Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
22.01.2018
день - Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Виявлення осіб, потребуючих засоби пересування та реабілітації та своєчасне забезпечення ними громадян з обмеженими фізичними можливостями Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Проведення роботи щодо оздоровлення пільгових категорій населення Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:УПСЗН каб.№ 5
день - Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Соціальна робота з сім'ями, які постраждали від збройних конфліктів та тимчасової окупації Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:За місцем проживання сімей та кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
день - Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Обстеження житла, право власності або користування яким закріплено за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою визначення його придатності для проживання та стану його збереження Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія району
день - Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Проведення профілактично-роз’яснювальної роботи з батьками та дітьми Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Каб. ССД, територія району
08:00 - Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Засідання спостережної комісії з питань соціального захисту осіб, звільнених з місць позбавлення волі Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:22.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
09:30 - Відзначення Дня Соборності України Відзначення Дня Соборності України Організатор:Відділ освіти Час проведення:22.01.2018 09:30 Місце проведення:ЗНЗ району
10:00 - Мітинг до Дня Соборності України Мітинг до Дня Соборності України Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, пам'ятник Т.Г. Шевченко
11:00 - Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Проведення профілактичного заходу для безробітної молоді на базі Куп'янського міськрайцентру зайнятості населення "Жінка на ринку праці". Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:22.01.2018 11:00 Місце проведення:Куп'янський міськрайцентр зайнятості
13:30 - Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації Нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Виконання заходів по сталому проходженню опалювального сезону 2017-2018 років;
2. Моніторинг температурного режиму по закладам освіти;
3. Рівень розрахунків за енергоносії;
4. Реструктуризація заборгованості для населення на послуги тепло-водо-електропостачання;
5. Отримання дозвільної документації в сфері ОНПС;
6. Контроль за розчисткою доріг від снігу на території району;
7. Планування заходів по освітленню вулиць населених пунктів в 2018 році.
Організатор:Відділ ЖКГ та РІ Час проведення:22.01.2018 13:30 Місце проведення:Кабінет першого заступника голови райдержадміністрації Дробота А.Д.

23.01.2018
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:23.01.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 4
24.01.2018
день - Заходи з відзначення Дня пам’яті героїв Крут Заходи з відзначення Дня пам’яті героїв Крут Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:ЗНЗ району
08:00 - Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Виїзний прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 08:00 Місце проведення:с.Вишнівка
09:30 - Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики злочинів та правопорушень серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Вивчення стану виховної роботи щодо профілактики злочинів та правопорушень серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 09:30 Місце проведення:Петропавлівська ЗОШ І-ІІІ ст.
10:00 - Участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії Участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії Організатор:Відділ освіти Час проведення:24.01.2018 10:00 Місце проведення:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
11:00 - Спільний профілактичний рейд з метою виявлення дітей, які не охоплені навчанням та виявлення порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами Спільний профілактичний рейд з метою виявлення дітей, які не охоплені навчанням та виявлення порушень правил торгівлі тютюновими та алкогольними виробами Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:24.01.2018 11:00 Місце проведення:Територія району
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:24.01.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№ 2
Докладніше
Пошук
Посилання





 














Салтівська ОДПІ інформує
Салтівська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Салтівська ОДПІ інформує

Шановні платники! Державна фіскальна служба України повідомляє – в зв’язку з закриттям календарного року в період з 31.12.2017 по 01.01.2018 (включно) будуть проводитись регламентні та технологічні роботи автоматизованих систем ДФС України. Реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них буде неможлива.

Шановні платники!

Державна фіскальна служба України повідомляє – в зв’язку з закриттям календарного року в період з 31.12.2017 по 01.01.2018 (включно) будуть проводитись регламентні та технологічні роботи автоматизованих систем ДФС України. Реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них буде неможлива.

Подарунки у розмірі понад 800 гривень оподатковуються

Відповідно до статті 165 Податкового кодексу України вартість подарунка, що не перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати у розрахунку на місяць, не є об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб. У 2017 році це 800 гривень на місяць.

Тобто, якщо в цьому році вартість подарунка, який надається роботодавцем працівнику не перевищує 800 грн, то його вартість не є об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб. Якщо вартість подарунка більша вказаного розміру, сума такого перевищення оподатковується податком на доходи фізичних осіб як додаткове благо за ставкою податку - 18 відс. та військовим збором-1,5 відс.

У Податковому розрахунку за формою №1ДФ вартість подарунків, які не оподатковуються податком на доходи, відображається за ознакою доходу «160», а суми перевищення, з яких утримуються податки - "126".

