Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
18.02.2018
10:00 - Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології Участь у ІІІ(обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.02.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
10:00 - Участь збірної команди районної ДЮСШ в ІІІ турі відкритого Чемпіонату Харківської області з шахів "Шлях до перемог" Участь збірної команди районної ДЮСШ в ІІІ турі відкритого Чемпіонату Харківської області з шахів "Шлях до перемог" Організатор:КРДЮСШ Час проведення:18.02.2018 10:00 Місце проведення:м. Харків шаховий клуб "Вундеркінд"
19.02.2018
день - Участь тренерів в навчанні для підготовки педагогів району до роботи в умовах Нової української школи Участь тренерів в навчанні для підготовки педагогів району до роботи в умовах Нової української школи Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:м. Харків
день - Реєстрації на основну сесії ЗНО Реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь у обласному етапі конкурсу «Охорона праці очіма дітей» Участь у обласному етапі конкурсу «Охорона праці очіма дітей» Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:м. Харків
день - Участь вчителів району в тренінгах для вчителів початкової школи Участь вчителів району в тренінгах для вчителів початкової школи Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:On-line режим
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:19.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:19.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Надання практичної та консультаційної допомоги сім’ям з дітьми Надання практичної та консультаційної допомоги сім’ям з дітьми Організатор:ССД Час проведення:19.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб.ССД. територія району
день - Поточна робота в ЄІАС “Діти” (протягом тижня) Поточна робота в ЄІАС “Діти” (протягом тижня) Організатор:ССД Час проведення:19.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про підсумки роботи архівного відділу за 2017 рік.
2. Про стан забезпечення соціального захисту інвалідів та людей похилого віку на території Куп'янського району
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:19.02.2018 08:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Запровадження моніторингу використання електроенергії, води та теплової енергії в установах бюджетної сфери;
3. Стан розрахунків споживачів за послуги водопостачання, водовідведення, теплопостачання та електропостачання;
4. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
5. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
6. Приведення тарифів на послуги ЖКГ до рівня економічно-обгрунтованих;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:19.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

20.02.2018
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.02.2018 08:00 Місце проведення:с.Моначинівка
09:00 - Засідання РМО вчителів російської мови та зарубіжної літератури Засідання РМО вчителів російської мови та зарубіжної літератури Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
10:00 - Мітинг до Дня пам'яті героїв Небесної Сотні Мітинг до Дня пам'яті героїв Небесної Сотні Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:20.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп'янськ, пам'ятний знак "Козацький хрест"
13:00 - Історичний віраж «Їх серця б’ються на небесах» Історичний віраж «Їх серця б’ються на небесах» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:20.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Відновлювальні роботи в Балаклії необхідно завершити до початку опалювального сезону. Юлія Світлична
Відновлювальні роботи в Балаклії необхідно завершити до початку опалювального сезону. Юлія Світлична

Поділитися новиною:

Відновлювальні роботи в Балаклії необхідно завершити до початку опалювального сезону. Юлія Світлична

21 липня глава ХОДА провела нараду з питання ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка склалася в Балаклії 23 березня.

Під час наради Юлія Світлична зазначила, що будівельно-відновлювальні роботи проходять згідно з установленими графіками.

До відновлення Балаклії залучено 21 будівельну компанію. На даний момент роботи завершено на 26 житлових будинках (22% від загальної кількості пошкоджених), у стадії завершення - роботи по 91 будинку (78%). На пошкоджених багатоквартирних будинках і об'єктах соціальної сфери будівельники вже відновили 97% покрівлі, тривають роботи зі встановлення дверей. Проведено капітальний ремонт п'яти квартир в багатоквартирному будинку № 27 по вул. Арсенальній, які повністю вигоріли в результаті пожежі.

Проводиться робота з переведення 16 будинків по вул. Арсенальній на індивідуальне опалення у зв'язку з руйнуванням котельні, яка забезпечувала будівлі теплопостачанням. Для цього з обласного бюджету було виділено 3 млн грн. На даний момент проходить закупівля газових котлів і лічильників за рахунок коштів, виділених на матеріальну допомогу жителям Балаклії з обласного, районного та міського бюджетів.

У приватному секторі коштом благодійної допомоги вже відремонтовано 95% покрівель та 70% вікон. Відновлювальні роботи проведено в 213 будинках з 228.

Що стосується соціальної сфери, виконано роботи по Балаклійській ЗОШ №3, у стадії завершення - роботи по Балаклійській ЗОШ № 6 та Яковенківській школі, тривають роботи у клубі в селищі Нафтовиків.

Юлія Світлична поставила перед будівельними організаціями задачу закінчити роботи на об'єктах соціальної сфери і в житловому секторі до початку опалювального сезону.

«Це стосується і ремонтних робіт, і переведення житлового фонду на індивідуальне опалення, - підкреслила керівник області. - Жителі Балаклії мають зустріти зиму в теплих будинках: з опаленням і якісним ремонтом. Тому прошу будівельні організації сконцентруватися на роботах. У вересні все повинно бути готово».

Глава ХОДА акцентувала увагу на якості виконаних робіт.

«Я вимагаю від підрядників якості. Ті, хто з душею підійшов до виконання своїх завдань, зробив все вчасно і відповідально, будуть відзначені. Випадки ж, коли люди скаржаться на якість проведених ремонтів, - неприпустимі, - наголосила Юлія Світлична. - Держава виділила фінансування в достатньому обсязі, тому все повинно бути зроблено в строк і якісно».

Комі того, Юлія Світлична повідомила, що найближчим часом будуть прийняті всі відповідні рішення для того, щоб почати роботу із закупівлі квартир сім'ям, житло яких не підлягає відновленню.

«Раніше ці сім'ї жили в будинках барачного типу, які роками не бачили ремонту. Сьогодні прийнято рішення про закупівлю для них нових ізольованих квартир», - зазначила глава ХОДА.

У ході наради Юлія Світлична доручила голові Балаклійської РДА Степану Масельському створити в районі комісію, яка буде реагувати на скарги населення щодо виконання ремонтних робіт - і разом з підрядниками оперативно усувати недоліки.

Також глава ХОДА зазначила, що ініціює проведення фінансової інспекції з метою перевірки прозорості використання бюджетних коштів на відновлювальних роботах.

Нагадаємо, в результаті надзвичайної ситуації 23 березня 2017 року на 65-му арсеналі в Балаклії було зруйновано і пошкоджено 392 об'єкти (житлові будинки, будівлі соціальної, освітньої та промислової сфер). У багатоквартирному житловому фонді було пошкоджено 117 будинків, з яких 4 підлягають знесенню. У приватному секторі найбільш пошкоджено 228 будинків, 2 зруйновано. Пошкоджено 14 об'єктів соціальної сфери.

Кабінетом міністрів України на ліквідацію наслідків надзвичайної ситуації було виділено 145 млн грн, з резервного фонду обласного бюджету - ще 10 млн грн.

Крім того, для надання матеріальної допомоги постраждалим з обласного бюджету було виділено 30 млн грн, з районного - 5 млн і з міського - 4,5 млн грн.

за матеріалами сайту: http://kharkivoda.gov.ua/36/87653

Web-адреса: kuprda.gov.ua/news/id/10632 | Переглядів: 31Дата публікації: 14:47 21.07.2017
Версія для слабо- зорих