Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
18.12.2017
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.12.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:18.12.2017 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Здача статистичних річних звітів сільськими закладами культури Здача статистичних річних звітів сільськими закладами культури Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:18.12.2017 (протягом дня) Місце проведення:Центральна районна бібліотека
день - Придбання та розподіл Новорічних подарунків для дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. Придбання та розподіл Новорічних подарунків для дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. Організатор:Сектор у справах молоді та спорту, РЦСССДМ Час проведення:18.12.2017 (протягом дня) Місце проведення:14 каб райдержадміністрації
день - Підготовка щорічних висновків про стан утримання, навчання та виховання дітей, які проживають у сімейних формах виховання на території району Підготовка щорічних висновків про стан утримання, навчання та виховання дітей, які проживають у сімейних формах виховання на території району Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:18.12.2017 (протягом дня) Місце проведення:.Каб. ССД, ЗОШ району, медичні заклади
08:00 - Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації Апаратна нарада у голови райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Методика та підходи щодо формування проекту бюджету на 2018 рік.
2. Про проведення розрахунків за оренду земельних часток (паїв) у 2017 році.
3. Про стан виконання контрольних документів управліннями та відділами районної державної адміністрації.
4. Підведення підсумків апаратної наради.
Організатор:Відділ організаційної роботи та масових комунікацій Час проведення:18.12.2017 08:00 Місце проведення:Кабінет голови районної державної адміністрації

08:00 - Екскурсія для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які виховуються в ПС та ДБСТ на території району до Державного музею Природи ХНУ ім. В.Н.Каразіна (м. Харків) (в рамках відзначення Дня Святого Миколая) Екскурсія для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які виховуються в ПС та ДБСТ на території району до Державного музею Природи ХНУ ім. В.Н.Каразіна (м. Харків) (в рамках відзначення Дня Святого Миколая) Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:18.12.2017 08:00 Місце проведення:м. Куп’янськ - м. Харків
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання планів-заходів по підготовці до зимового періоду 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Заготовка ПСС для посипки дорожнього покриття на території району в осінньо-зимовий період 2017-2018 років;
4. Рівень розрахунків за енергоносії;
5. Проведення претензійно-позовної роботи для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
6. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
7. Моніторинг установки газових лічильників на багатоквартирний житловий фонд.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:18.12.2017 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

19.12.2017
день - Участь в обласній виставці писанкарства «Різдвяна писанка» Участь в обласній виставці писанкарства «Різдвяна писанка» Організатор:Директор БДЮТ Ліненко Л.В. Час проведення:19.12.2017 (протягом дня) Місце проведення:На базі Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості»
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.12.2017 08:00 Місце проведення:с.Кучерівка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:19.12.2017 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
10:00 - Літературно – музична композиція «Дарунки Святого Миколая» Літературно – музична композиція «Дарунки Святого Миколая» Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:19.12.2017 10:00 Місце проведення:Міський територіальний центр
10:00 - Відкриття інклюзивної групи для дітей з особливими освітніми потребами Відкриття інклюзивної групи для дітей з особливими освітніми потребами Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.12.2017 10:00 Місце проведення:Глушківський ДНЗ (я-с) «Берізка»
13:00 - Поздоровлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування з Днем Святого Миколая та вручення солодких подарунків Поздоровлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування з Днем Святого Миколая та вручення солодких подарунків Організатор:Служба у справах дітей Час проведення:19.12.2017 13:00 Місце проведення:каб. ССД
20.12.2017
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.12.2017 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Нарада керівників ДНЗ та НВК Нарада керівників ДНЗ та НВК
1. Складання річного статистичного звіту Ф 85-к.
2. Про підсумки роботи ДНЗ(НВК) за 2017 рік та завдання на 2018 рік.
3. Про підготовку до новорічних свят в ДНЗ(НВК)
4. Майстер-клас «Оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі»
Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.12.2017 09:00 Місце проведення:Відділ освіти