 

При надходженні валюти обов’язковий її продаж – 50 відсотків

14.12.2017 набрала чинності постанова Правління Національного банку України від 13 грудня 2017 року № 129 «Про запровадження обов’язкового продажу надходжень в іноземній валюті та встановлення розміру обов’язкового продажу таких надходжень».

Постановою № 129 залишено вимоги щодо обов’язкового продажу надходжень в Україну в іноземній валюті на користь юридичних осіб на рівні 50%. Решта надходжень в іноземній валюті залишається в розпорядженні резидентів та нерезидентів і використовується ними відповідно до правил валютного регулювання.

Як і раніше, уповноважений банк має попередньо зараховувати надходження в інвалюті, на які поширюється вимога, на окремий рахунок «Розподільчі рахунки суб’єктів господарювання». На наступний день після зарахування цих коштів на розподільчий рахунок банк повинен здійснити їх обов’язковий продаж без доручення клієнта.

Разом з тим, розширено перелік операцій, надходження за якими не є обов’язковими до продажу, так, вимога не буде поширюватися на перекази, що були здійснені банком за рахунок власних коштів клієнта, які повертаються іноземним банком.

Постанова № 129 діє з 14 грудня 2017 року до 13 червня 2018 року включно.

З текстом Постанови № 129 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

 

Оновлено Порядок відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями

Постанова №913 набрала чинності 06.12.2017, нею частково змінено абзац перший пункту 1 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2011 №138. Так, встановлено, що частина чистого прибутку (доходу), що відраховується державними підприємствами Державної кримінально-виконавчої служби, які віднесені до сфери управління Міністерства юстиції, до державного бюджету за відповідний період, визначається у розмірі 30 відсотків за умови спрямування ними 45 відсотків чистого прибутку (доходу) від своєї діяльності на капітальний ремонт, модернізацію, придбання необоротних активів та розвиток виробництва. Використання 45 відсотків чистого прибутку (доходу) підлягає аудиту в установленому законодавством порядку.

Постанова №913 опублікована в офіційному виданні «Урядовий кур’єр» від 06.12.2017 №230. Постанова №913 діє до 31 грудня 2018 року.

 

Порядок видачі ліцензій на торгівлю алкоголем та тютюном

Суб’єкти господарювання усіх форм власності мають право на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або/та тютюновими виробами за наявності у них відповідних ліцензій.

Видача ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – ліцензія) здійснюється відповідно до Закону України від 19 грудня 1995 року №481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».

Для отримання ліцензії суб'єкту господарювання необхідно подати до контролюючого органу заяву, у якій зазначається вид господарської діяльності, адреса місця торгівлі, перелік касових апаратів (для роздрібної торгівлі алкогольними напоями).

Плата за ліцензії здійснюється щоквартально, рівними частинами, і зараховується до місцевих бюджетів.

 

У 2017 році до органів ДФС надіслано близько 300 млн. електронних документів

Близько 300 млн. електронних документів надіслано платниками податків до органів ДФС з початку 2017 року. Це складає 94% від загальної кількості документів, які надходять до фіскальної служби. Понад 86 млн. надісланих документів – це сервісні запити від платників.

Крім того, протягом року органами ДФС надано близько 5 млн. адміністративних послуг. Значною популярністю користується і call-центр ДФС, кожним працівником якого щоденно опрацьовується понад 100 звернень від платників, які стосуються подання звітності в електронному вигляді, реєстрації податкових та акцизних накладних та роботи електронних сервісів.

Загалом впровадження нових електронних сервісів для платників є одним із пріоритетних завдань фіскальної служби. Так, найпопулярніший сервіс – Електронний кабінет платника – на сьогодні забезпечує 95% послуг для більшості категорій платників податків. Майже 100% активних платників використовують кабінет та отримують сервіси та послуги фіскальної служби он-лайну його приватній частині в електронному вигляді.

Враховуючи потреби користувачів, тільки протягом поточного року функціональні можливості Електронного кабінету було розширено вдвічі шляхомвпровадження нових сервісів, зокрема,доступу до даних Єдиного реєстру податкових накладних, отримання довідки про відсутність заборгованості тощо.

Удосконалено і діючі послуги, такі як подання звітності, сервіси систем електронного адміністрування, доступ до реєстраційних та облікових даних та інші.

