Державна інспекція енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії України (Держенергонагляд) інформує
Консультації міністра юстиції України Павла Петренка
Анонс подій
19.06.2018
08:00 - Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Виїзний прийом громадян головою райдержадмініст­рації Ситником М.М. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:19.06.2018 08:00 Місце проведення:с.Грушівка
09:00 - Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Прийом громадян в громадській приймальні з питань безоплатної первинної допомоги в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Куп’янської райдержадміністрації. Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№4
09:00 - Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Видача сертифікатів про завершення курсів заступникам керівникам з НВР та учителям початкових класів, щодо організації роботи у 1 класі 2018/2019 н.р. Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 09:00 Місце проведення:Відділ освіти
10:00 - Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Засідання творчої групи учителів початкових класів: «Патріотичне виховання учнів початкової школи» Організатор:Відділ освіти Час проведення:19.06.2018 10:00 Місце проведення:Відділ освіти
20.06.2018
08:00 - Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Польохою О.І. Організатор:Загальний відділ апарату райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 08:00 Місце проведення:Громадська приймальня
09:00 - Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Плановий моніторинг стану здійснення соціальної роботи Куп'янського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Харківським обласним ЦСССДМ Організатор:Харківський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:20.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
13:30 - Заходи до 95-річчя Куп'янського району Заходи до 95-річчя Куп'янського району Організатор:Відділ культури і туризму райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 13:30 Місце проведення:Площа, м. Куп'янськ
14:00 - Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
14:00 - Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Участь учнів ЗЗСО району в заходах присвячених 95-річчю Куп’янському району Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
14:00 - Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Проведення спільного профілактичного рейду з метою проведення роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо попередження правопорушень і злочинів під час канікул Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:20.06.2018 14:00 Місце проведення:Територія району
19:00 - Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Участь випускників 11-х класів ЗЗСО району у міськрайонному святі «Бал випускників» Організатор:Відділ освіти Час проведення:20.06.2018 19:00 Місце проведення:площа Центральна м. Куп'янськ
21.06.2018
08:00 - "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 "Гаряча" телефонна лінія за номером 5-15-16 Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 08:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Засідання районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної інженерно-транспортної інфраструктури Організатор:Управління праці та соціального захисту населення Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:УПСЗН каб.№2
09:00 - Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Тематична бесіда "Вивчаємо закони України" Організатор:Куп'янський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Час проведення:21.06.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет Куп'янського РЦСССДМ за адресою м.Куп’янськ, вул.Садова,52
09:30 - Засідання Координаційної ради Засідання Координаційної ради
1. Про склад опікунських сімей та якість виховання дітей у зазначених сім’ях.
2.Про реалізацію законодавства України з попередження насильства в сім’ях відносно дітей на території району.
3. Про результати соціального супроводу сімей з дітьми облікових категорій.
Організатор:Служба у справах дітей райдержадміністрації Час проведення:21.06.2018 09:30 Місце проведення:Каб. ССД

Докладніше
Пошук
Посилання





 














Салтівська ОДПІ інформує
Салтівська ОДПІ інформує

Поділитися новиною:

Салтівська ОДПІ інформує

01.01.2018 набрав чинності Закон України від 07.12.2017 №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році», яким внесено зміни до Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ із змінами і доповненнями (далі – ПКУ)

Рентна плата: зміни з 01.01.2018

01.01.2018 набрав чинності Закон України від 07.12.2017 №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році», яким внесено зміни до Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ із змінами і доповненнями (далі – ПКУ), зокрема у частині рентної плати, а саме:

- збільшено ставки з рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, рентної плати за спеціальне використання води та рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів;

- запроваджено ставки рентної плати на видобуток природного газу із нових свердловин з покладів, які повністю або частково залягають на глибині до/понад 5000 метрів (крім природного газу, видобутого під час виконання договорів про спільну діяльність) у розмірі 12% та 6% відповідно.

Крім того, звертаємо увагу, що з 01.01.2018 пунктом 110 розділу I Закону України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» внесено зміни до статті 255 ПКУ у частині визначення кола платників рентної плати за спеціальне використання води та порядку нарахування податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води.

 

Ставки єдиного податку у 2018 році

З 1 січня 2018 року встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 1762 грн.,  мінімальну заробітну плату – 3723 грн. на місяць. Саме на базі цих показників розраховується сума єдиного податку .

