Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

23.01.2018
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
24.01.2018
день - Заходи з відзначення Дня пам’яті героїв Крут Заходи з відзначення Дня пам’яті героїв Крут Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Вишнівка
09:30 - Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики злочинів та правопорушень серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики злочинів та правопорушень серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 09:30 Місце проведення:Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ст.
10:00 - Участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії Участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
11:00 - Спільний профілактичний рейд з метою виявлення дітей, які не охоплені навчанням та виявлення порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами Спільний профілактичний рейд з метою виявлення дітей, які не охоплені навчанням та виявлення порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 11:00 Місце проведення:Територія району
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:24.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Салтівська ОДПІ інформує
Салтівська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Салтівська ОДПІ інформує

Зміни до кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД

Зміни до кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД

З метою вдосконалення процесу здійснення автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) Критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) наказом від 01.11.2017 №713 внесла зміни до наказу ДФС від 30.06.2017 №461 «Про затвердження Переліку кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД». Змінами Перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД доповнено наступними кодами:

- 1002 – жито;

- 1008 – гречка, просо та насіння канаркової трави; інші зернові культури; - 4402 – вугілля деревне (включаючи вугілля з шкарлупи або з горіхів), агломероване або неагломероване; - 4405 – шерсть деревна або тонка стружка; борошно деревне;

- 4409 – пилопродукція з деревини (включаючи дощечки та фриз для паркетного покриття підлоги, незібрані) у вигляді профільованого погонажу (з гребенями, пазами, шпунтовані, із стесаними краями, з’єднанням у вигляді напівкруглого калювання, фасонні, закруглені тощо) уздовж будь-яких країв чи площин, стругані або нестругані, шліфовані або нешліфовані, що мають або не мають торцеві з’єднання.

 

Останній термін подання заяви для відмови від застосування спрощеної системи оподаткуванн

Відповідно до п.п.298.2.2 п.298.2 ст.298 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів.

Для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до контролюючого органу заяву (п.п.298.2.1 п.298.2 ст.298 ПКУ).

Отже, останній термін подання заяви платниками до контролюючого органу для відмови від застосування спрощеної системи оподаткування з 2018 року 21 грудня 2017 року.

 

Набув чинності Порядок застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 глави 9 розділу ІІ Податкового кодексу України

05.12.2017 набрав чинності Порядок застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 глави 9 розділу ІІ Податкового кодексу України (далі – Порядок), затверджений наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2017 №861 «Про затвердження Порядку застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 глави 9 розділу ІІ Податкового кодексу України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.11.2017 за №1373/31241 (далі – Наказ №861).

Порядок розроблено відповідно до п.102.8 ст.102 глави 9 розділу ІІ Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Порядок визначає:

- механізм продовження граничних строків для подання податкової декларації, заяв про перегляд рішень контролюючих органів, заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов’язань (далі – граничні строки) відповідно до норм ПКУ;

- вимоги до змісту заяви платника податків про продовження граничних строків та порядок її подання;

- порядок та строки розгляду контролюючим органом заяви платника податків про продовження граничних строків.

Наказ №861 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 05.12.2017 №95.

При цьому, втратив чинність наказ Державної податкової адміністрації України від 24.12.2010 №1044 «Про затвердження Порядку застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 Податкового кодексу України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20.01.2011 за №84/18822.

 

Мирослав Продан взяв участь у 131-й сесії Ради митного співробітництва

У Брюсселі завершилася 131-ша сесія Ради митного співробітництва, в якій взяв участь в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

За словами очільника ДФС, для України участь у таких заходах є можливістю заявити про результативність своєї роботи у митному напрямі для підвищення інвестиційної привабливості нашої країни та досягти більш тісного співробітництва з країнами - учасницями Всесвітньої митної організації у напрямі протидії митним правопорушенням та спрощенням митних процедур.

«Для Державної фіскальної служби співпраця з Всесвітньою митною організацією є одним з пріоритетних напрямів міжнародного митного співробітництва. ДФС бере активну участь у спільних операціях під егідою ВМО у сферах боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил, захисту прав інтелектуальної власності та інших подібних заходах», – розповів Мирослав Продан.

 

Мирослав Продан: На 2018 рік ми маємо амбітні плани і ресурси для їх виконання

Реформування Державної фіскальної служби, резерви по наповненню бюджету у 2018 році та податкові зміни, які чекають платників, стали темою обговорення під час зустрічі в.о. Голови ДФС Мирослава Продана та представників економічного блоку Посольства США в Україні.