Загалом завдяки цьому сервісу забезпечено електронну взаємодію з контролюючими органами, надано можливість платникам отримувати значну кількість послуг (частина з яких надається без ідентифікації користувача), не відвідуючи центрів обслуговування платників, створювати та надсилати електронні документи, отримувати в режимі реального часу цілодобовий доступ до інформації з реєстрів та електронних систем без створення та направлення окремих запитів. Це значно економить час для реалізації платниками своїх прав та обов’язків згідно з нормами чинного законодавства.

 

Один товар у партії в подарунок: які наслідки в податковому обліку

У податковому обліку операції з реалізації товару на умовах проведення рекламної акції відображаються згідно з правилами бухгалтерського обліку під час формування фінансового результату до оподаткування. Адже, Податковим кодексом не передбачено різниць для коригування фінансового результату до оподаткування за такими операціями.

Щодо обкладення ПДВ, то в разі здійснення операції з постачання, приміром, шести блоків води за ціною п’яти в рекламних цілях із метою залучення нових клієнтів постачання одного блока води відбувається безкоштовно, що згідно зі ст. 185 ПКУ є об’єктом обкладення ПДВ й обкладається ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20%.

Водночас база обкладення ПДВ операцій із постачання такого блока води визначається згідно з п. 188.1 ПКУ. За такою операцією платник податку зобов’язаний скласти дві податкові накладні та зареєструвати їх у ЄРПН:

-одну — на суму, розраховану виходячи з фактичної ціни постачання;

-другу — на суму, розраховану виходячи з перевищення ціни придбання/балансової (залишкової) вартості/звичайної ціни над фактичною ціною.

 

Податкова декларація про майновий стан і доходи – за новою формою

З 31.12.2017 набере чинності наказ Мінфіну України від 06.06.2017 №556 (далі – Наказ №556), яким викладено у новій редакції форму податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація) та інструкцію щодо її заповнення. Починаючи з 01.01.2018 Декларація має подаватися за новою формою.

Зокрема, змінами, внесеними Наказом №556 передбачено, що фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) у додатку Ф2 до Декларації відображають амортизаційні відрахування за витратами, понесеними на придбання (самостійне виготовлення) основних засобів та придбання нематеріальних активів.

Крім того, для ФОП, які у звітному (податковому) році припиняють державну реєстрацію підприємницької діяльності за власним рішенням та подають Декларацію у строки, встановлені абзацом другим п.177.11 ст.177 Податкового кодексу України, передбачено відображення дати прийняття рішення про припинення у рядку 8 «Категорія платника» Декларації.

 

ДФС та EUBAM визначили напрями співпраці на 2018 рік

Основні напрями співробітництва у наступному році обговорили під час зустрічі в.о. Голови ДФС Мирослав Продан та новий Глава Місії ЄС з прикордонної допомоги Україні та Молдові (EUBAM) Славомір Піхор, якого було призначено на посаду 1 грудня 2017 року.

«З огляду на позитивний досвід нашого співробітництва у правоохоронній сфері, пріоритетами на 2018 рік ми бачимо розширення застосування спільного контролю на українсько-молдовському кордоні, взаємодію щодо протидії митним правопорушенням та контрабанді. У наших планах – організація спільного контролю на всіх пунктах пропуску, де сьогодні це є можливим», - повідомив Мирослав Продан.

Він також наголосив на необхідності продовження практики проведення спільних оперативних заходів і спеціальних операцій за участі міжнародних організацій (OLAF, SELEC, EUROPOL, FRONTEX), митних адміністрацій держав-членів ЄС, України, Республіки Молдова, а також посиленні комунікації з правоохоронними органами європейських країн та обміну оперативною інформацією щодо можливих незаконних та підозрілих поставках, зокрема, тютюнових виробів та обладнання для їх виробництва.

 

Новий порядок продовження термінів для подання податкової декларації та заяв

Наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2017 №861 «Про затвердження Порядку застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 ст.102 глави 9 розділу II Податкового кодексу України» (набрав чинності з 5 грудня 2017 року) визначено порядок продовження строків для подання податкової декларації або заяв про перегляд рішень контролюючих органів, а також, заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов’язань відповідно до Податкового кодексу України.

Згідно з порядком, затвердженим Наказом №861, платники податків мають можливість продовжити термін подання податкової декларації та заяв у таких випадках:

- якщо фізична особа, посадова або юридична особи протягом зазначених строків перебували за межами України;

- перебували у плаванні на морських суднах за кордоном України у складі команди таких суден;

- перебували у місцях позбавлення волі за вироком суду;

- мали обмежену свободу пересування у зв’язку з ув’язненням чи полоном на території інших держав або внаслідок інших обставин непереборної сили, підтверджених документально;

- були визнані за рішенням суду безвісно відсутнім або перебували у розшуку у випадках, передбачених законом.