Відповідно до норм Податкового кодексу ставки єдиного податку встановлені такі:

- для 1 групи платників єдиного податку  - у межах до 10% розміру прожиткового мінімуму;

- для 2 групи платників єдиного податку – у межах до 20% розміру мінімальної заробітної плати;

- для 3 групи платників єдиного податку – у відсотках до доходу.

Також нагадуємо, що з 1 січня 2018 року для підприємців, у тому числі тих, які обрали спрощену систему оподаткування сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, тобто 819,06 грн .

 

При виявленні помилки у звітності з єдиного внеску до закінчення терміну подання, страхувальник повторно подає Звіт у повному обсязі.

Відповідно до п. 1 розд. І Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435 із змінами і доповненнями (далі – Порядок №435), cтрахувальники – платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - ЄВ), зазначені в            п. 1 частини першої ст. 4 (роботодавці) Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2464), на яких покладено обов’язки нараховувати, обчислювати та сплачувати ЄВ, а також платники ЄВ, які зазначені в пп. 4, 5 частини першої ст. 4 Закону №2464 (ФОП та особи, які провадять незалежну професійну діяльність).

Пунктом 1 розд. ІІІ Порядку №435 встановлено, що: роботодавці зобов’язані формувати та подавати до контролюючих органів Звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду; ФОП, в тому числі ФОП - платники ЄП, формують та подають до контролюючих органів.

Звіт самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом; особи, які провадять незалежну професійну діяльність, формують та подають до контролюючих органів Звіт самі за себе один раз на рік до 01 травня року, що настає за звітним періодом.

Згідно з п. 1 розд. V Порядку №435 у разі виявлення помилки у Звіті до закінчення терміну подання цього Звіту страхувальник повторно формує та подає Звіт у повному обсязі до контролюючого органу за місцем обліку. Чинним вважається останній електронний або паперовий Звіт, поданий страхувальником до закінчення термінів подання звітності, визначених Порядком №435.

Якщо страхувальником до закінчення терміну подання Звіту подаються лише окремі таблиці за поточний звітний період Звіту зі статусом «скасовуючи», «додаткова» цей Звіт не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався.

Тобто у разі виявлення помилки у Звіті до закінчення терміну його подання, страхувальник (у тому числі ФОП та особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, що подають звітність самі за себе) повторно формує та подає Звіт у повному обсязі до контролюючого органу за місцем обліку.

 

Харківські митники завадили вивезенню з України орденів та медалей

20.02.2018 в пункті пропуску «Гоптівка» харківськими митниками були виявлені ордени та медалі часів Другої світової війни.

  Громадянин України, який прямував до Росії на власному авто, в ході усного декларування заявив про відсутність заборонених або обмежених до переміщення через митний кордон України предметів. Але під час проведення митного контролю, з урахуванням інформації правоохоронних органів,  в кишенях куртки чоловіка були виявлені ордени та медалі часів Другої світової війни в кількості 73 одиниці та 9 орденських книжок.

Таким чином, громадянин України вчинив дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю з використанням способу, що утруднює виявлення таких товарів.

Відносно правопорушника складено протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.

 

Податкові юристи Харківщини захистили інтереси держави на 1,2 мільярди гривень

Протягом січня 2018 року на користь органів ДФС Харківського регіону ухвалено 43 судових рішення  на суму 1,2 млрд. грн.

Так, постановою Харківського апеляційного адміністративного суду від 25.01.2018 року відмовлено в задоволенні апеляційної скарги ФОП «С» до ГУ ДФС у Харківській області про скасування рішення про застосування штрафних санкцій за роздрібну торгівлю алкогольними напоями без наявності ліцензії та за зберігання роздрібних партій алкогольних напоїв у місці, що не внесено до Єдиного державного реєстру місць зберігання.

Працівниками ГУ ДФС була проведена перевірка господарської одиниці ФОП «С». В результаті перевірки були встановлені факти продажу ФОП алкогольних напоїв за відсутності ліцензії, що є порушенням ч.13 ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів» та зберігання алкогольних напоїв у місці,  що не внесено до Єдиного державного реєстру місць зберігання, що є порушенням ч.36 ст.15 вказаного вище Закону.   Колегія суддів апеляційної інстанції погодилась з висновками суду першої інстанції щодо відмови в задоволенні позову.