10:00 - Засідання сесії Куп'янської районної ради Засідання сесії Куп'янської районної ради Організатор:Куп'янська районна рада Час проведення:20.12.2017 10:00 Місце проведення:Зал засідань Будинку рад
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.12.2017 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
Докладніше
Пошук
Посилання




 














Салтівська ОДПІ інформує
Салтівська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Салтівська ОДПІ інформує

7 грудня 2017 року у м. Києві за ініціативи офіційного видання ДФС України Інформаційно-аналітичного журналу "Вісник. Право знати все про податки і збори" буде проведено Національний агрофорум для платників податків на тему: "Податки. Фінанси. Право". Місце проведення заходу: готель "Хрещатик" (вул. Хрещатик, 14) Початок семінару: 10-00 год. (початок реєстрації з 09-30 год) 

Національний агрофорум для платників податків на тему: "Податки. Фінанси. Право"

7 грудня 2017 року у м. Києві за ініціативи офіційного видання ДФС України Інформаційно-аналітичного журналу "Вісник. Право знати все про податки і збори" буде проведено Національний агрофорум для платників податків на тему: "Податки. Фінанси. Право".

Місце проведення заходу: готель "Хрещатик" (вул. Хрещатик, 14)

Початок семінару: 10-00 год. (початок реєстрації з 09-30 год) 

 

Про свої доходи громадяни можуть дізнатися у ДФС дистанційно

Державна фіскальна служба продовжує удосконалювати електронні сервіси для платників податків. Зміни, ініційовані ДФС, набули чинності 21 листопада 2017 року, відповідно до наказу Мінфіну від 29.09.2017 № 822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за № 1306/31174.

Наразі для отримання фізичними особами відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків можна звернутися до податкової інспекції безпосередньо або в електронному вигляді. Для подачі заяви в електронній формі обов’язковим є використання електронного цифрового підпису.

За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру можна й у Електронному кабінеті платника.

Даний сервіс доступний на веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/.

 

До якого бюджету слід перераховувати ПДФО

Салтівська ОДПІ повідомляє, що статтею 168 Податкового кодексу України врегульовано питання порядку нарахування, утримання та сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджету. Зокрема, податок зараховується до бюджету відповідно до Бюджетного кодексу України. Відповідно до ст. 64 Бюджетного кодексу України податок на доходи фізичних осіб, який сплачується/перераховується податковим агентом – юридичною особою (її філією, відділенням, іншим відокремленим підрозділом) чи представництвом нерезидента - юридичної особи, зараховується до відповідного бюджету за їх місцезнаходженням (розташуванням) в обсягах податку, нарахованого на доходи, що виплачуються фізичній особі.

 

Для аграріїв відкоригували критерії щодо блокування податкових накладних

13 жовтня 2017 став чинним наказ Міністерства фінансів України від 18.09.2017 №776 «Про затвердження Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Наказ №776).

Цим документом внесено певні новації до наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та до Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

 

Платникам ПДВ, які надають послуги нерезидентам

Порядок оподаткування податком на додану вартість послуг нерезидентам визначено статтями 185 та 186 Податкового Кодексу України. Однією із головних умов для визначення об'єкту оподаткування ПДВ є встановлення місця постачання послуг.

При цьому під постачанням послуг, відповідно до підпункту 14.1.185 Податкового Кодексу, розуміється будь-яка операція, що не є постачанням товарів, чи інша операція з передачі права на об'єкти права інтелектуальної власності та інші нематеріальні активи чи надання інших майнових прав стосовно таких об'єктів права інтелектуальної власності, а також надання послуг, що споживаються в процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності.

