Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














У ХОДА обговорили хід осіннього призову та комплектування армії за контрактом
У ХОДА обговорили хід осіннього призову та комплектування армії за контрактом

Поділитися новиною:

У ХОДА обговорили хід осіннього призову та комплектування армії за контрактом

Селекторна нарада з відповідних питань відбулась під керівництвом заступника голови ХОДА Олександра Скакуна 20 жовтня.

Відкриваючи нараду, він зазначив, що питання призову та комплектування армії за контрактом в області знаходиться на особистому контролі голови ХОДА Юлії Світличної.

«Питання не тільки в звітності, а у нашій спроможності безумовного виконання державного завдання, ми розуміємо важливість виконання поставлених завдань у сьогоднішніх умовах», - сказав Олександр Скакун.  

Відповідно до даних обласного комісара Харківського обласного військового комісаріату, полковника Юрія Калгушкіна, обласна, районні та міські призовні комісії почали працювати з 2 жовтня 2017 року.

«Планове завдання з відправлення молодого поповнення у війська восени цього року становить 900 осіб. Відповідно до потреб війська планове завдання може бути збільшене,  - повідомив Юрій Калгушкін. - Станом на 19 жовтня до військових частин ЗСУ та частин НГУ було відправлено 254 чоловіка. Наразі районними призовними комісіями по командах було призначено 657 чоловік, що складає 73% від загального планового завдання».

Найкраще впорались з виконанням планових завдань призовні комісії Близнюківського району - 142%, Куп’янського району – 136%, м. Ізюму - 112%, Шевченківського району області - 110%. У Балаклійському, Ізюмському, Красноградському та Сахновщинському районах завдання виконане на 100%.

Також Юрій Калгушкін підбив підсумки роботи з відбору громадян на військову службу за контрактом у III кварталі цього року. За його даними, планове завдання виконано на 100%.

«У IV кварталі в першу чергу контрактниками будуть комплектуватися бойові частини. Слід звернути увагу на підвищення грошового забезпечення військовослужбовців, які виконують бойові завдання в зоні АТО. Для військових, що проходять службу на лінії зіткнення, до місячного забезпечення додається 10 тис. грн, на 2-3 лінії в зоні АТО - 4,5 тис. грн. Згідно з новою постановою КМУ №704 від 30 серпня 2017 року передбачено одноразову виплату після укладання першого контракту. Для рядового складу - 14 тис. грн, сержантського - 15800 грн, для офіцерського – 17600 грн», - навів дані Юрій Калгушкін.

На завершення наради було розглянуто питання стану ведення обліку військовозобов’язаних та призовників у Харківській області.

Начальник відділу обліку та бронювання Харківського обласного військового комісаріату Григорій Шеремет заявив, що в цьому році було перевірено 1136 підприємств, установ , організацій, сільських та селищних рад. До відповідальності притягнуто 156 керівників та посадових осіб, відповідальних за ведення військового обліку.

«Для підвищення рівня кваліфікації військово-облікового персоналу Департаментом оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами ХОДА спільно з обласним військовим комісаріатом відпрацьовано методичні рекомендації щодо організації та ведення військового обліку призовників та військовозобов’язаних органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та навчальними закладами», - сказав Григорій Шеремет.

Web-адреса: kuprda.gov.ua/news/id/11064 | Переглядів: 22Дата публікації: 09:40 23.10.2017
Версія для слабо- зорих