За словами очільника фіскальної служби, ДФС докладе максимум зусиль для виконання індикативних показників, закладених у бюджеті на 2018 рік. Все це - за рахунок заходів з виведення економіки з «тіні», боротьби з контрабандою та мінімізацією податків.

«У виконанні поставлених завдань ми робимо акцент не на тиск на платників податків, а на ефективність заходів з протидії ухилення від оподаткування та розвиток електронних сервісів для спрощення ведення чесного бізнесу. У наступному році ми запровадимо кілька нових сервісів, які унеможливлять ухилення від сплати податків», – розповів Мирослав Продан.

За його словами, розвиток ІТ-складової та впровадження нових сервісів стануть одними з головних завдань ДФС у наступному році. Враховуючи закладений бюджетний ресурс, ДФС у наступному році планує оновити все комп’ютерне забезпечення, яке дозволить впроваджувати нові он-лайн послуги для платників.

Мирослав Продан додав, що сьогодні ДФС фактично завершує роботу і, як і обіцяли, до кінця року планує запустити обновлений Електронний кабінет платника.


Cплата податків за найманих працівників фізичною особою – підприємцем

Підпунктом 168.4.5 ПКУ встановлено, що фізична особа, відповідальна згідно з вимогами цього розділу за нарахування та утримання податку, сплачує (перераховує) його до відповідного бюджету:

а) у разі коли така фізична особа є податковим агентом, - за місцем реєстрації у контролюючих органах;

б) у разі нотаріального посвідчення договорів купівлі-продажу майна резидентами та нерезидентами, посвідчення договорів дарування чи видачі свідоцтв про право на спадщину нерезидентам - за місцем нотаріального посвідчення таких договорів (одержання свідоцтв);

в) в інших випадках - за її податковою адресою;

Отже, на відміну від податкових агентів – юридичних осіб, податковий агент –підприємець має сплачувати утримані з доходів фізичних осіб (найманих працівників) податок на доходи та військовий збір за місцем власної реєстрації незалежно від місця здійснення підприємницької діяльності.

 

Затверджено зміни до Порядку обліку платників

08.12.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.10.2017 № 839, яким затверджено Зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588.

Зокрема, Порядком визначено функції територіальних органів Державної фіскальної служби України щодо організації роботи з реєстрації та ведення обліку платників податків.

Крім того, виключено норми, що стосуються призначення та проведення перевірок під час процедури реорганізації або ліквідації платників податків, врегулювання питань сплати податкових зобов’язань та податкового боргу, а також особливостей обліку у контролюючих органах великих платників податків.

Слід зазначити, що довідки, свідоцтва, повідомлення та відомості, які формуються і видаються контролюючими органами відповідно до Порядку можуть підписувати не тільки керівники та їх заступники, а й уповноважені особи контролюючого органу.

Також змінена форма та порядок заповнення Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП.

Довідково: Наказ № 839 опубліковано в бюлетені «Офіційний вісник України» від 28.11.2017№ 93.

 

Коригування податкових зобов’язань та податкового кредиту

Статтею 192 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755 - VI, із змінами і доповненнями (далі — Кодекс) визначено порядок коригування податкових зобов’язань та податкового кредиту платників у разі зміни суми компенсації вартості поставлених товарів/послуг, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг. Таке коригування здійснюється на підставі розрахунків коригування до податкових накладних, зареєстрованих платником в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі —ЄРПН).

Крім того, розрахунок коригування до податкової накладної складається також і в разі, зокрема, зміни номенклатури товарів/послуг, яка також передбачає зміну коду УКТ ЗЕД чи коду ДКПП.

Діюча форма розрахунку коригування до податкової накладної, затвердженої наказом Мінфіну України за № 1307 від 31.12.2015 р., зареєстрованим у Мін’юсті України 26.01.2016 р. за № 137/28267, «Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної» (із змінами і доповненнями) передбачає, зокрема, у Розділі Б табличної частини графу 1 «№ з/п рядка податкової накладної, що коригується» (далі — графа 1).

Тобто при складанні розрахунку коригування до податкової накладної у графі 1 в обов’язковому порядку вказується № за порядком рядка податкової накладної, що коригується. Зазначення у графі 1 розрахунку коригування порядкового номера відповідного рядка податкової накладної дає можливість в автоматичному режимі чітко ідентифікувати рядок податкової накладної (номенклатуру), стосовно якого у розрахунку коригування проводиться коригування.