 

Кому доведеться сплатити податок за отриманий подарунок

2017 рік добігає до завершення. Незабаром розпочнеться деклараційна кампанія. Саме тому тим громадянам, які протягом цього року отримували подарунки чи успадковували майно. Так, відповідно до ст. 174 Податкового Кодексу України вартість будь-якого об’єкта, отриманого у дарунок від особи, яка є членом сім’ї дарувальника першого та другого ступенів споріднення, оподатковується податком на доходи фізичних осіб за нульовою ставкою. При цьому членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені; членами сім’ї фізичної особи другого ступеня споріднення - її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки. Але не слід забувати і про вийняток із цієї норми. Адже ставка податку на доходи фізичних осіб, за якою оподатковується вартість отриманого у дарунок чи спадок нерухомого майна залежить не лише від ступеня їх споріднення, а й від статусу податкового резидента обдарованого та дарувальника. Бо згідно із пп. 174.2.3 ПКУ для оподаткування будь-якого об’єкта дарунку, отриманого фізичною особою - резидентом від фізичної особи - нерезидента, та для будь-якого об’єкта дарунку, отриманого фізичною особою - нерезидентом від фізичної особи – резидента, незалежно від ступеня споріднення обдаровуваного і дарувальника, застосовується ставка податку на доходи фізичних осіб, визначена у п. 167.1 ст. 167 Податкового Кодексу України.

Тобто, у 2017 році це 18 відсотків. Нарахування, утримання та сплата до бюджету податку на доходи фізичних осіб здійснюється у порядку, визначеному ст. 168 Податкового Кодексу. У разі нотаріального посвідчення договорів дарування фізична особа сплачує податок до відповідного бюджету за місцем нотаріального посвідчення такого договору.

Варто пам‘ятати і про можливу необхідність сплати військового збору за ставкою 1,5% ( у випадку оподаткування податком з доходів фізичних осіб вартості отриманого в подарунок або успадкованого майна).

 

Затверджено зміни до Порядку обліку платників податків і зборів

28.11.2017 у Офіційному віснику України № 93 опубліковано наказ Міністерства фінансів України від 06.10.2017 № 839 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31.10.2017 за № 1328/31196 (далі – Наказ).

Наказ набирає чинності через 10 днів з дня його офіційного опублікування (08.12.2017).

Наказом урегульований порядок дій та обліку платників податків у разі неподання у строки та у випадках, передбачених Податковим кодексом України, заяв або документів для взяття на облік в контролюючих органах.

Зокрема встановлено, що якщо юридична особа, відокремлений підрозділ юридичної особи, фізична особа – підприємець, фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, має стан такої, що провадить діяльність та при цьому не перебуває на обліку чи знята з обліку у відповідному контролюючому органу.


Про надання витягів з реєстру страхувальників

Платники єдиного внеску та/або застраховані особи можуть отримати інформацію з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у формі витягу. Порядок надання інформації з реєстру страхувальників затверджений наказом Мінфіну України від 21.07.2017 № 651, постановою Правління Пенсійного фонду України від 21.07.2017 № 16-1.

ДФС України щоденно оприлюднює на власному офіційному веб-порталі дані з реєстру страхувальників про взяття на облік/зняття з обліку платника єдиного внеску. Якщо платнику єдиного внеску та/або застрахованій особі необхідна більш повна інформація з реєстру страхувальників про платника єдиного внеску, ніж оприлюднена на офіційному веб-порталі ДФС, або необхідне документальне підтвердження даних реєстру страхувальників, то у такому разі платник єдиного внеску та/або застрахована особа може отримати витяг з реєстру страхувальників. Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників (за ф. № 1-ЗРС) подається одним із таких способів: особисто платником єдиного внеску та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою до територіального органу ДФС; надсилається поштою; в електронній формі засобами електронного зв’язку.При цьому, запит може бути поданий як до контролюючого органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску, так і до іншого контролюючого органу.

Витяг з реєстру страхувальників формується залежно від категорії платників та містить відомості з реєстру страхувальників, які є актуальними на дату формування витягу. Якщо в реєстрі страхувальників відсутня інформація, то заявнику видається довідка з реєстру страхувальників (ф. № 1-ДРС).

 

На підприємстві змінився головний бухгалтер: в який термін потрібно надати інформацію в ДФС?

