Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
25.02.2018
10:00 - Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Відкрита першість районної ДЮСШ з міні-футболу на Кубок Яковлева О.П. Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:25.02.2018 10:00 Місце проведення:Спортивний зал Петропавлівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.02.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Продовження реєстрації на основну сесії ЗНО Організатор:Відділ освіти Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району, пункт реєстрації м.Харків, ХРЦОЯО
день - Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Участь в обласній фотовиставці «Територія пригод – 2018» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:На базі КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
день - Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Перевірка тренувальних занять відділень районної ДЮСШ Організатор:Районна ДЮСШ Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Спортивні споруди району
день - Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Проведення соціальної роботи з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах в рамках роботи спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Робота з обліково-статистичними картками дітей, які знаходяться на обліку служби у справах дітей Організатор:ССД Час проведення:26.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:каб.ССД
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Засідання комісії щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Куп’янського району, які опинилися в скрутній життєвій ситуації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:26.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
10:00 - Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Нарада з головними агрономами сільгосппідприємств щодо підготовки посівного матеріалу до весняно-польових робіт Організатор:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації
11:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Про виконання районного бюджету та бюджету району за 2017 рік.
2. Про хід реалізації в районній державній адміністрації вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:26.02.2018 11:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Контроль за розчисткою доріг від снігу та посипкою ПСС на підвідомчих територіях;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Планування заходів по поточному та капітальному ремонту доріг по району;
7. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

27.02.2018
09:00 - Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
09:00 - Засідання методичної ради ІМЦ Засідання методичної ради ІМЦ Організатор:Відділ освіти Час проведення:27.02.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
09:30 - Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Перевірка виконкому Глушківської сільської ради з питань виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 09:30 Місце проведення:Глушківська сільська рада
13:00 - Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Урок державності «Провісник духовної свободи» (до 80-річчя від дня народження В. Чорновола) Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:Центральна районна бібліотека
16:00 - Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області Позачергове засідання регіональної комісії з питань ТЕБ та НС Харківської області
Підведення підсумків функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області у 2017 році та основні завдання на 2018 рік
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:27.02.2018 16:00 Місце проведення:Студія селекторних нарад

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Уряд запропонував знайти ефективного власника для державних підприємств
Уряд запропонував знайти ефективного власника для державних підприємств

Поділитися новиною:

Уряд запропонував знайти ефективного власника для державних підприємств

Парламент підтримав пропозицію Кабміну відновити приватизацію, але за прозорими і зрозумілими правилами, які дозволять залучити в країну реальні інвестиції.

9 листопада Верховна Рада в першому читанні підтримала урядовий законопроект «Про приватизацію державного майна». Цей законопроект запроваджує прозору, конкурентну і зрозумілу процедуру продажу державного майна. 

«В Україні наразі налічується 3,5 тисячі державних підприємств. Для країни це є нонсенс, оскільки ці підприємства формують збитки для держави і прибутки для тих, хто годується навколо цих підприємств роками. Зміна законодавства дозволить вирівняти ситуацію, залучити нових власників, технології, створити нові робочі місця, - говорить Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман. - Ухвалення нового закону про приватизацію державного майна важливе для економічного зростання. І це буде найміцніший наш крок щодо антикорупційної політики в державі. Державний сектор є найбільшим джерелом корупції в Україні. Ми маємо це визнати і ліквідувати. Сьогодні ми говоримо про впровадження конкурентних і прозорих процедур. Разом з тим ніхто і ніколи не збирається продавати стратегічні підприємства. Там ми забезпечимо ефективне управління».

ЧОМУ УРЯД ПРОПОНУЄ ВІДНОВИТИ ПРОЦЕС ПРИВАТИЗАЦІЇ

За кількістю державних підприємств Україна займає перші місця в міжнародних рейтингах

За даними МЕРТ, тільки центральним органам виконавчої влади належить близько 3444 держпідприємства сумарною вартістю активів 1,4 трлн грн, з яких працюють лише половина. Приміром, у Чехії всього 90 держпідприємств, у Польщі – 301, Угорщині – 371.

Більшість державних підприємств - збиткові

За даними МЕРТ, 5 найбільш прибуткових компаній з ТОП-100 держкомпаній за результатами 2016 р. сукупно згенерували чистий прибуток 35,9 млрд грн, інші 89 компаній сукупно показали збиток 9,5 млрд.

