Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
20.09.2017
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.09.2017 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Нарада керівників ДНЗ та НВК Нарада керівників ДНЗ та НВК Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.09.2017 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:00 - Засідання колегії райдержадміністрації Засідання колегії райдержадміністрації
1. Про стан стан взаємодії районної державної адміністрації та Куп'янського ВП Головного управління Національної поліції України в Харківській області у сфері забезпечення дотримання норм Конституції і Законів України, забезпечення правопорядку, захисту прав і свобод громадян;
2. Про хід виконання Комплексної програми розвитку фізичної культури і спорту в Куп’янському районі на 2014-2018 роки;
3. Про підсумки оздоровлення дітей влітку 2017 року.
Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:20.09.2017 09:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад

10:00 - Проведення відбіркового етапу змагань допризивної молоді Проведення відбіркового етапу змагань допризивної молоді Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.09.2017 10:00 Місце проведення:Приміщення колишнього Петропавлівського НВК
10:00 - Засідання сесії Куп'янської районної ради Засідання сесії Куп'янської районної ради Організатор:Куп'янська районна рада Час проведення:20.09.2017 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад
14:00 - Засідання комісії з питань з призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань з призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.09.2017 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
15:00 - Спільний профілактичний рейд з метою виявлення порушень правил торгівлі тютюновими або алкогольними виробами Спільний профілактичний рейд з метою виявлення порушень правил торгівлі тютюновими або алкогольними виробами Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:20.09.2017 15:00 Місце проведення:Територія району
21.09.2017
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.09.2017 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Засідання районного профспілкового комітету працівників освіти району Засідання районного профспілкового комітету працівників освіти району Організатор:Відділ освіти Час проведення:21.09.2017 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Семінар-навчання для працівників сільських рад району Семінар-навчання для працівників сільських рад району
1. Про хід підготовчої роботи до початку опалювального сезону 2017-2018 років в частині призначення житлових субсидій

2. Про роботу органів місцевого самоврядування щодо реалізації прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на житло

3.Діяльність органів опіки та піклування із захисту окремих прав дітей

4.Визначення регуляторного акта, процедура підготовки, прийняття та відстеження результативності регуляторного акта згідно з вимогами Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”

5. Організація роботи сільської ради з питань проведення евакуації населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру

6. Про порядок оформлення ділових паперів відповідно до Типової інструкції з діловодства у у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242
Організатор:Головний спеціаліст з питань управління персоналом апарату райдержадміністрації Час проведення:21.09.2017 10:00 Місце проведення:Районний будинок культури

22.09.2017
08:00 - Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.09.2017 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання районної тристоронньої соціально – економічної ради Засідання районної тристоронньої соціально – економічної ради Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.09.2017 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
Про стан освоєння коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються у поточному році за рахунок різних джерел фінансування.
Про підсумки введення житла в експлуатацію за 9 місяців 2017 року
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:22.09.2017 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

12:00 - Проведення заходів до Дня партизанської слави Проведення заходів до Дня партизанської слави Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.09.2017 12:00 Місце проведення:ЗНЗ району
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Призначення та забезпечення протезами молочних залоз
Призначення та забезпечення протезами молочних залоз

Поділитися новиною:

Призначення та забезпечення протезами молочних залоз

Управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації повідомляє:

Управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації повідомляє, що відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 № 321, жінки після мастектомії, секторальної резекції молочної залози, квадрантектомії та із вродженими вадами молочних залоз забезпечуються протезами молочних залоз, післяопераційними протезами, ліфами для їх кріплення, спеціальними ліфами для кріплення протезів молочних залоз для занять фізичною культурою і плаванням, компресійними рукавами.

Безкоштовне забезпечення здійснюється за направленням управління праці та соціального захисту населення за поданням наступних документів:

  • паспорта, ідентифікаційного коду;

  • довідки лікувально-консультативної комісії (ЛКК);

  • висновка медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності та індивідуальна програма реабілітації інвалідів (за наявності інвалідності).

Жінки після мастектомії забезпечуються на вибір трьома ліфами для кріплення протезів молочної залози або двома зазначеними ліфами та одним спеціальним ліфом для кріплення протезів молочної залози для занять фізичною культурою і плаванням.

Жінки в післяопераційний період згідно з довідкою лікаря закладу охорони здоров’я, в якому проводилася операція, забезпечуються післяопераційним протезом у комплекті з одним ліфом.

Тобто, при потребі в забезпеченні післяопераційним протезом жінка може особисто звернутися як до підприємства так і до органів соціального захисту населення з відповідною довідкою для отримання післяопераційного протезу в комплекті з одним ліфом.

Якщо жінка звернулася до органів соціального захисту населення за отриманням направлення на виготовлення післяопераційного протезу в комплекті з одним ліфом, у такому випадку формується два направлення: одне - на забезпечення післяопераційним протезом у комплекті з одним ліфом, друге - на забезпечення основним протезом у комплекті з 3 ліфами та компресійним рукавом (у разі потреби).

Для забезпечення протезами молочних залоз та для отримання більш детальної інформації просимо звертатися безпосередньо до управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації за адресою: м. Куп’янськ, пл. Центральна 12, каб. 5, тел. 5- 52 - 90.

 

Заступник начальника відділу персоніфікованого обліку пільгових

категорій населення, реабілітації та обслуговування інвалідів                                                О. Олейнікова  

Web-адреса: kuprda.gov.ua/news/id/10717 | Переглядів: 9Дата публікації: 13:28 02.08.2017
Версія для слабо- зорих