У разі зміни особи, відповідальної за ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві, до контролюючих органів необхідно подати заяву за формою №1-ОПП у 10- денний строк з дня виникнення змін в облікових даних.

При поданні цієї зави з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку» заповнюються 1,2,4 та 10 поля заяви.

Інформація про засновників не подається.

Водночас платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати заяву за формою №1-0ПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку» засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

 

При перевищенні доходу в 1 000 000 гривень платникам єдиного податку необхідно застосовувати РРО

У разі перевищення фізичними особами-підприємцями – платниками єдиного податку в календарному році обсягу доходу понад 1 000 000 гривень застосування реєстратора розрахункових операцій є обов’язковим.

Застосування реєстратора розрахункових операцій розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку.

Відповідно до Податкового кодексу України реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку:

- першої групи;

- другої і третьої груп (фізичні особи - підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 000 000 гривень.

Дана норма не поширюються на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.

 

Як оподатковується ПДВ продаж українських сувенірів ?

П.п. 197.1.31 статті 197 Податкового кодексу передбачено звільнення від обкладення ПДВ операції зі створення, постачання, просування, реставрації та розповсюдження національно-культурних продуктів в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Таким чином деякі з перерахованих вище операцій могли б потрапити під зазначену пільгу.

Але на сьогодні Кабмін України не затвердив відповідного порядку, який би дозволяв звільняти такі операції від обкладення ПДВ, то зазначені операції слід оподатковувати за загальними правилами.

 

Cвято наближається: оподаткування новорічних подарунків і квитків на новорічні заходи

Відповідно до пп. 165.1.39 ПКУ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань), якщо їх вартість не перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі (у 2017 році – 800 грн).

Вартість дарунків, яка не перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, роботодавець (інша особа, що надає дитячі подарунки) відображає у податковому розрахунку за ф. №1ДФ за ознакою доходу «160».

Якщо вартість дитячих новорічних подарунків та квитків, які надаються платникові податків, перевищує у 2017 році 800 грн, то сума такого перевищення оподатковується ПДФО за ставкою 18% та відображається роботодавцем (особою, що надає дитячі подарунки) у формі №1ДФ за ознакою доходу «126», як додаткове благо. Крім того, якщо вартість подарунку перевищує 800 грн, із суми перевищення слід сплатити 1,5% військового збору.

Особливості оподаткування вартості святкових подарунків та квитків на новорічно-різдвяні заходи, отриманих згідно з Законом №2117-III від органів державної влади, місцевого самоврядування, громадських (у тому числі профспілкових) організацій та створених ними закладів освіти, охорони здоров'я і культури, що утримуються за рахунок коштів відповідних бюджетів.

У період з 15 листопада поточного року до 15 січня наступного року вартість святкових подарунків і квитків на новорічно-різдвяні заходи не включається до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб-батьків, які отримали дитячі святкові подарунки від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських (у тому числі профспілкових) організацій та створених ними закладів освіти, охорони здоров'я і культури, що утримуються за рахунок коштів відповідних бюджетів.

Під дитячими святковими подарунками слід розуміти набори товарів, які містять лише кондитерські вироби та іграшки вітчизняного виробництва і фрукти, загальною вартістю не більше 8% прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня звітного податкового року.

Оскільки прожитковий мінімум для працездатної особи станом на 1 січня 2017року дорівнював 1600 грн, то неоподатковувана вартість дитячих святкових подарунків у 2017 році (отриманих з 15 листопада до 31 грудня) становить 128 грн (1600 Х 8%).

Якщо ж подарунок дорожчий за 128 грн, то сума перевищення оподатковується (на період з 15 листопада до 31 грудня) за ставкою 18% як додаткове благо з урахуванням коефіцієнту для доходів у негрошовій формі. Крім того, із суми перевищення слід сплатити 1,5% військового збору.

 

Уточнено порядок подання Повідомлення про об’єкти оподаткування у разі створення відокремленого підрозділу юридичної особи з місцезнаходженням за межами України

Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів» від 06.10.2017 № 839 затверджено зміни до Порядку обліку платників податків і зборів.