З наведеного випливає, що обов'язок у суб'єкта господарювання щодо внесення до Єдиного реєстру місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів виникає після отримання останнім ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами у тому випадку, коли місце зберігання продукції не співпадає з місцем здійснення торгівлі.

Згідно свідоцтва платника єдиного податку №000 основним видом діяльності позивача визначено роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами. Дія цього свідоцтва була припинена за рішенням контролюючого органу лише 03.10.2016р., тобто за 16 календарних днів до настання події правопорушення.

Враховуючи встановлені обставини та надані пояснення, колегія суддів погодилась з висновком суду першої інстанції стосовно доведеності , що саме у належному позивачеві торгівельному приміщенні знаходились та здійснювався продаж підакцизних напої, але ліцензія на право роздрібного продажу алкогольних напоїв була відсутня, а приміщення не є «місцем здійснення торгівлі» у розумінні ст. 15 Закону .

 

Розмір ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Відповідно до п.п. 266.5.1 п. 266.5 ст. 266 Податкового кодексу України ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості. При цьому ставка податку  не повинна перевищувати 1,5 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування.

Звертаємо увагу, що ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, встановлюються для кожної територіальної громади відповідним рішенням органів місцевого самоврядування.

 

Гарантійний ремонт складної побутової техніки можливий тільки за наявності фіскального чеку

Відповідно до вимог п.296.10 ст.296 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) та Закону України від 6 липня 1995 року №265 «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон №265), суб’єкти господарювання, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, зобов’язані застосовувати касові апарати.

Згідно із п.11 ст.8 Закону України від 12 травня 1991 року №1023 «Про захист прав споживачів», вимоги споживача щодо технічно складних побутових товарів розглядаються після пред’явлення розрахункового документа, передбаченого Законом №265, та технічного паспорта або іншого документа з позначкою про дату продажу.

Звертаємо увагу, що під час продажу товарів продавець зобов’язаний видати споживачу фіскальний чек, що засвідчує факт купівлі.

 

Чи можна зареєструватися платником єдиного податку при наявності податкового боргу

Платникам–спрощенцям, що реєстрація суб’єктів господарювання платниками єдиного податку здійснюється протягом двох робочих днів від дати надходження заяви про перехід на спрощену систему оподаткування.

      Починаючи з січня 2017 року платниками єдиного податку першої-третьої груп не можуть бути платники, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку, мають податковий борг зі сплати податків та зборів, за якими визначені грошові зобов’язання, в тому числі, які не пов’язані із здійсненням господарської діяльності.

      Реєстрація платником єдиного податку є безстроковою. Проте, вона може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу.

      Наголошуємо, що платники єдиного податку зобов’язані перейти на загальну систему оподаткування за наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів. Перехід здійснюється в останній день другого із двох послідовних кварталів.

       У разі, якщо платник податків, за наявності податкового боргу, не перейшов на загальну систему оподаткування, то він буде виключений з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу.

       При цьому, такий платник податку зобов’язаний самостійно обчислити, задекларувати та сплатити суму податків і зборів за загальною системою оподаткування.

        Звертаємо увагу, що наявність податкового боргу по податкових зобов’язаннях, не пов’язаних з його господарською діяльністю, не є підставою для прийняття рішення про виключення такої фізичної особи-підприємця з реєстру платників єдиного податку.

 

Відомий музикант та актор, харків’янин Сергій Бабкін приєднався до кампанії декларування

Український музикант, актор, автор і виконавець власних пісень, учасник гурту «5’nizza», тренер шоу «Голос країни», наш земляк Сергій Бабкін завітав до податкової інспекції, щоб виконати свій конституційний обов’язок та задекларувати доходи.

Сергій зауважив, що на власному прикладі демонструє публічність та прозорість процесу декларування, як громадянського обов’язку кожного.

«Ми повинні розуміти, що сплата податків, напряму пов’язана із соціальною сферою, культурою, освітою, медициною. І я, як харків’янин, прийшов у своєму місті до своєї податкової інспекції, щоб подати декларацію», - відзначив музикант.

 

В яких випадках «таксі» повинні використовувати касові апарати

Відповідно до п.1 ст.3 Закону України від 6 липня 1995 року №265 «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон №265), суб’єкти господарювання, які проводять розрахункові операції у готівковій або безготівковій формах (із застосуванням платіжних карток), при наданні послуг, зобов’язані проводити розрахункові операції через касові апарати на повну суму надання послуги.

