійснення роботи з сім'ями та дітьми, які потребують соціального захисту:проведено профілактичну роботу з батьками 3 сімей ( с. Подоли, с. Новоосинове) щодо формування відповідального ставлення до утримання, виховання та розвитку дітей, ініційовано притягнення 3 матерів до адміністративної відповідальності за неналежне виконання батьківських обов’язків; організовано отримання державної соціальної допомоги по досягненню повноліття 1 особі з числа дітей, позбавлених батьківського піклування; підготовлено висновок про доцільність усиновлення та пакет документів для надання до суду громадянину, який проживає на території району з метою внутрішньосімейного усиновлення.

в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Про завершення призову громадян на строкову військову службу весною 2015 року. 2. Про хід виконання Програми “Ліси Куп’янщини” на 2007 - 2015 роки. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Татевосян А.А., завідувач сектору взаємодії з правоохоронним органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації, Бочарніков М.П., начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, Кучерявий В.В., завідувач сектору масових комунікацій апарату райдержадміністрації. Ситник М.М., голова райдержадміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в районному Будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань: 1. Правомірність та доцільність використання спецфонду транспортного податку місцевих бюджетів для фінансування проведення поточних та капітальних ремонтів сільськими радами, що є балансоутримувачами вулично-дорожньої мережі населених пунктів. 2. Створення комісії з розгляду питання розміщення автобусних зупинок на ділянках дороги Куп’янськ-Кругляківка.

- службою у справах дітей спільно з СКМСД та виконкомом Курилівської сільської ради проведено комплексний профілактичний рейд з метою виявлення бездоглядних та безпритульних дітей на території Курилівської сільської ради. Відвідано у с. Курилівка 1 сім’ю (1 дитина), у с. Новоосинове 2 сім’ї (4 дітей). За результатами рейду 1 дитина за станом здоров’я направлена на обстеження та лікування до дитячого інфекційного відділення Куп’янської міської лікарні.

21 липня

- в с.Нечволодівка проведено виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. звернулося 2 громадян з питань аграрної політики і земельних відносин та соціального захисту населення.

- в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації проведена нарада з головними зоотехніками, завідуючими фермами, ветпрацівниками господарств по заготівлі соковитих кормів з використанням консервантів. На нараді виступила начальник відділу тваринництва, економічно-фінансової діяльності та кадрової роботи управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Шевченко Г.М..

22 липня

- в с.Кіндрашівка проведено виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. звернувся 1 громадянин з питань соціального захисту.

- в управлінні праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації під головуванням заступника голови райдержадміністрації Польохи О.І. відбулося засідання комісії з питань призначення адресних соціальних допомог та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення. На засіданні комісії розглянуто 28 заяв: 25 - з питань призначення житлових субсидій, 3 – призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. За рішенням комісії всі заяви задовільнено.

23 липня

- на абонементі центральної районної бібліотеки оформлена виставка - дос`є «Куп`янщина моя: прадавня і сучасна». Про прекрасний приоскільській край, його історію, неповторну природу, населення користувачі бібліотеки дізналися із запропонованої для перегляду літератури: М.Кукса «Куп`янщина в потоці історії», «Куп`янськ», М. Кукса «На землі приоскільській» та інші.

- фінансовим управління проведено семінар - нараду з головними бухгалтерами сільських рад проведено на тему "Виконання бюджету за I півріччя 2015 року". На семінарі розглядались наступні питання: 1. Виконання бюджету за I півріччя 2015 року. – доповідач - начальник фінансового управління Потапова Алла Сергіївна 2. Виконання доходної частини бюджету за I півріччя 2015 року та про вжиття заходів щодо приведення річних планів доходів місцевих бюджетів у відповідність до реальних показників соціально-економічного розвитку адміністративно-територіальної одиниці (відповідно до ч.8 ст. 78 Бюджетного кодексу України) - доповідач начальник відділу доходів Сімонова Ірина Анатоліївна 3. Методичні рекомендації щодо облікової політики суб’єкта державного сектору – доповідач – начальник фінансово-господарського відділу Білодід Людмила Олександрівна.

