Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
18.10.2017
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:18.10.2017 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Круглий стіл «Компетентністний підхід у національно-патріотичному вихованні дітей дошкільного віку в умовах дошкільного закладу» Круглий стіл «Компетентністний підхід у національно-патріотичному вихованні дітей дошкільного віку в умовах дошкільного закладу» Організатор:Відділ освіти Час проведення:18.10.2017 09:00 Місце проведення:На базі Кислівського ДНЗ (я-с) «Сонечко»
09:30 - Проведення спільного профілактичного рейду з метою перевірки умов проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування Проведення спільного профілактичного рейду з метою перевірки умов проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:18.10.2017 09:30 Місце проведення:Територія району
10:00 - Засідання колегії райдержадміністрації Засідання колегії райдержадміністрації
1. Про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку району за 9 місяців 2017 року;
2.Про стан та перспективи розвитку галузі тваринництва в господарствах району;
3. Про результати зовнішнього незалежного оцінювання у 2017 році.
Організатор:Керівник апарату райдержадміністрації Кубрак О.О Час проведення:18.10.2017 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад

10:00 - Виставка – хобі «Зігрій свій дім і доглядай свій сад» Виставка – хобі «Зігрій свій дім і доглядай свій сад» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:18.10.2017 10:00 Місце проведення:Міський терцентр
10:00 - Районні змагання з міні-футболу Районні змагання з міні-футболу Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:18.10.2017 10:00 Місце проведення:Стадіон с. Петропавлівка
19.10.2017
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:19.10.2017 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Нарада працівників культури Куп'янського району Нарада працівників культури Куп'янського району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.10.2017 09:00 Місце проведення:Районний організаційно - методичний центр
09:00 - Засідання Ради старшокласників. Засідання Ради старшокласників. Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.10.2017 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:30 - Нарада- семінар для заступників керівників ЗНЗ з ВР Нарада- семінар для заступників керівників ЗНЗ з ВР
1.Організація гурткової роботи в загальноосвітніх навчальних закладах району.
2.Оцінювання стану та результативності виховної роботи в школі
Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.10.2017 10:30 Місце проведення:Відділ освіти

20.10.2017
08:00 - Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Виїзний прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Дроботом А.Д. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.10.2017 08:00 Місце проведення:с.Осинове
09:30 - Турнір «Юних фізиків» Турнір «Юних фізиків» Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.10.2017 09:30 Місце проведення:Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ст.
12:00 - Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації Участь голови райдержадміністрації Ситника М.М у селекторній нараді обласної державної адміністрації
1.Проведення призову громадян України на строкову військову службу восени 2017 року на виконання Указу Президента України від 24.02.2017 № 44/2017 «Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2017 році.
2. Підсумки виконання планового завдання з відбору громадян на військову службу за контрактом у ІІІ кварталі 2017 року та визначення завдань на IV квартал поточного року.
3. Про стан ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників в Харківській області.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:20.10.2017 12:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання




 














Куп’янська ОДПІ інформує
Куп’янська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Куп’янська ОДПІ інформує

Для забезпечення призначення та надання населенню житлових субсидій ДФС з 1 вересня 2017 року оброблено та надано відповіді структурним підрозділам з питань соціального захисту населення щодо 13,5 млн. фізичних осіб.

Щоденно ДФС обробляє 1 300 000 запитів щодо доходів фізичних осіб для отримання субсидії

Для забезпечення призначення та надання населенню житлових субсидій ДФС з 1 вересня 2017 року оброблено та надано відповіді структурним підрозділам з питань соціального захисту населення щодо 13,5 млн. фізичних осіб. Щоденно ДФС забезпечує обробку близько 1 300 000 запитів на отримання інформації про доходи фізичних осіб для призначення субсидій. Запити обробляються в день надходження». Отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків є одним з популярних сервісів Електронного кабінету платника. За потребою фізичні особи можуть отримати відомості про зазначені суми за останні три роки (поквартально). За допомогою цього сервісу з початку року фізичними особами подано до ДФС близько 200 тис. запитів. Середня тривалість обробки запиту складає 1 годину. Таким чином, оперативно, не відвідуючи центрів обслуговування платників, такі особи можуть отримати необхідну їм інформацію.

Мирослав Продан: Завдяки роботі СМКОР сплата податку на додану вартість суттєво збільшилась

Ефективна робота системи моніторингу ризиків та блокування накладних дозволила значно збільшити надходження з податку на додану вартість до бюджету. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час засідання Громадської ради при ДФС. За його словами, запуск СМКОР дозволив перекрити низку лазівок, які використовувались для створення фіктивного податкового кредиту. «Завдяки роботі СМКОР сплата податку на додану вартість суттєво збільшилась. Кошти, які раніше знаходилися «в тіні», сьогодні надходять до бюджету. Про це свідчить динаміка зборів з податку на додану вартість», - зазначив Мирослав Продан.