Державні підприємства накопичують заборгованість по зарплаті і податках

За даними моніторингу МЕРТ, станом на 1 кв. 2017 р. заборгованість держпідприємств по зарплаті склала 559,4 млн, або майже 30% від всієї заборгованості з виплати зарплати в Україні. За оперативними даними ДФС, станом на 1 листопада 2017 р. сума податкового боргу суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50%) становить 12,5 млрд грн. За місяць заборгованість зросла на 100 млн грн.

Державні підприємства – осередок корупції

Серед майже 400 проваджень, розслідування яких здійснює НАБУ, понад 100 стосуються корупції на держпідприємствах. Половина з них входить в ТОП-100 держкомпаній. Сумарні збитки, завдані цим підприємствам внаслідок кримінальних корупційних правопорушень, перевищують 20 млрд грн.

ЯК ЗМІНЯТЬСЯ ПРАВИЛА ПРОДАЖУ ДЕРЖАВНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Усувається можливість маніпуляцій з державним майном під час його підготовки до продажу

Законопроект пропонує скасувати класифікацію об’єктів за групами. Замість незрозумілого розподілу залишаться тільки два типи об’єктів.  Це об’єкти великої приватизації – обмежена кількість особливо важливих підприємств, перелік яких затверджується Кабміном (близько 50-60 з 800). Наприклад, «Турбоатом», «Електроважмаш». Решта – об’єкти малої приватизації. Це різноманітні активи від приміщень та санаторіїв до невеликих виробництв (хлібозавод, елеватор  або готель).

Зараз державні підприємства поділяються на 6 груп, для кожної з яких є свої правила продажу, що відкриває широкі можливості для маніпуляцій з державним майном у період передприватизаційної підготовки. Нові правила спрощують підготовку державного майна до продажу, роблять цю процедуру прозорою.

Процедури продажу буде спрощено, процес приватизації прискориться

Завдяки урядовим ініціативам буде суттєво  зменшено термін підготовки об’єкту до приватизації. Зменшуються вимоги до гарантійного депозиту учасників торгів  (з 5-20% до 5% від стартової ціни). Коли новий закон набере чинності, вже не потрібно буде витрачати час та гроші на довготривалу та часто неякісну оцінку активу начебто незалежним оцінником. Стартова ціна на об’єкт визначатиметься балансовою вартістю.

Встановлюються запобіжники для корупції при продажу державних підприємств

Залишається лише два способи продажу – шляхом відкритого інтернет-аукціону (для малої приватизації) та аукціону із залученням інвестиційного радника (для великої приватизації). Це дозволить запобігти корупції при продажу, маніпуляцій з ціною та умовами продажу. Зараз діє 5 різних способів продажу. У тому числі, за спеціальними законами, що регулюють особливості продажу об’єктів окремих галузей. У таких законах можуть бути прописані правила продажу під конкретного покупця, що робить процес продажу глибоко корупційним, заважає приходу реальних інвесторів. Тепер правила для продажу уніфіковані для об’єктів малої та об’єктів великої приватизації.

Відкриваються нові можливості для підвищення вартості об’єктів, що продаються

Готувати великі об’єкти до продажу буде радник – один з найбільших світових інвестиційних банків. Наприклад, для виробництв - UBS, Citi, JP Morgan. Радник готуватиме інформаційний пакет, який надаватиме важливі дані про об’єкт. Ці матеріали відповідатимуть світовим стандартам та будуть однаково доступні усім зацікавленим. Радник спілкуватися з великим колом потенційних інвесторів та залучатиме їх до участі в аукціоні. Малі підприємства продаються в стандартному порядку через інтернет-аукціон (наприклад, Prozorro.Продажі). Електронний аукціон відкриває доступ для всіх охочих (фізичних, юридичних осіб, малих підприємців тощо). Таким чином законопроект дозволяє розширити коло потенційних інвесторів. Відтак зросте конкуренція та фінальна ціна продажу.

Посилюється захист прав інвестора та унеможливлюється участь у торгах осіб, пов’язаних з країною-агресором

Законопроект передбачає можливість застосування міжнародного арбітражу (застосування права іноземних держав за згодою сторін). Зазвичай інвестори будуть зацікавлені у використанні англійського права, яке найбільше захищає права обох сторін. Встановлюються обмеження до 3-х років строку можливого оскарження результатів продажу.

Також буде заборонено порушувати справи про банкрутство протягом 1 року з моменту продажу об’єкту, щоб дати можливість інвестору розрахуватися з боргами та не втратити підприємство на користь кредиторів. 

Web-адреса: kuprda.gov.ua/news/id/11202 | Переглядів: 15Дата публікації: 15:36 10.11.2017
Версія для слабо- зорих