24 липня

- в громадській приймальні проведено особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Громадяни не зверталися.

- бюджет Харківської області за перше півріччя перевиконано Про це 24 липня на обласній селекторній нараді повідомив директор Департаменту фінансів Харківської облдержадміністрації Сергій Овсянніков. За його інформацією, до зведеного бюджету області за перше півріччя 2015 року надійшло понад 8 млрд грн (106,1% до плану). У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року надходження збільшились на 37,7%, або на понад 2 млрд 200 млн грн. Зростання обсягу доходів в значній мірі обумовлене надходженням у 2015 році нових видів субвенцій з державного бюджету, а саме: освітньої, медичної та субвенції на підготовку робітничих кадрів. Розглядаючи питання щодо підсумків виконання місцевих бюджетів за І півріччя поточного року, Сергій Овсянніков зазначив, що в цілому ситуація по доходній частині загального обласного фонду виглядає оптимістично – її ріст в порівнянні з минулим роком склав 128%. «З позитивного боку хочу відзначити роботу таких районів як Дергачівський, Зачепилівський, Кегичівський, Коломацький, Красноградський, Нововодолазький, Первомайський, Шевченківський, які при формуванні та затвердженні своїх бюджетів до кінця року забезпечили бюджетні заклади зарплатами, енергоносіями й іншими захищеними статтями. Що стосується видаткової частини фонду місцевих бюджетів, в цілому вона виконана в сумі 6 млрд 245,1 млн грн, і на цей час в районах і містах області ми не маємо заборгованості по цих виплатах», - зазначив директор департаменту. Щодо доходної частини, то по 473 місцевих бюджетах області досягнуто виконання затверджених показників, або у 98% їх загальної кількості (485), з яких 96% (465) перевиконали її більше, ніж на 5%, та отримали додатковий фінансовий ресурс у загальному обсязі 460 млн грн.

25 липня

- на оздоровлення та відпочинок до оздоровчих закладів області "Сонячний" Дергачівський район, "Орлятко" Борівський район відправлено 6 дітей пільгових категорій.

 

27 липня

- службою у справах дітей надана допомога сім’ям з дітьми: матері (с. Смородьківка) щодо позбавлення батьківських прав батька, який не утримує та не приймає участі у вихованні дитини; проведена профілактична робота та надана практична допомога матері (с. Новоосинове), дитина якої перебуває на лікуванні в дитячому інфекційному відділенні Куп’янської міської лікарні; надана практична допомога матері (с. Подоли) щодо працевлаштування та оформлення дитини до ДДНЗ. В рамках акції Милосердя зібрано дитячі речі та надано гуманітарну допомогу 1 багатодітній сім’ї (с. Курилівка) на суму 200 грн.

- спеціалістами центру здійснювалось відвідування за місцем проживання сімей, які знаходяться в складних життєвих обставинах та перебувають під соціальним соупроводом. Для забезпечення більш ефективної партнерської взаємодії в процесі здійсненя соціального супроводу, залучення членів сімей до усунення причин потрапляння у складні життєві обставини, пошуку оптимальних шляхів їх подолання,а також активації ресурсів сім'ї та громади проведені ряд заходів з використанням діагностичного інструментарію згідно методичних рекомендацій ведення соціального супроводу та оцінки потреб сім'ї.

- в управлінні праці та соціального захисту населення Куп'янської райдержадміністрації відбулося засідання спостережної комісії при Куп’янській райдержадміністрації, на якому було розглянуте питання про надання допомоги в соціальній адаптації особам, звільненим від відбуття покарання. Було вирішено й надалі інформувати осіб, звільнених від відбуття покарання про можливості одержання допомоги в соціальній адаптації, консультацій, допомоги в оформленні документів для отримання матеріальної допомоги за рахунок коштів районного бюджету.

- в кабінеті голови райдержадміністрації проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації з порядком денним: 1. Про матеріально-технічний стан і фінансування закладів культури та збереження культурної спадщини в Куп’янському районі. 2. Про хід виконання пріоритетних напрямів роботи районної державної адміністрації у соціальній сфері. 3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами райдержадміністрації. З інформацією перед присутніми виступили: Користіна Ірина Вікторівна. начальник відділу культури і туризму районної державної адміністрації, Уколова Валентина Олексіївна, начальник управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації, Кучерявий Віктор Вікторович, завідувач сектору масових комунікацій апарату районної державної адміністрації. Ситник Микола Миколайович, голова районної державної адміністрації, підвів підсумки апаратної наради.