У ДФС обговорили шляхи розвитку ринку виробництва алкогольної та тютюнової продукції

Шляхи ліквідації тіньового ринку алкогольних і тютюнових виробів та перспективи розвитку виробництва цієї підакцизної продукції – саме ці теми стали основними для обговорення під час зустрічі в.о. Голови ДФС Мирослава Продана з представниками підприємств алкогольної та тютюнової галузі – членів Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності при ДФС.

Це вже четверта зустріч із циклу секторальних зустрічей, ініційованих керівництвом ДФС та членами Інвестради, для більш об’єктивного та повного аналізу проблемних питань функціонування галузей економіки.

У сфері виробництва алкогольної та тютюнової продукції одним із головних чинників ефективного розвитку цих сфер економіки представники бізнесу назвали необхідність створення довгострокової акцизної політики. Саме її впровадження, на думку бізнесу, не лише створить стабільні умови для її функціонування, але й може стати стимулом для подальшого зростання. Пропозиції щодо основних аспектів акцизної політики з боку представників галузі пивоваріння були передані в.о. Голови ДФС Мирославу Продану для розгляду та подальшого опрацювання

Протягом 8 місяців 2017 року платниками податків – представниками галузі з виробництва алкогольних напоїв та пива сплачено до бюджету понад 10,7 млрд, грн..,  з виробництва тютюнових виробів – понад 29 млрд. гривень.

 

Продаж власної сільгосппродукції: особливості оподаткування

Сезон продажу вирощеної селянами сільгосппродукції в розпалі, тож варто пам’ятати правила оподаткування такого доходу.

Нагадаємо, що відповідно до положень Податкового кодексу України (далі – ПКУ) не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, яка вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України. Кодекс передбачає дотримання певних умов застосування такої пільги, які передбачені у пп. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 ПКУ.

При продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) її власник має подавати податковому агенту копію Довідки за формою № 3ДФ. Така довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок безоплатно видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом п’яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви.

 Довідка видається особисто власнику сільськогосподарської продукції, якщо сільськогосподарська продукція вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення: садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) та/або для індивідуального дачного будівництва; особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари.

Довідка видається строком на п’ять років. Оригінал довідки повинен зберігатись у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати її закінчення.

Таким чином, якщо продавець сільгосппродукції надав підприємству чи фізичній особі-підприємцю, які є податковим агентом, копію чинної та належно складеної довідки, і дані цього документа свідчать про наявність у такої фізичної особи права на застосування пільги, встановленої п.п. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 ПКУ, то покупець не утримує податок з доходів, що виплачується за сільськогосподарську продукцію.

Кошти, які надійшли на розрахунковий рахунок, включаються до доходу фізичної особи - підприємця - платника єдиного податку

Кошти, які надійшли на розрахунковий рахунок, який відкрито фізичною особою для здійснення підприємницької діяльності, включаються до доходу фізичної особи - підприємця - платника єдиного податку з врахуванням вимог ст.292 Податкового кодексу України.

Згідно з п.292.1 ст.292 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями доходом платника єдиного податку для фізичної особи - підприємця є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній п.292.3 ст.292 ПКУ. При цьому, до доходу не включаються отримані такою фізичною особою пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності.

Відповідно до норм Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 12 листопада 2003 року №492 (далі - Інструкція), поточні банківські рахунки для фізичних осіб - резидентів поділяються на: поточні рахунки фізичних осіб - підприємців, які відкриваються для здійснення підприємницької діяльності та поточні рахунки фізичних осіб, які не є підприємцями.

 

Цільова благодійна допомога на лікування та придбання лікарських засобів не включається до оподатковуваного доходу

 Згідно з п.п. 165.1.19 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) до загального оподатковуваного доходу платника податку не включаються кошти або вартість майна (послуг), що надаються як допомога на лікування та медичне обслуговування платника податку або члена сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення, дитини, яка перебуває під опікою або піклуванням платника податку, за умови документального підтвердження витрат, пов’язаних із наданням зазначеної допомоги (у разі надання коштів), у тому числі, але не виключно, для придбання ліків, донорських компонентів, протезно-ортопедичних виробів, виробів медичного призначення для індивідуального користування інвалідів, за рахунок коштів благодійної організації або його роботодавця, в тому числі в частині витрат роботодавця на обов’язковий профілактичний огляд працівника згідно із Законом України від 06 квітня 2000 року № 1645-ІІІ «Про захист населення від інфекційних хвороб» із змінами та доповненнями та на вакцинацію працівника, спрямовану на профілактику захворювань в період загрози епідемій відповідно до Закону України від 24 лютого 1994 року № 4004-ХІІ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» із змінами та доповненнями за наявності відповідних підтвердних документів, крім витрат, що компенсуються виплатами з фонду загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування.