Заява про продовження граничних строків подається платником податків у довільній формі протягом 30 календарних днів, наступних за днем початку або закінчення вищезазначених обставин, разом із документами, які підтверджують настання таких обставин.

Органи ДФС протягом 20 календарних днів від дня отримання заяви платника податків зобов’язані прийняти рішення та надіслати його на адресу заявника поштою з повідомленням про вручення, або надати йому під розписку.

Керівник контролюючого органу може прийняти рішення про продовження термінів розгляду заяви до 16 днів та письмово повідомити про це платника податків до закінчення 20-денного строку від дня отримання заяви.

 

Як скласти розрахунок коригування у разі зміни номенклатури: нове роз'яснення від ДФС

Статтею 192 Податкового кодексу України (далі — Кодекс) визначено порядок коригування податкових зобов’язань та податкового кредиту платників у разі зміни суми компенсації вартості поставлених товарів/послуг, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг. Таке коригування здійснюється на підставі розрахунків коригування до податкових накладних, зареєстрованих платником в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі —ЄРПН).

Крім того, розрахунок коригування до податкової накладної складається також і в разі, зокрема, зміни номенклатури товарів/послуг, яка також передбачає зміну коду УКТ ЗЕД чи коду ДКПП.

Діюча форма розрахунку коригування до податкової накладної, затвердженої наказом Мінфіну України за № 1307 від 31.12.2015 р., зареєстрованим у Мін’юсті України 26.01.2016 р. за № 137/28267, «Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної» (із змінами і доповненнями) передбачає, зокрема, у Розділі Б табличної частини графу 1 «№ з/п рядка податкової накладної, що коригується» (далі — графа 1).

Тобто при складанні розрахунку коригування до податкової накладної у графі 1 в обов’язковому порядку вказується № за порядком рядка податкової накладної, що коригується. Зазначення у графі 1 розрахунку коригування порядкового номера відповідного рядка податкової накладної дає можливість в автоматичному режимі чітко ідентифікувати рядок податкової накладної (номенклатуру), стосовно якого у розрахунку коригування проводиться коригування.

У разі здійснення заміни та/або доповнення номенклатури постачання товарів/послуг у розрахунках коригування до податкових накладних необхідно одночасно вилучити одну товарну позицію та/або додати одну чи кілька інших товарних позицій. При цьому під одним і тим самим порядковим номером рядка — як у податковій накладній, так і в розрахунку коригування до неї — не може обліковуватися дві різних товарних позиції.

Тому з метою забезпечення в повному обсязі реєстрації розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН, функціонування якого забезпечується з урахуванням останніх змін до нормативно-правових актів, розрахунки коригування до податкових накладних, які складаються у разі зміни (доповнення) номенклатури постачання товарів/послуг, слід складати з урахуванням такого.

 

Дохід, отриманий фізичною особою за межами території України, не є базою нарахування ЄСВ

Враховуючи положення частини першої ст.7 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2464) роботодавці, які використовують працю інших осіб на умовах трудового договору (контракту) чи за цивільно-правовим договором (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФОП), сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) за найманих працівників із сум нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України від 24.03.1995 №108/95-ВР «Про оплату праці» зі змінами та доповненнями, та сум винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.

Статтею 4 розділу ІІ Закону №2464 визначені особи, які є платниками ЄСВ. Громадяни України, які працюють або постійно проживають за межами України згідно цієї статті не є платниками ЄСВ в обов’язковому порядку.

Відповідно до частини першої ст.10 Закону №2464 громадяни України, які працюють або постійно проживають за межами України, мають право на добровільну сплату ЄСВ. Такі особи, беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування протягом строку, визначеного у договорі про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, але не менше одного року (крім договорів про одноразову сплату).

Отже, дохід, отриманий фізичною особою за межами України, не є базою нарахування ЄСВ, оскільки дохід отримано поза межами трудових відносин на території України. При цьому, громадяни України, які працюють за її межами, мають право на добровільну сплату ЄСВ у разі заключення договору про добровільну участь на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування.

Web-адреса: kuprda.gov.ua/news/id/11476 | Переглядів: 7Дата публікації: 13:13 27.12.2017
Версія для слабо- зорих