- в районному Будинку культури проведено нараду з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів з наступних питань: 1.Виконання плану заходів підготовки до осінньо-зимового періоду 2015-2016 рр. 2. Претензійно-позовна робота з боржниками за енергоносії.

28 липня

- в читальній залі центральної районної бібліотеки до 1025 –річчя Хрещення Київської Русі представлено книжкову виставку «Князь Володимир Великий – хреститель України – Русі». Про життя і діяльність Володимира Великого - одного із найяскравіших політичних діячів та історичне значення Хрещення Київської Русі у розвитку християнства, користувачі бібліотеки дізналися із запропонованої для перегляду літератури: «Духовна велич України», «Наші церкви», «Українська православна енциклопедія» та інші.

- на території Куп’янського району пройшли Командно-штабні навчання з органами управління та силами Куп’янської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області, за участю голови Куп’янської райдержадміністрації, представників ДСНС України та ГУ ДСНС України в Харківській області. Завдання навчань - відпрацювати дії органів управління та сил Куп’янської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у разі виникнення надзвичайної ситуації природного та техногенного характеру. У ході навчань відпрацьовано ситуації, що умовно виникли внаслідок часткового підтоплення с.Московка Куп’янського району та зсуву ґрунту на 1443 км дільниці аміакопроводу "Тольятті-Одеса" в районі с.Моначинівка.

- діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки виїхали на оздоровлення та відпочинок до оздоровчого закладу "Лісова казка" Дворічанського району. Відправлення дітей організовано Південною залізницею на спеціальному потягу, який здійснив прямий рейс до дитячого закладу із станції Куп'янськ-Вузловий.

29 липня

- в кабінеті заступника голови райдержадміністрації О.І. Польохи відбулось засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На комісії розглянуто рівень середньомісячної заробітної плати по Куп'янському району.

- службою у справах дітей спільно з РЦСССДМ проведено комплексний профілактичний рейд з метою вивчення умов оздоровлення дітей, які проживають у сімейних формах виховання на території с. Петропавлівка, с. Грушівка, с. Курилівка та сел. Піщане. Відвідано 8 прийомних сімей та 1 ДБСТ, в яких виховується 23 дитини, з них 9 дітей відпочили у позаміських таборах відпочинку, 2 дітей оздоровлювалися та лікувалися у профільних санаторіях, решта дітей відпочивала у сільській місцевості. Порушень прав дітей не виявлено, умови утримання та виховання дітей відповідають вимогам законодавства.

30 липня

- відбули діти пільгових категорій до оздоровчих закладів Харківської області, а саме - "Зміна" Лозівського району, "Біле озеро" Зміївського району.

- Дробот А.Д., перший заступник голови райдержадміністрації, взяв участь у засіданні виконкому Моначинівської сільської ради. На засіданні виконкому було розглянуто питання: 1. Про стан роботи з кризовими сім’ями. 2. Про заходи з нагоди святкування Дня незалежності України.. 3. Обговорення проекту перспективного плану об'єднання територіальних громад Куп’янського району. Перший заступник голови райдержадміністрації зустрівся з мешканцями с.Моначинівка,(5 чол.) відповів на питання. Питання щодо соціального захисту взято на контроль.

31 липня

- у відділі освіти відбулася апаратна нарада відділу освіти, під час якої були розглянуті такі питання: 1. Про підготовку до серпневої педагогічної конференції 2. Про організацію проведення огляду готовності навчальних закладів області до нового навчального року.