 

Застосування податкової соціальної пільги до суми допомоги, яка виплачується за лікарняними листами

Відповідно до пп.169.1 ст.169 розділу IV Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами і доповненнями (далі – ПКУ), платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги.

Згідно із пп.14.1.48 п.14.1 ст.14 ПКУ заробітна плата – основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму.

Сума виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (лікарняні) розглядається як заробітна плата платника податку, і у разі її не перевищення граничного розміру загального місячного оподаткованого доходу від одного працедавця у вигляді заробітної плати, який передбачений нормами пп.169.4.1 п.169.4 ст.169 ПКУ, найманий працівник має право на податкову соціальну пільгу.

 

До уваги платників єдиного податку: оновлена форма декларації подається за 9 місяців!

З 05.05.2017 (з дня офіційного опублікування), набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 17.03.2017 №369 (опубліковано у офіційному виданні «Офіційний вісник України» від 05.05.2017 №36), яким внесено зміни до форм податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця, податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи), податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №578.

Відповідно до п.46.6 ст.46 Податкового кодексу України зі змінами і доповненнями (далі – ПКУ) до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

Отже, керуючись нормами ПКУ, оновлені форми декларацій використовуються платниками єдиного податку третьої групи для складання звітності за 9 місяців 2017 року, у тому числі і для самостійного виправлення помилок, допущених у податковій звітності за попередні звітні (податкові) періоди, починаючи з 01.10.2017.

Відповідне роз’яснення розміщене у категорії 108.01.05 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ»

 

Ведення обліку фізичною особою - підприємцем на загальній системі оподаткування

Обов’язки платника податків встановлено статтею 16 ПКУ. Так, платник податків зобов’язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів (пп. 16.1.2 п. 16.1 ст. 16 Кодексу), а також забезпечувати збереження документів, пов’язаних з виконанням податкового обов'язку, протягом строків, установлених Кодексом (пп. 16.1.12 п. 16.1 ст. 16 Кодексу). Порядок оподаткування доходів, отриманих фізичною особою - підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, визначено ст. 177 Кодексу. Відповідно до п. 177.10 ст. 177 Кодексу фізичні особи - підприємці зобов’язані вести Книгу обліку доходів і витрат та мати підтверджуючі документи щодо походження товару.

 

Податкова соціальна пільга для осіб з інвалідністю, або осіб які виховують дитину інваліда

Працівники, які мають статус особи з інвалідністю, або виховують дитину інваліда до доходу у вигляді заробітної плати надається податкова соціальна пільга згідно норм ст. 169 ПКУ.

Так, працівнику який має статус особи з інвалідністю 1 або 2 групи в тому числі з дитинства, надається податкова соціальна пільга ( далі ПСП) у розмірі 150% від суми пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 цього пункту, у 2017 році це 1200 грн.

Пільга у розмірі, що дорівнює 200 відсоткам суми пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 цього пункту   у 2017 році це 1600 грн. - для платника податку, який є учасником бойових дій під час Другої світової війни або особою, яка у той час працювала в тилу, та інвалідом I і II групи, з числа учасників бойових дій на території інших країн у період після Другої світової війни, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

 

Платникам про електронну форму податкових повідомлень-рішень

20 вересня 2017 року набрав чинність наказ Мінфіну від 21.07.2017 № 658, яким затверджено зміни до Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків.

Внесення змін обумовлено, в основному, прийняттям Верховною Радою України Закону України від 21.12.2016 № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон № 1797).

 

Звіт про контрольовані операцій за 2016 звітний рік необхідно подати не пізніше 2 жовтня

Відповідно до статті 39 Податкового кодексу господарські операції, визнаються контрольованими, якщо одночасно виконуються такі умови:

- річний дохід платника податків від будь-якої діяльності, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 150 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік;

- обсяг таких господарських операцій платника податків з кожним контрагентом, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 10 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік.

Платники податків, які у звітному році здійснювали контрольовані операції, зобов’язані подавати звіт про контрольовані операції до 1 жовтня п.р., засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Враховуючи, що останній день подання звіту про контрольовані операції  за 2016 рік – 30.09.2017 припадає на вихідний день, платники податків мають подати звіт не пізніше 2 жовтня 2017 року.

 

Дохід від продажу фізичною особою вантажного автомобіля оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5%

Об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід, до складу якого включаються доходи від операцій з майном.

Дохід платника податку від продажу (обміну) об'єкта рухомого майна протягом звітного податкового року оподатковується за ставкою 5% бази оподаткування.      