Касовий апарат необхідно зареєструвати та опломбувати у встановленому законодавством порядку. Для перевізників передбачено реєстратор розрахункових операцій, який додатково забезпечує попереднє програмування тарифів за проїзд та облік вартості наданих послуг з перевезення пасажирів – електронний таксометр.

Згідно із п.6 ст.9 Закону №265 та п.296.10 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) платники єдиного податку ІІ та ІІІ групи при наданні послуг не застосовують касові апарати до досягнення обсягу річного доходу у розмірі
1 млн. гривень. Проте, юридичні особи та приватні підприємці, які використовують загальну систему оподаткування та надають послуги у сфері перевезення пасажирів (у т.ч. таксі) повинні застосовувати касові апарати.

Таким чином, фізичні особи-платники єдиного податку, у яких обсяг доходу не перевищує 1млн. грн., не застосовують касові апарати, а застосовують таксометри, виключно, для інформування пасажира про вартість перевезення та відстань. У такому разі підтверджуючим документом є товарний чек. Юридичні особи та підприємці, що використовують загальну систему оподаткування, повинні застосовувати касові апарати та надавати фіскальні чеки під час розрахунків за послуги таксі.

 

Державною фіскальною службою розпочато процедуру надання розстрочень по сплаті ПДВ при ввезенні на Україну обладнання

З 1 січня 2018 року набрали чинності зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо розстрочення сплати податку на додану вартість (далі – ПДВ) при ввезенні на митну територію України обладнання за переліком згідно із п.65 підрозд.2 розд.ХХ «Перехідні положення» ПКУ, яке ввозиться платником податку для власного виробництва на території України.

Розстрочення надається на термін, зазначений у заяві платника податку, але не більше 24 календарних місяців без нарахування процентів, пені та штрафів, визначених ПКУ. Розстрочення не надається, якщо обладнання має походження з країни, визнаної Україною державою-окупантом або державою-агресором по відношенню до України, ввозиться з території такої країни та з тимчасово окупованої території України.

Для реалізації права платників податків на отримання розстрочення сплати ПДВ Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 7 лютого 2018 року №85 «Про затвердження Порядку надання розстрочення сплати податку на додану вартість та застосування забезпечення виконання зобов’язань під час ввезення на митну територію України обладнання для власного виробництва на території України», яка набрала чинності, з дня її опублікування, 21 лютого 2018 року.

 

Мали доходи за межами України – подайте річну декларацію

 

Під час кампанії декларування доходів фізичних осіб, яка цьогоріч триває в Україні з 1 січня до 1 травня, при отриманні у 2017 році доходів за межами України, необхідно подати річну декларацію про майновий стан і доходи. Адже  платниками податку на доходи фізичних осіб згідно з чинним законодавством є фізичні особи - резиденти, які отримують доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи.

Порядок оподаткування іноземних доходів визначено ст. 13, п. 162.1.1, ст. 162, п. 170.11, ст. 170 Податкового кодексу України. Якщо джерело виплат будь-яких оподатковуваних доходів є іноземним, то сума такого доходу включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку – отримувача, який зобов’язаний подати річну податкову декларацію.

Доходи отримані з джерел за межами України оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%. А сума іноземного доходу перераховується у гривні за валютним курсом Національного банку України, що діє на момент отримання таких доходів.

Разом із тим, у платника податку є можливість зменшити суму річного податкового зобов’язання на суму податків, сплачених за кордоном. Для цього платник має отримати від державного органу країни, де отримується такий дохід (прибуток), довідку про суму сплаченого податку, а також про базу та/або об’єкт оподаткування та легалізувати її у закордонній дипломатичній установі України, розташованій у країні отримання доходу.

Зауважимо, що сума податку з іноземного доходу платника податку - резидента, сплаченого за межами України, не може перевищувати суму податку, розраховану на базі загального річного оподатковуваного доходу такого платника податку відповідно до законодавства України.

 

Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року №1336 та набрання чинності постанови Правління Національного банку України від 29 грудня 2017 року № 148

Державна фіскальна служба України повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2017 року № 984 (далі - Постанова № 984) внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року № 1336 «Про забезпечення реалізації статті 10 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Постановою № 984, зокрема, підвищено граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів (надання послуг), у разі перевищення якого застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі — РРО) є обов’язковим, для окремих форм та умов проведення діяльності, з 200 тисяч гривень на один суб’єкт господарської діяльності до 500 тис. гривень на один суб’єкт господарювання, та з 75 тис. гривень на один структурний (відокремлений) підрозділ (пункт продажу товарів (надання послуг) до 250 тис. гривень.