 

Протягом липня

Куп'янським районним центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді здійснено соціальну роботу щодо надання першої психологічної допомоги внутнішньо переміщеним сім'ям, соціальної адаптації демобілізованих військовослужбовців, які брали участь в АТО та їх сімей. Протягом тижня до Куп’янського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді звернулося дві сім’ї, з числа внутрішньо перемішених осіб. Спеціалістами центру було надано консультацію щодо отримання матеріальної допомоги на лікування та перенаправлено до управління праці та соціального захисту населення для оформлення документів на отримання допомоги. Крім того сім’ям надано благодійну допомогу у вигляді одягу та взуття. Куп’янським районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді разом з соціологом Куп’янсько – Шевченківсько –Дворічанського об’єднаного районного військового комісаріату створено групу взаємодопомоги для демобілізованих військовослужбовців. Метою діяльності якої є організація та проведення роботи з соціальної адаптації демобілізованих військовослужбовців із районів проведення антитерористичної операції.

Протягом тижня спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 3 направлень на забезпечення протезно – ортопедичними виробами. До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 27 індивідуальних програм реабілітації інвалідів.

спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 2 направлень на забезпечення протезно – ортопедичними виробами. До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 5 індивідуальних програм реабілітації інвалідів.

спеціалістами відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів УПСЗН видано 1 направлення на забезпечення протезно – ортопедичними виробами та 4 технічних засоби реабілітації. До Централізованого банку даних з проблем інвалідності внесено 6 індивідуальних програм реабілітації інвалідів. направлено на санаторно – курортне оздоровлення 1 члена сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни.

у всіх ЗНЗ району продовжується набір учнів до 1-х, 10-х класів та забезпечується раціональне комплектування інших класів. Станом на 23 липня 2015 року до 1-го класу прийнято 195 учнів, що складає 97% від запланованого набору, до 10-го - 73 учня, що складає 82% від запланованого.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації за звітний період в Куп’янській райдержадміністрації було зареєстровано 38 звернень громадян, колективних звернень не надходило.

Зареєстровані звернення громадян надійшли з таких джерел:

- колективних звернень — 3;

- загальний відділ (особистий прийом) — 19;

- особистий прийом керівництвом райдержадміністрації – 15;

- облдержадміністрація — 4.

В більшій кількості звернень, які зареєстровані в липні 2015 року порушувалися питання: соціального захисту — 14 звернень, комунального господарства — 5 звернень, аграрної політики і земельних відносин — 8 звернення, житлової політики — 3 звернення, транспорту і зв'язку — 1 звернення, Праця і заробітна плата — 1 звернення, промислова політика — 1 звернення, інше - 4 звернення.

Для розгляду та вирішення питань, порушених у зверненнях, направлено до управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Уколова В.О.) 10 звернень громадян, з питання надання матеріальної допомоги та інших виплат, для вирішення в межах чинного законодавства та інформування заявника.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» організовано особисті прийоми громадян керівництвом адміністрації згідно з затвердженим графіком.

Протягом липня 2015 року проведено 3 особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації, з них 1 виїзний в с.Нечволодівка. Під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації звернулося 8 громадян, порушені питання були взяті на контроль або були надані роз'яснення. Заступниками голови районної державної адміністрації проведено 8 особистих прийомів, з них 4 виїзних в с.Вишнівка, с.Гусинка, с.Кіндрашівка та Грушівському КП “Сількомунгосп”. Під час проведення особистих прийомів заступниками голови райдержадміністрації звернулося 5 громадян, звернення залишені на контролі або на них надані роз’яснення, всі питання прийняті до відома для керівництва в роботі.

29 липня 2015 року проведено засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян (протокол № 6).

Здійснювалось опрацювання вхідної кореспонденції, прийом та відправка електронної пошти, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, опрацьовано 147 вхідних документів та 376 вихідних, організовувалась доставка документів за призначенням і ведення «Розносної книги».

Сектором масових комунікацій здійснювався щотижневий аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи райдержадміністрації та сільських рад. Всього на сторінках міськрайонної газети „Вісник Куп’янщини”, газет „Наш город”, „Франт”, “Десятка+” розміщено 22 інформації про діяльність райдержадміністрації. При здійсненні аналізу щодо критичних виступів на адресу райдержадміністрації не виявлено.

Щотижня проводився аналіз публікацій в засобах масової інформації щодо роботи сільських рад.

