Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Поточна діяльність | Плани роботи | 2015 рік | Плани роботи районної державної адміністрації на місяць | План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у вересні 2015 року
План основних заходів Куп’янської районної державної адміністрації у вересні 2015 року

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

______________ М.Ситник

“ 18” серпня 2015 р.

План основних заходів

Куп’янської районної державної адміністрації у вересні 2015 року

 

Дата місяця

 

Найменування заходу

 

Місце проведення

Час проведення

 

Виконавець

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

6

01

Участь керівництва райдержадміністрації у святкуванні Дня Знань та свята Першого дзвоника

ЗНЗ району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдерж­адміністрації

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

01-30

Перевірка стану охоплення дітей шкільного віку в мікрорайонах ЗНЗ району

ЗНЗ району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

01-30

Перевірка стану охорони праці, пожежної безпеки, дитячого травматизму у загальноосвітніх навчальних закладах району

ЗНЗ., ДНЗ району

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

01, 08, 15, 22, 29

Прийом громадян в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги

Управління праці та соціального захисту населення

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

02

“Гаряча лінія “ по захисту прав споживачів

Кабінет № 15

райдерж­адміністрації

8.00-17.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

03

Семінар-навчання працівників апарату, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації за участю керівника апарату райдержадміністрації Кубрак О.О.

Районний Будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

03, 10, 17, 24

„Гаряча” телефонна лінія

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

9.00-17.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

07, 14, 21, 28

Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств району під головуванням заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

07, 14, 21, 28

Апаратна нарада у голови райдержадміністрації

Кабінет голови райдержадміністрації

8.00-9.00

Керівник апарату райдержадміністрації

Кубрак О.О.

 

 

 

15

 

04, 18

 

 

09,23

Виїзні прийоми громадян:

 

- головою райдержадміністрації М.М.Ситником

першим заступником голови райдержадміністрації

А.Д. Дроботом

заступником голови райдержадміністрації

Польохою О.І.

 

 

с.Кругляківка

 

с.Піщане,

с.Нечволодівка

с.Піщане,

с.Ягідне

с.Петропавлівка

 

 

8.30

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

голова райдержадміністрації Ситник М.М.

заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

заступник голови райдержадміністрації Польоха О.І.

 

05-06

Участь у великому Слобожанському ярмарку

м.Харків

 

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

07

Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань проведення посіву озимих культур

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

08-15

Книжкова виставка “Корисні книги для справжніх господинь”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

10

Семінар-навчання для працівників сільських рад району

Районний будинок культури

11.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

 

14, 28

 

 

11, 25

 

 

 

02,16

 

Особистий прийом громадян:

- головою райдержадміністрації Ситником М.М.

 

- першим заступником голови райдержадміністрації

А.Д.Дроботом

 

заступником голови райдержадміністрації

Польохою О.І.

Громадська приймальня

8.00-11.00

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

Голова райдержадміністрації

Ситник М.М.

 

перший заступник голови райдержадміністрації Дробот А.Д.

 

заступник голови райдержадміністрації

Польоха О.І.

 

11

“Прямий зв’язок” голови райдержадміністрації з населенням району

Кабінет голови райдерж­адміністрації

9.00

Завідувач сектору масових комунікацій апарату райдерж­адміністрації Кучерявий В.В.

 

11

Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

11.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

16

Нарада керівників ДНЗ району з питань:

1. Звіт керівників ДНЗ та НВК щодо проведення обліку дітей віком від 0 до 6 років. (Виконання організаційно- методичних вказівок щодо охоплення дітей дошкільною освітою).

2. Науково — методичний супровід діяльності РМО на 2015/2016 навчальний рік.

3. Про готовність дошкільних навчальних закладів до навчального року.

4. Трудові відносини. Сумісництво та суміщення посад.

Відділ освіти райдержадміністрації

Час уточнюється

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

17

Нарада працівників культури

Відділ культури в туризму

9.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

17

Практикум для бібліотечних працівників району на тему “Сучасні автоматизовані бібліотечні технології обслуговування користувачів в бібліотеках України і за кордоном”

Центральна районна бібліотека

11.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

17

Перевірка стану організації роботи з кадрових питань, контрольним документами, питань діловодства зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства у відділі культури і туризму райдержадміністрації

Відділ культури і туризму райдержадміністрації

16.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

19-30

Книжкова виставка з елементами бесіди “Хіт-парад улюблених книжок”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

21

Засідання комісії по контролю за розрахунками за спожиті енергоносії під головуванням заступника голови райдержадміністрації

Дробота А.Д.

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

11.00-12.00

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

22

Засідання колегії відділу освіти з питань:

1. Про стан роботи відділу освіти, загальноосвітніх навчальних закладів зі зверненнями громадян та з питань виконання Закону України “Про запобігання корупції” за І півріччя 2015 року.

2. Про підсумки проведення огляду готовності навчальних закладів району до нового 2015/2016 навчального року.

3. Про стан дотримання вимог чинного законодавства щодо щодо соціального захисту дітей.

4. Про стан кадрового забезпечення загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році

Відділ освіти райдержадміністрації

Час уточнюється

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

22

Нарада керівників ЗНЗ району з питань:

1. Про стан проходження медичних оглядів працівниками закладів освіти та проведення профілактичних медичних оглядів учнів.