Також у Постанові № 984 зазначено, що для форм і умов проведення діяльності, визначених у переліку, платники єдиного податку другої та третьої груп (фізичні особи - підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року перевищив 1 млн. гривень, обов’язково застосовують РРО відповідно до пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України.

Податковому знижку розраховуємо згідно вимог статті 166 Податкового кодексу України

Алгоритм нарахування податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку на суму витрат, понесених за навчання за наслідками звітного податкового 2017 року, розраховується наступним чином:

- визначається база оподаткування шляхом зменшення річної суми нарахованої заробітної плати на суму страхових внесків до Накопичувального фонду, а також на суму податкової соціальної пільги (далі – ПСП) за її наявності (інформацію щодо сум нарахованого загального річного оподатковуваного доходу, застосованих ПСП та утриманого податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) фізичні особи отримують у вигляді довідки про доходи від свого роботодавця);

- на підставі підтверджувальних документів визначається сума (вартість) витрат платника податку – резидента, дозволених до включення до податкової знижки;

- розраховується сума ПДФО, на яку зменшуються податкові зобов’язані у зв’язку з використанням права на податкову знижку (із суми ПДФО утриманого (сплаченого) із заробітної плати за рік віднімаємо суму ПДФО, визначену як добуток бази оподаткування, зменшеної на суму понесених платником податку витрат на оплату за навчання, та ставки податку).

При цьому сума, що має бути повернута, зараховується на банківський рахунок платника податку, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в податковій декларації про майновий стан і доходи протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

Для отримання податкової знижки за результатами 2017 року податкова декларація про майновий стан і доходи подається до кінця 2018 року.

Довідково: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (категорія 103.06.03).

Мирослав Продан: Майже 90% товарів при експорті оформлюється за принципом «єдиного вікна»

Сьогодні 89% митних оформлень товарів у режимі «експорт» вже здійснюється за принципом «єдиного вікна». У режимі «імпорт» ця кількість дещо менша та складає 69%. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час зустрічі з  представниками Американської торговельною палати в Україні «Ми доопрацювали програмний продукт, в якому сьогодні працюють митники та всі суміжні служби, які представлені та здійснюють контроль в пунктах пропуску. І сьогодні платник податків за допомогою відповідного програмного забезпечення може в режимі он-лайн з телефону, планшету, чи іншого пристрою фактично здійснювати всі процеси митного оформлення не перебуваючи безпосередньо в пункті пропуску або на внутрішній митниці», - зазначив очільник ДФС.

Не менш важливим питанням, яке викликало зацікавленість та широке обговорення серед бізнесу, стала робота автоматизованої системи моніторингу ризиків та блокування податкових накладних.

Під час зустрічі представники бізнесу також звернули увагу на важливості роботи ДФС із запровадження нових сервісів в «Електронному кабінеті платника» та загалом сервісного обслуговування платників податків.

Відшкодований юридичною особою (податковим агентом) судовий збір включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу фізичної особи

Оподаткування доходів фізичних осіб регламентується розділом IV Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), згідно з п.162.1 ст.162 якого платниками податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) є, зокрема, фізична особа – резидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні.

Водночас до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу включається дохід, отриманий платником ПДФО як додаткове благо у вигляді суми грошового відшкодування будь-яких витрат або втрат платника ПДФО, крім тих, що обов’язково відшкодовуються відповідно до закону за рахунок бюджету або звільняються від оподаткування згідно з розділом IV ПКУ (п.п.«г» п.п.164.2.17 п.164.2 ст.164 ПКУ).

Водночас доходи, визначені ст.163 ПКУ, є об’єктом оподаткування військовим збором (п.п.1.2 п.161 підрозділу 10 розділу XX ПКУ).

Нарахування, утримання та сплата (перерахування) ПДФО та військового збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст.168 ПКУ. 

Web-адреса: kuprda.gov.ua/news/id/11843 | Переглядів: 13Дата публікації: 16:03 27.02.2018
Версія для слабо- зорих