Організовано оголошення на “Класному радіо” 4 інформаційних повідомлення про діяльність райдержадміністрації та районні події.

КТБ не працював у липні 2015 року.

Щотижня відповідно з пропозиціями управлінь і відділів райдержадміністрації складалися плани на тиждень та готувалася інформація про виконання плану районної державної адміністрації за тиждень, з наступним її розміщенням на веб-сайті.

Проводилось уточнення інформації про наявність осередків політичних партій та громадських організацій у районі.

Сектором контролю апарату райдержадміністрації було зареєстровано 78 документів, з них: 68 листів органів влади обласного та місцевого рівня, 9 розпоряджень голови облдержадміністрації, 1 звернення народного депутата України. На виконання контрольних документів виконавцям було надіслано 276 завдань, з них 239 завдань з циклами. Також сектором контролю апарату райдержадміністрації здійснювався контроль за своєчасністю та якістю виконання 149 документів, що перебували на контролі в липні 2015 року, знято з контролю 266 завдань та 31 документ.

Протягом липня місяця 2015 року фахівцями відділу економічного розвитку проводився щоденний моніторинг стану цін по підприємствах торгівлі Куп'янського району на основні продукти харчування, хліб, хлібобулочні вироби та нафтопродукти. Протягом звітного періоду зменшились ціни на основні продукти харчування, а саме: борошно пшеничне в/гатунку на 2,9%, макаронні вироби — 1,1%, крупа гречана — 2,7%, крупа манна — 10%, рис — 1,2%. Ціни на хліб, хлібобулочні вироби залишились стабільними. По нафтопродуктам зменшилась ціна на дизельне пальне на 3,6% та склала 18,67 грн. за 1 літр. Залишились стабільними ціни на бензин марки А-92 - 17,87 грн. за 1 літр та бензин марки А - 95 - 18,77 грн. за 1 літр.

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації протягом звітного періоду протягом місяця відділом видано 52 проекти розпоряджень голови райдержадміністрації з кадрових питань.

Вивчено питання та поінформовано відділ кадрової роботи облдержадміністрації з таких питань: про наявність вакантних посад державних службовців в районній державній адміністрації.

До організаційного відділу обласної державної адміністрації постійно надавалася інформація щодо планів основних заходів райдержадміністрації на тиждень та звіти щодо виконання вищезгаданих планів, надано інформацію з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади органами місцевого самоврядування району за І півріччя 2015 року.

В районі проведена організаційна робота щодо обговорення змін до Конституції України з питань децентралізації державної влади. До організаційного відділу надавалася інформація стосовно проведеної роботи з вищезгаданого питання.

Протягом місяця в територіальних громадах, установах, організаціях району, структурних підрозділах райдержадміністрації проводилась робота щодо підтримки та впровадження заходів з добровільного об’єднання територіальних громад.

До Головного управління державної служби України в Харківській області направлено списки вакантних посад державних службовців, інформацію щодо працевлаштування, звільнення чи переведення на інше місце роботи випускників, які навчались за державним замовленням.

Протягом місяця відділом постійно надавалася практична та методична допомога працівникам виконкомів сільських рад, управлінь та відділів райдержадміністрації з кадрових питань та з питань, що стосуються функціональних обов'язків відділу.

Проаналізовано та узагальнено інформацію управлінь та відділів райдержадміністрації щодо виконання планів роботи за червень, ІІ квартал 2015 року. Підготовлено інформацію про виконання плану роботи відділу організаційно-кадрової роботи за аналогічний період. Спеціалістами відділу узагальнено інформацію щодо роботи консультативно-дорадчих органів при райдержадміністрації за І півріччя 2015 року. До 20 числа опрацьовувалися пропозиції відділів, управлінь, на підставі чого складено план основних заходів, які проводитимуться райдержадміністрацією в серпні 2015 року.

Підготовлені і направлені до засобів масової інформації тексти поздоровлень жителів міста і району з нагоди професійних і державних свят головою райдержадміністрації та головою районної ради.

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                         О. Кубрак

 

Пупкова, 5 55 66

Переглядів: 18
Дата публікації: 13:07 11.08.2015
Версія для слабо- зорих