2. Про підсумки літнього оздоровлення та відпочинку школярів.

3. Про організацію проведення І, ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, І етапу конкурсу — захисту науково-дослідницьких робіт учнів — членів МАН.

4. Результативність участі учнів району у ЗНО — 2015.

5. Щодо ефективності обміну інформацією електронними засобами зв'язку.

Відділ освіти райдержадміністрації

Час уточнюється

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

22

Участь у мітингу та покладання квітів до Дня партизанської слави

м. Куп'янськ, пам'ятник

10.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

22-29

Книжкова виставка “Дорогами партизанської слави”

Центральна районна бібліотека

9.00-17.00

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Користіна І.В.

 

23

Засідання постійно діючої комісії райдерж­адміністрації з питань розгляду звернень громадян

Кабінет № 13 райдерж­адміністрації

 

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Єрмолаєнко А.С.

 

23

Засідання комісії з питань призначення адресної соціальної допомоги та розгляду спірних питань, що стосуються соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації

14.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

23

Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

14.30

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

24

Комплексна перевірка виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Глушківської сільської ради

Кабінет № 8 райдержадміністрації

9.00

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

25

Апаратна нарада відділу освіти

Відділ освіти

райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу освіти райдержадміністрації Жадановська Т.В.

 

25

Засідання робочої групи з питань забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів

Кабінет № 19

райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

25

Семінар з головними бухгалтерами бюджетних установ та сільських рад району на тему: “Подальше вдосконалення бухгалтерського обліку та звітності у бюджетних установах та сільських радах”

Фінансове управління райдерж­адміністрації

10.00

Начальник фінансового управління райдерж­адміністрації Потапова А.С.

 

25

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати(грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

Кабінет № 3

райдерж­адміністрації

9.00

Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Уколова В.О.

 

28-30

Участь у заходах до Дня усиновлення

Теріторія району

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

30

Нарада з головними зоотехніками та бухгалтерами сільгосппідприємств району під головуванням голови райдержадміністрації

Ситника М.М. з питань підсумків роботи галузі тваринництва за вересень 2015 року

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

10.00-12.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Згідно з графіком

Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Згідно з графіком

Перевірка стану протипожежного захисту лісових зон та готовності реагування у випадку виникнення лісових пожеж в екосистемах у пожежонебезпечний період 2015 року

Територія району

 

Завідувач сектору цивільного захисту райдержадміністрації Потєхіна Л.О.

 

Згідно з графіком

Перевірка стану протипожежного захисту та техногенної безпеки закладів освіти та їх готовності до нового 2015-2016 навчального року

Територія району

 

Завідувач сектору цивільного захисту райдержадміністрації Потєхіна Л.О.

 

Згідно з графіком

Проведення спільних профілактичних рейдів

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Засідання координаційної ради

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Засідання комісії з питань захисту прав дитини

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

Згідно з графіком

Сходи громадян

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

Згідно з графіком

Засідання робочої групи з питань реформування житлово-комунального господарства

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

Згідно з графіком

Засідання конкурсної комісії з питань часткового відшкодування з місцевих бюджетів відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів

 

Кабінет № 19

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Протягом місяця

Моніторинг стану розрахунків підприємств району за комунальні послуги

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Моніторинг стану установки лічильників на артезіанські свердловини

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації Говорова М.М.

 

Протягом місяця

Участь у Всеукраїнській акції “Урок”

Територія району

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Діденкова Л.І.

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в засіданнях виконкомів та сесій сільських рад району

Сільські ради району

 

Керівництво райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Участь керівництва райдержадміністрації в сходах громадян та зустрічах з трудовими колективами господарств та установ району

Територія району

 

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

 

Протягом місяця

Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації Уколова В.О.

 

Протягом місяця

Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення (облік, встановлення черги, надання путівок, виплата компенсації за невикористану путівку)

Управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації

 

Начальник управління праці та соціального захисту населення

райдерж­адміністрації Уколова В.О

 

Протягом місяця

Участь у підготовці до урочистостей з нагоди Дня підприємця України

Відділ економічного розвитку

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Друга декада

Засідання районної координаційної ради з питань дорожнього руху

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Друга декада

Засідання районної робочої комісії з обстеження аварійних дерев полезахисних лісосмуг в охоронних зонах повітряних ліній електропередач 6-150 кв

Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

 

Начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдерж­адміністрації Говорова М.М.

 

Друга декада

Засідання районної Координаційної групи з питань захисту прав споживачів

Кабінет № 11

райдержадміністрації

10.00

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

Третя декада

Засідання комісії з питань розпорядження землями за межами населених пунктів району

 

Кабінет голови райдержадміністрації

10.00

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Бочарніков М.П.

 

Третя декада

Засідання районної комісії з питань обстеження підприємств заготівлі і переробки металобрухту

 

Кабінет № 11

райдержадміністрації

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації Мироненко Л.М.

 

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                                    О. Кубрак

 

Пупкова, 5 55 66

Переглядів: 5
Дата публікації: 11:06 15.03.2016
Версія для слабо- зорих