Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Певен: за кілька років суспільство помітить позитивні зміни в наших судах, і рівень довіри до них зросте. Президент
Певен: за кілька років суспільство помітить позитивні зміни в наших судах, і рівень довіри до них зросте. Президент

Поділитися новиною:

Певен: за кілька років суспільство помітить позитивні зміни в наших судах, і рівень довіри до них зросте. Президент

Звернення Петра Порошенка з нагоди завершення конкурсу з формування нового Верховного Суду.

Дорогі українці!

Щойно завершився унікальний конкурс з формування нового Верховного Суду України. У ньому було дуже багато речей, які можна описати словом «вперше». Це і дає мені вагомі підстави попросити кілька хвилин вашої уваги, щоби пояснити виняткову важливість цього процесу.

Вперше в історії нашої країни формування Верховного Суду відбувається шляхом відкритого, прозорого і надзвичайно змагального конкурсу. На самому його початку на одне місце претендувало по сім осіб.

І вперше кожного з них перевірили на відповідність критеріям компетентності, професійної етики, психологічної стійкості та доброчесності.

Вперше право стати суддями Верховного Суду отримали не лише судді, але й адвокати та вчені-правники, - тобто фахові юристи з-поза судової системи.

І вперше, прагнучи незалежності суддівської гілки влади, Президент не втручається у відбір. Я ініціював створення законодавчої бази, але тепер лише уважно спостерігаю за процесом. За процесом, який відкритий для всіх небайдужих. За розглядом кандидатур, завдяки прямій трансляції, стежили тисячі й тисячі людей.  

Вперше склад вищої суддівської інстанції формується за активною участю суспільства. І, до речі, не лише члени Громадської ради доброчесності, а будь-який громадянин мав можливість повідомити інформацію щодо кандидатів. Всі досьє претендентів розміщено на офіційному сайті Вищої кваліфікаційної комісії суддів – подібна відкритість також не дуже часто трапляється у світовій практиці.

Уявіть собі, понад 40 відсотків кандидатів, щодо яких Громадська рада надала негативні висновки, Комісія зняла з конкурсу! Хіба це не є унікальним прикладом державно-суспільного партнерства? І за таку співпрацю я вдячний і Вищій кваліфікаційній комісії суддів, і Громадській раді доброчесності,

Взагалі ж до 80 процентів з тих, до кого ця рада мала претензії, врешті-решт так і не потрапили до фінального списку.

120 фіналістів вже подолали всі етапи конкурсу: складне психологічне та професійне тестування; сито прискіпливих перевірок Національного антикорупційного бюро та Національного агентства із запобігання корупції. І тепер вони протягом місяця перевірятимуться ще й Вищою радою правосуддя. На основі її рішення та подання буде підготовлено і відповідний президентський указ.

Конкурс до Верховного Суду – лише початок оновлення судової системи. До речі, суспільство має знати, що перед тим, як ми запустили електронне декларування доходів та статків, майже дві тисячі суддів обрали відставку або звільнення. Причини різні, але це - приклад самоочищення. І ми зараз маємо заповнити ці вакансії новими кадрами з бездоганною репутацією, які не бояться жодних публічних декларацій.

Щоб забезпечити старт судової реформи, минулого року я наполіг на змінах до Конституції в частині правосуддя. Вони отримали схвальну оцінку Венеціанської комісії і були підтримані конституційною більшістю Верховної Ради. За що я вдячний нашому парламенту.

Методологія конкурсу була узгоджена з європейськими експертами. Хоча навіть в усій Європі не можна знайти прикладу добору суддів з таким конкурентним конкурсом та з подібним впливом громадськості, як у нас в Україні.

Більше того, в деяких країнах Євросоюзу бачимо навіть спроби законодавчої та виконавчої влади підім'яти під себе суддівську гілку. Отож, ми вправі пишатися нашим конкурсом, який в принципі може правити за взірець і для інших держав.

Щоби новий Верховний Суд запрацював якомога швидше, прошу народних депутатів буквально в перший сесійний тиждень ухвалити всі необхідні зміни до процесуальних кодексів.   

Людям потрібні справедливі суди, яким вони можуть довіряти… Які захищатимуть їхні права і свободи… Які каратимуть корупціонерів та інших злодіїв. Процес створення такої системи, як бачимо на прикладі конкурсу, потребує чимало часу й зусиль.

Яким би складним не був шлях судової реформи, ми не зупинимося перед труднощами. І певен, що за кілька років країна, суспільство і громадяни помітять позитивні зміни в наших судах, і рівень довіри до них зросте.

Слава Україні!

за матеріалами сайту: http://kharkivoda.gov.ua/36/87782

Web-адреса: kuprda.gov.ua/news/id/10696 | Переглядів: 25Дата публікації: 15:41 28.07.2017
Версія для слабо- зорих