У разі здійснення заміни та/або доповнення номенклатури постачання товарів/послуг у розрахунках коригування до податкових накладних необхідно одночасно вилучити одну товарну позицію та/або додати одну чи кілька інших товарних позицій. При цьому під одним і тим самим порядковим номером рядка — як у податковій накладній, так і в розрахунку коригування до неї — не може обліковуватися дві різних товарних позиції.

Тому з метою забезпечення в повному обсязі реєстрації розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН, функціонування якого забезпечується з урахуванням останніх змін до нормативно-правових актів, розрахунки коригування до податкових накладних, які складаються у разі зміни (доповнення) номенклатури постачання товарів/послуг, слід складати з урахуванням такого.

Якщо після складання та реєстрації в ЄРПН податкової накладної відбувається зміна номенклатури постачання товарів/послуг, постачальник (продавець) у розрахунку коригування зі знаком «–» зазначає показники щодо товарів/послуг, номенклатура яких змінюється (анулюється). При цьому у графі 1 такого розрахунку коригування в обов’язковому порядку вказується № за порядком рядка податкової накладної, що коригується (номенклатура якого анулюється).

Для додавання нової товарної позиції, якої не було у податковій накладній, яка корегується, в розрахунку коригування до такої податкової накладної зі знаком «+» в окремих рядках зазначаються показники номенклатури товарів/послуг, що додаються (нові товарні позиції). При цьому в графі 1 такого розрахунку коригування таким новим товарним позиціям присвоюються нові чергові порядкові номери рядків, яких не було в податковій накладній, що корегується.

Дане роз'яснення розміщене на офіційному порталі ДФС України.

 

Податковий календар на 20 грудня 2017 року

20 грудня, середа, останній день подання:

- податкової декларації з податку на додану вартість за листопад 2017 року платниками, у яких податковий період дорівнює календарному місяцю;

- податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) за листопад 2017 року у разі неподання податкової декларації на 2017 рік;

- звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (форма № Д4 (місячна)) за листопад 2017 року;

- податкової декларації з рентної плати за листопад 2017 року з розрахунком:

● рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;

● рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;

● рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами;

● рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України;

- декларації акцизного податку за листопад 2017 року*

*Увага! Суми податку з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов’язання із сплати акцизного податку на тютюнові вироби та ставок податку, діючих відповідно до норм Кодексу, виробниками тютюнових виробів сплачуються до бюджету протягом п’яти робочих днів після отримання марок акцизного податку з доплатою (у разі потреби) на день подання податкової декларації (п.п. 222.1.2 п. 222.1 ст. 222 Кодексу)

останній день сплати:

- авансового внеску з єдиного податку за грудень 2017 року платниками єдиного податку 1 та 2 групи;

- єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за листопад 2017 року, крім гірничих підприємств.

 

Обов’язковий продаж надходжень валюти – на рівні 50 відсотків

14.12.2017 набрала чинності постанова Правління Національного банку України від 13.1.2017 №129 «Про запровадження обов’язкового продажу надходжень в іноземній валюті та встановлення розміру обов’язкового продажу таких надходжень» (далі – Постанова №129).

Постановою №129 залишено вимоги щодо обов’язкового продажу надходжень в Україну в іноземній валюті на користь юридичних осіб на рівні 50%. Решта надходжень в іноземній валюті залишається в розпорядженні резидентів та нерезидентів і використовується ними відповідно до правил валютного регулювання.

Як і раніше, уповноважений банк має попередньо зараховувати надходження в інвалюті, на які поширюється вимога, на окремий рахунок «Розподільчі рахунки суб’єктів господарювання». На наступний день після зарахування цих коштів на розподільчий рахунок банк повинен здійснити їх обов’язковий продаж без доручення клієнта.

Крім того, розширено перелік операцій, надходження за якими не є обов’язковими до продажу. А саме – вимога не буде поширюватися на перекази, що були здійснені банком за рахунок власних коштів клієнта, які повертаються іноземним банком.

Постанова №129 діє з 14 грудня 2017 року до 13 червня 2018 року включно.

З текстом Постанови №129 можливо ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС України, скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

Web-адреса: kuprda.gov.ua/news/id/11437 | Переглядів: 14Дата публікації: 15:30 19.12.2017
Версія для слабо- зорих