Дохід від продажу об'єкта рухомого майна (крім легкових автомобілів, мотоциклів, мопедів) визначається виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу (міни), але не нижче оціночної вартості цього об'єкта, визначеної згідно із законом.

У разі якщо стороною договору купівлі-продажу об'єкта рухомого майна є юридична особа, така особа вважається податковим агентом платника податку та зобов'язана виконати всі функції податкового агента.    

Крім того, дохід від продажу вантажного автомобіля, є об’єктом оподаткування військовим збором за ставкою 1,5%.  

 

Від Харківщини до бюджетів усіх рівнів надійшло 29,2 млрд. грн. податків і зборів

Вказана сума надійшла за січень - вересень  2017 року. Це на 8,1 млрд.грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів склав 138,3  %.

Зокрема до Державного бюджету за 9 місяців надійшло понад 20,8 млрд. грн., до Місцевого – 8,3 млрд. гривень.

В той же час, у вересні до бюджетів усіх рівнів зібрано 3,6 млрд.грн. платежів. Індикативний показник ДФС України виконано на 171,9%, додатково отримано   1,5 млрд.грн.

 

Щодо роз’яснення норм законодавства про плату за землю з фізичних осіб

фізичним особам, що нарахування  сум плати за землю проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку визначеному статтею 58 цього Кодексу. Податок сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

У разі, якщо державний акт на право власності на земельну ділянку або договір оренди землі оформлений на фізичну особу - підприємця, то такий підприємець подає органу державної фіскальної служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію з плати за землю і сплачує земельний податок щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового місяця.

 

Платники Харківщини сплатили майже 87 мільйонів екологічного податку

Впродовж січня-серпня 2017 року суб’єкти господарської діяльності регіону за забруднення навколишнього середовища перерахували до бюджету 86,8 млн. грн. екологічного податку. Проти відповідного періоду минулого року надходження збільшились на майже  6,5 млн.грн. 

З цієї суми 69,4 млн. грн. надійшло до місцевого бюджету, решта - 17,4 млн. грн. до державного. (Довідково:податок зараховується до бюджетів у наступних пропорціях:до Державного бюджету – 20%;до Місцевого бюджету - 80%.)

На сьогодні платниками екологічного податку на Харківщині є майже 3,7 тисяч  юридичних осіб,  що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними або пересувними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти чи розміщують відходи.

 

Подання Таблиці даних платника ПДВ – можливість упередження зупинення реєстрації податкових накладних за ідентичними операціями

Подання Таблиці для платника податку - можливість упередження зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування за ідентичними операціями. При правильному заповненні платником Таблиці і прийнятті Комісією ДФС, у подальшому реєстрація податкових накладних із зазначеними кодами згідно УКТ ЗЕД/ДКПП не зупинятиметься.

Електронну форму Таблиці розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України, за посиланням: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/informatsiyno-analitichne-za/reestr-elektronnih-form-po/.

Більш детально з листом можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС України, за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72419.html.

 

До органів фіскальної служби Харківщини з початку року надійшло 821 письмове звернення від громадян

У зрівнянні з аналогічним періодом минулого року, звернень надійшло на 412  менше (1233).

Найчастіше громадяни звертаються з питаннями на тему податкової політики (690 звернень – 84%). З них 177 звернень або 21,6% відносно контрольно-перевірочної роботи, 61 звернення або 7,4 % щодо реєстрації та обліку платників податків, 40 звернень або 4,9% – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків) тощо.

Повідомляють громадяни і про факти ухилення від оподаткування. Таких письмових звернень з початку року надійшло 256 (31,2 %).  Це і торгівля алкоголем без ліцензії, і продаж його неповнолітнім,  здійснення підприємницької діяльності без дозвільних документів, виплата заробітної плати в «конвертах», прихована здача нерухомості  в оренду тощо.

Усім зверненням забезпечується ретельний та своєчасний розгляд по відповідних напрямках службової діяльності з подальшим інформуванням заявників  відповідно до вимог чинного законодавства та відкритої інформаційної політики, яку впроваджує фіскальна служба.

 

На потреби армії мешканці Харківщини направили більше ніж півмільярда гривень військового збору

З початку року платниками регіону сплачено майже 507 млн. грн. військового збору.

У зрівнянні з минулорічним періодом його надходження зросли на 139,1 млн. грн. ( за 8 місяців 2016 року  зібрано 367,9 млн.грн.).

Зокрема за серпень надійшло 67,4 млн. грн. До зрівняння у серпні 2016 року надійшло 47,5 млн.грн.  

Web-адреса: kuprda.gov.ua/news/id/10947 | Переглядів: 17Дата публікації: 14:18 04.10.2017
Версія для слабо- зорих