Наказ набирає чинності через 10 днів з дня його офіційного опублікування (опублікований в Офіційному віснику України 28.11.2017 №93). Отже зміни набирають чинності 08.12.2017 року.

Зокрема, Наказом № 839 уточнюється порядок подання та заповнення повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за ф.№20-ОПП, у разі створення відокремленого підрозділу юридичної особи з місцезнаходженням за межами України.

Так, у разі створення відокремленого підрозділу юридичної особи з місцезнаходженням за межами України повідомлення за формою N 20-ОПП подається юридичною особою протягом 10 робочих днів після створення, реєстрації такого підрозділу до контролюючого органу за основним місцем обліку юридичної особи у паперовому вигляді.

У такому випадку розділ 3 повідомлення за формою N 20-ОПП заповнюється з урахуванням такого: у графі 6 зазначається код країни місцезнаходження такого підрозділу, у графі 8 - повне місцезнаходження в країні за межами України, графа 7 не заповнюється.

Зазначена норма передбачена п. 8.4 «Порядку обліку платників податків і зборів», затвердженого наказом МФУ від 09.12.11 № 1588 (з урахуванням змін, внесених наказом МФУ №839 від 06.10.2017).


Порушення в застосуванні податкової соціальної пільги за кількома місцями отримання доходів

Якщо платник податку порушує норми щодо застосування податкової соціальної пільги, внаслідок чого податкова соціальна пільга застосовується за кількома місцями отримання доходів, платник податку втрачає право на її отримання за всіма місцями отримання доходу, починаючи з місяця, в якому мало місце таке порушення, та закінчуючи місяцем, в якому право на застосування податкової соціальної пільги відновлюється.

При цьому, платник податку може відновити право на застосування податкової соціальної пільги, якщо він подасть заяву про відмову від неї всім роботодавцям із зазначенням місяця, коли відбулося таке порушення.

На підставі такої заяви кожний роботодавець нараховує і утримує відповідну суму недоплати податку та штраф у розмірі 100% суми цієї недоплати за рахунок найближчої виплати доходу такому платнику податку, а у разі, коли сума виплати недостатня, - за рахунок наступних виплат.

Якщо сума недоплати та/або штрафу не були утримані податковим агентом за рахунок доходу платника податку, то такі суми включаються до річної податкової декларації такого платника податку.

Право на застосування податкової соціальної пільги відновлюється з податкового місяця, що настає за місяцем, в якому сума такої недоплати та штраф повністю погашаються.

Міністерством фінансів України наказом від 19.05.2017 № 514 затверджено «Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форми повідомлення про наявність порушень".

Зазначена норма передбачена п.п. 169.2.4 ст. 169 Податкового кодексу України.

 

За несвоєчасну сплату ЄСВ передбачений штраф – 20% несплаченої суми внеску

Відповідно до ч. 12 ст. 9 Закону України № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Відтак варто зазначити, що згідно з п. 6 частини першої ст. 1 Закону № 2464 суми ЄСВ, своєчасно не нараховані та/або не сплачені у строки, є недоїмкою.

Штраф у розмірі 20 відсотків несплачених або несвоєчасно сплачених сум ЄСВ накладається за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) ЄСВ (п. 2 частини одинадцятої ст. 25 Закону № 2464).

На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення (частина десята ст. 25 Закону № 2464).

Варто зазначити, що за несплату, неповну сплату або несвоєчасну сплату суми ЄСВ одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується ЄСВ (авансових платежів), накладається штраф у розмірі 10 відсотків таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум (п. 6 частини одинадцятої ст. 25 Закону № 2464).

Крім того, за порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати ЄСВ посадові особи платників несуть адміністративну відповідальність (абзац другий частини першої ст. 26 Закону № 2464).

Web-адреса: kuprda.gov.ua/news/id/11345 | Переглядів: 5Дата публікації: 11:11 05.12.2017
Версія для слабо- зорих